. Echt super! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Echt super!
gaat iedereen met de paarden aan de slag?
. Lekker rijden!
. Ben nog helemaal aan het stuiteren want.... Ik heb vandaag voor het eerst gesprongen met Shaggy, nou ja een huppeltje gemaakt
. Is de eerste keer dat ik met Shaggy heb gesprongen en het was voor mij ook al jaren geleden
.
, tweede keer draafde die er weer over heen maar bleven de balken liggen en ach ja drie maal scheepsrecht toen sprong die en galoppeerde die daarna netjes door
. Moest even wat meer been geven tussen drafbalkje en hindernis in
. Daarna had Shaggy zo de smaak te pakken dat ie in de galop ook even de hindernis wel wilde nemen maar toen heb ik hem toch maar even duidelijk gemaakt dat ie gewoon rechtdoor moest
.
haha dat gaan jullie dus wel vaker doen? Wel een keer foto's maken he 
daarnaast zijn we nog steeds aan het knutselen enzo, tegeltjes op de muur aan het plakken bij de wasplaats, dat soort gedoe. Van 's ochtends vroeg tot euh, nu net bezig geweest
gelukkig was het heerlijk weer
verder lekker met Mouza, Mabrouk en Darius gespeeld en ze allemaal lekker geborsteld en gewassen, en nog een poos met Kalife op de grond bezig geweest, wat is dat toch een lief, oplettend paard! Heb ook weer foto's gemaakt, met de nieuwe longeerring
whaha met dat mooie weer is het veel leuker om foto's te maken.
.
. Wel goed bezig geweest zo te horen
. Wel lekker weer om de paarden te wassen idd, ik moet nog even wachten tot het wat warmer wordt
.
hier worden ze op zich niet zo vies, al dat zand dat valt er toch gewoon weer af, maar het is echt om even af te koelen.

. 

Ja pupjes zijn groot geworden he! Die lichte is ook zo'n leukerdje, die zouden we eigenlijk weggeven maar toen die man haar kwam halen wilde hij haar niet omdat ze te lelijk zou zijn..

haha en twee arabiertjes op een pagina hier, dat komt ook niet vaak voor
.
. BrankaZ schreef:@ Loversyl: leuk paard. Mooi hoofd. Maar als ik de blik zie wel een introverte. Denk dat hij wel wat tijd nodig heeft om zijn draai te vinden als hij bij je is.
Veel plezier met hem!
Ik vind je arabier ook echt zo schattig!!