Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
[/quote]
en nu kijk je naar andere mannen hihihi 
Goedemorgen!
Ik lijf liever nog langer rondlopen!
rij alleen jij er nu op?
. Lekker berevachtje heeft ie zeg! En wat doet ie het braaf met de lange lijnen. Gebruik je een slofteugel? Die schijnen ideaal te zijn hiervoor. Doet Querido nou de spaanse pas op foto 3
.
Leuk profiel hoor! Leuk die foto's van Picas
. En lekker gereden met Rints! Top toch.
. Maar bij amanda zit ik er liever op. Omdat die (bijna) nergens van schrikt! Echt super. Maar loopt je er naast, ziet mevrouw overal spoken
. Kan dus begrijpen dat het per paard verschillend is.
.
. Gelukkig deed Heike vandaag wel zn best!
. Hopen dat het snel wat slinkt.
! En dat Jasmijn vandaag dr 1e autorijles had! De zusters gaan goed
. Ben blij voor jullie!
Hij deed weer erg zijn best en was lekker te rijden. Lekker ontspannen, achterhand erbij, en op vier benen. Zo lekker gevoel om hem zo te voelen verbeteren. Hij wordt steeds stabieler!
Ook galop weer geoefend. Ik vind zelf dat ie al heel netjes kan aanspringen en ook de galop gaat voor een jong paard heel goed in balans. Mooie gelijke sprongen, en rustig. Gister ook geprobeerd iets het halsje te laten strekken tijdens de galop. Hij zakte best wel! Ben echt weer TROTS
.
Ben jaloers op je hoor, dat je mee gaat doen in Bunschoten. Maar wel ontzettend leuk, want dan kan ik Querido in t eggie bewonderen
Joepie!
. Kost een hoop geld en tijd nl. En dressuur is zo'n jurysport, maar aan de andere kant heb ik super veel plezier gehad in onderlinge wedstrijden.. Vond het zo leuk altijd.. Ik zit nog in dubio dus
.
blond he