Wat een mooie foto's, ziet er zeker netjes uit hoor!
Lache Ilona, dat heb ik dan weer gemist. Maar hiervan kun je uitzending gemist tot in de treure bekijken whahaha! Zal proberen een print screen te maken, maar ik heb geen idee of dat dat lukt.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nombrado schreef:hmmmm...overstappen....
Zo onlogisch eigenlijk.
Mijn bevindingen van paarden die in stap gigantisch overstappen, voel ik als slapheid in de achterhand, waardoor ze meer snelheid moeten ontwikkelen om niet om te vallen![]()
bovendien zal een paard zelf wel weten wanneer in te stappen en wanneer over....hij weet nl precies waar zijn middelpunt zit, om niet om te vallen met lopen.![]()
ik denk dat ze nombrado's stap ook heel laag beoordelen.
Nombrado stapt niet of nauwelijks over, beweegt vanachteruit. Verzamelen kan ie als de beste.strekken ook super, galop mooi rond vanachteruit...
kort gebouwd...tjsa.....
Prinslover schreef:Mies: You go girl.
Cyrina, dat begrijp ik maar al te goed!! Vind het sowieso heel knap hoor, te koop... toch je eigen fokproduct!! En nog eens van van Taco... Moeilijk hoor! Maar de keuring is misschien wel een uitgelezen kans ervoor!
Suelza schreef:Hmmmmm heb ik ook aan zitten denken, maar ik betwijfel of het ijzergehalte in kuil erg hoog is...
Suelza schreef:Hmmmmm heb ik ook aan zitten denken, maar ik betwijfel of het ijzergehalte in kuil erg hoog is...
cloris schreef:Oei even kijken of ik dat zo 123 kan, Piropo is een raket die wacht om afgeschoten te worden, flitsend aan het been en heel snel in de beweging en met heel veel voorwaardse drang. Wat ik ken en voelde bij Rints ligt daar het verschil tussen deze twee, Rints is trager in de beweging, en minder flitsend aan het been, verder heeft ze meer moeite haar benen op te tillen zeg maar zeker in het ondertreden (dus niet zo snel in de beweging) maar ik heb ook nog geen Fries meegemaakt die dat makkelijk vindtZe zijn over het algemeen wat taaier zonder dat ze daarbij sloom hoeven te zijn want dat is het niet.
zasread schreef:Zie ik nou net foto's van Regine en Capriola voorbij komen op Boer zoekt vrouw???