Suelza schreef:Hmmmmm heb ik ook aan zitten denken, maar ik betwijfel of het ijzergehalte in kuil erg hoog is...
Ijzer niet, maar eiwit wel....
Het bevat ook een hoog caroteengehalte, oftewel vitamine A, wat weer goed is voor de weerstand en vruchtbaarheid!
Taraa! Je hebt dus naar alle waarschijnlijkheid idd gelijk!
cloris schreef:Oei even kijken of ik dat zo 123 kan, Piropo is een raket die wacht om afgeschoten te worden, flitsend aan het been en heel snel in de beweging en met heel veel voorwaardse drang. Wat ik ken en voelde bij Rints ligt daar het verschil tussen deze twee, Rints is trager in de beweging, en minder flitsend aan het been, verder heeft ze meer moeite haar benen op te tillen zeg maar zeker in het ondertreden (dus niet zo snel in de beweging) maar ik heb ook nog geen Fries meegemaakt die dat makkelijk vindt

Ze zijn over het algemeen wat taaier zonder dat ze daarbij sloom hoeven te zijn want dat is het niet.
Heb je dat ff mooi uitgelegd!
zasread schreef:Zie ik nou net foto's van Regine en Capriola voorbij komen op Boer zoekt vrouw???
Hahaha! Ik had de foto's ook gezien maar kon ze niet meteen plaatsen.
En even later zag ik een flits van een brief met onderop 'Regi' staan (meer zag ik niet omdat er een hand voor zat) en de naam Capriola in de brief.
Nouja, 1 en 1 is 2, hè?
Alleen vroeg ik het vanmorgen eerst maar netjes via PB, ipv meteen op het forum.....
Zie ik hier dat het allang en breed bekend is hier, hahaha!
Kelly -> Wat een genot om te kunnen zeggen; MIJN kanjer!
Show ging weer super las ik, idd gaaf allemaal hengsten bij elkaar zonder problemen.
Bij de pensionstal van Rintske hebben ze wel allemaal een eigen stukje land, maar we mogen ze ook bij elkaar zetten.
Ze kunnen elkaar allemaal zien, en met hun buren kunnen ze gewoon neuzen.
Rints stond eerst met het Buehne en Rakker, maar die mochten halverwege de zomer niet meer op hoger gras staan ivm gezondheidsproblemen.
Omdat ik het ook weer zonde vond om Rints op een hele kale weide te laten staan terwijl ze zelf nog een mooi stuk gras heeft heb ik haar toch in dat landje gezet.
Ik merk dat ze dit toch fijner vindt, want bij Buehne was ze continu op haar hoede en kon ze nergens rustig blijven staan grazen.
Buehne is nl dominanter dan Rintske.
*slurp* Die Lustroso is een plaatje om te zien!
Het lijkt alleen op diverse foto's of hij z'n rug wegdrukt.
Madelief -> Hihi! Volgens mij ben jij weer een paar cm groter gegroeid met de complimenten over Furia!
Laura -> Lekker weekendje weg geweest.
Je kan iig niet zeggen dat jullie het weekend hebben verslapen, hahaha!
Judith -> Ik denk dat de meeste jonge boeren van dit programma wel op zoek zijn naar een vrouw, maar ook voor het spelletje meedoen.
En wie weet zit daar toch de vrouw tussen waarmee het echt goed klikt!
De oudere boeren zijn denk ik echt wel echt op zoek.
Frank -> Ondanks de iets minder geslaagde heenreis
toch nog een leuke dag gehad op het HE.
Nogmaals bedankt voor je kaartenaanbod!
Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt mij te massaal en daar hou ik niet echt van.
Of ik moet echt ergens gericht voor gaan zoals afgelopen januari naar de Friese Hengstenkeuring.
Lobke -> Ik zwaai even terug!
Elise -> Wat een stunt weer, daar moet je idd Elise voor heten, hahaha!
Michelle -> Leuke foto's weer!
Geen wedstrijd afgelopen weekend?
Ragdollcat -> Een paardje op het oog! Spannend!
Ben benieuwd wat het wordt!
Eline -> Als zo'n kalender in mijn wc zou hangen zou ik telkens van het lachen niet meer kunnen poepen denk ik!