Sorry dat ik de laatste tijd niet meer zo actief ben... Beetje druk met school! Zie dat er weer geweldig mooie foto's voorbij zijn gekomen! Even een bijleespost: @Helenalena wat een gave foto's! @Santos_05 Wat een leuk ding zeg! Inderdaad net een grote haflinger! @suuske wat een lieve foto's Gefeliciteerd met je verjaardag vandaag en met je zoontje Tristan!! @hollie jammer is een beetje verweg! @lauraneyens wow ze is onwijs gegroeid zeg! Ik vind d'r zo'n knap ding @matyee95 welkom! Leuk paard, en gave foto!!
ApplePapple
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-15 20:28
Ik heb nog wel 1 opmerking. Ik merk dat er steeds meer foto's in 1 post geplaatst worden. Ik snap dat je veel foto's van je knapperd wilt showen, maar als iedereen er iedere dag 5 foto's opzet dan staan er dadelijk op 1 pagina alleen maar foto's! Zouden jullie hier een beetje rekening mee willen houden? alvast bedankt
Hier nog een foto van Nikki en mij tijdens de nationale, vind deze foto zo leuk al zeg ik het zelf
Oh trekpaardenfans Wat leuk om dit topic te vinden! Ik heb een 22 jarig paardje zonder papieren maar het is duidelijk aan zijn uiterlijk dat er zeker trekpaard in zit. Ik doe met hem voornamelijk wandelen, grondwerk en wat basis dressuur maar heb het gevoel dat er soms wel een klein beetje op wordt neergekeken door veel ruiters die meer bezig zijn met dressuur en jumping. Fijn om hier liefhebbers te vinden! En wat een prachtige foto's in dit topic!!