[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Utixo

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 01:01

Denise 15, 16, 17 augustus, even uit mijn hoofd.
Saida Dat is gewoon dat ik zo ontzettend verlang naar het lekkere weer. En lekker weer betekend festivals en vakantie. Waarom duurt de winter altijd zo lang, en de zomer zo kort?
Banditto De traversknop kan ik bij Matz ook nog niet helemaal vinden. Bij Tix begin ik er nog niet aan, maar Matz is al prima toe aan enkele passen travers. Nu ik nog. De laatste keer ging het helemaal niet, maar was ook doodop van de les, de keer daarvoor begon hij zo te verzamelen dat hij vrijwel in piaffe zat. Mooi, maar niet echt de bedoeling.
Amanada Weltrusten!
Melis Roze is sowieso verschrikkelijk.
Jesser Ziet er ontspannen uit!
Robijn Sterkte op je stage!

Bah, net Minka weer even gepakt, ze word steeds idioter en gevaarlijker. Ze steigerde vandaag hoger als tevoren, en draaide haarzelf om de achterhand heen. Gewoon puur omdat ik wat vraag. Maar goed, hopelijk krijg ik het er snel uit, dan kan haar baas weer lekker zelf met haar aan de slag. Ik heb ook totaal geen band met Minka, ben zelfs extreem voorzichtig bij haar. Normaliter vertrouw ik de meeste paarden wel, Minka echt totaal niet. Het is ook het type paard dat echt aan de stuiter gaat om je van haar rug te krijgen, en als je dan valt nog even over je heen te walsen.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 01:24

Utixo: *huilt* nouhou er was even nix binnen handberreik xD
Saida: Hij word in july 46 is vrijgezel blond haar ( iederen vind um n stuk voor zijn leeftijd:D) Rijd vanaf dat ie 5 is ofzow paard heeft een eigen rockband rijd op een kawasaki race moter, hij heeft hyves. hij is hele modern maar koopt niet alles te duur. hij werkt bij vitens als project leider. Hij is dus vader van 2 kinderen ik en mijn broer van 16. Heeft n heel zorgzaam en lief karakter. Is n geboren fries. Woont in Jonkersland. Tjardo is dus van hem. Heeft errug verstand van medische rommel bij paarden etc. bruine ogen en blond haar t is n klein ventje van ongeveer 1.78.
Is wel mooi slank ( geen sixpack)
Zo nog meer weten?:P
Heb ik ook nog n vraag vanwaar de interesse?:P whaah grapjuhh :Y)
}>

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 09:06

@Djemo, Ja ik had echt nooit verwacht dat ik dat leuk zou vinden! Ik ben meer het type, 'kruip er op'. Maar ik wil het afwisselend en leuk houden voor Querido, hij is super intelligent, en raakt al gauw verveeld onder het rijden in de bak. (hij snapt het zo snel, maar kan het gelijk weer 'tegen' je gaan gebruiken. Daarnaast is hij een kei in het wegdrukken van zijn ruggetje.. terwijl hij dan net lekker ontspannen gaat lopen.. let ik even niet goed op, en hup.. neus eruit, borst ervoor zetten en rug wegdrukken)

@Saida, whahahaha.. dank je wel hoor! Querido is een mooi paardje, viel me wel op die foto's op dat hij ineens een hele andere uitdrukking kreeg. Dit jaar wordt hij zes, maar kreeg ineens zo'n 'puppie' koppie.. hwhahaha.. hij vind het ook leuk maar ook lastig en wil graag zijn best doen. Je hebt het goed gezegd hoor.. Vaak verwarren mensen die blik met boosheid, maar tis puur concentratie. Ik wil het ook graag goed doen.

@Ilona, ik merk het ook bij Querido dat als hij iets echt niet leuk vind, of eng dan stap ik er ook maar af.. maar ook daar kan hij wel eens misbruik van maken.. dus kaft van het koren scheiden.. , althans dat geld voor mij dan he!

@Banditto.. Dank je wel. Tis een knuffel, maar onder het werk kan hij zich snel opwinden/vreten... tis een puberjongetje en daar waar hij de kans krijgt wil hij er nog graag er onderuit komen. Als we klaar zijn met 'werken' dan is het een grote knuffel! Hij 'flirt' dan soms ook naar me..niet met uitschachten en dat soort dingen.. maar knabbelen zachtjes aan me.. met zijn lippen over mijn haar. en altijd moet hij even blazen/neuzen..
Travers moest ik ook leren, wilde altijd mee gaan hangen.. maar begin nu door te krijgen dat de ene helf van mijn lijf een bepaalde inbuiging maakt.. en de andere juist recht blijft.. weet niet zo goed dit uit te leggen..

Veel plezier met je ex collega's..

@Amanda89 Dank je wel!

@Utixo, er is ook nog wel wat gespannenheid hoor, zoals gezegd mag Querido graag zijn ruggetje wegdrukken.. Dus ik moet hem eerst iets meer ruimte nog gaan geven, en vandaaruit iets meer gaan vragen...

Zo nu tanden poetsen, we moeten naar de tandarts, mijn jongste krijgt een beugel...!

Fijne dag iedereen!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 09:25

Saida: Hij word in july 46 is vrijgezel blond haar ( iederen vind um n stuk voor zijn leeftijd:D) Rijd vanaf dat ie 5 is ofzow paard heeft een eigen rockband rijd op een kawasaki race moter, hij heeft hyves. hij is hele modern maar koopt niet alles te duur. hij werkt bij vitens als project leider. Hij is dus vader van 2 kinderen ik en mijn broer van 16. Heeft n heel zorgzaam en lief karakter. Is n geboren fries. Woont in Jonkersland. Tjardo is dus van hem. Heeft errug verstand van medische rommel bij paarden etc. bruine ogen en blond haar t is n klein ventje van ongeveer 1.78.
Is wel mooi slank ( geen sixpack)
Zo nog meer weten?:P
Heb ik ook nog n vraag vanwaar de interesse?:P whaah grapjuhh :Y)
}>[/quote]

he wat is dit nou je hebt nog wel zo`n mooi kado gehad saida :+ :D en nu kijk je naar andere mannen hihihi

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 09:30

Jesser - leuke foto's met de lange lijnen, knap ding hoor ;)
ik probeer het af en toe want vindt de afwisseling wel leuk

Mellisa - leuke foto's van tjardo alleen vindt ik roze bij een mannetje niet zo ''stoer'' :n
maar aangezien je niks anders had moes je wel haha

Banditto - fijn dat je les ''weer'' lekker ging gewoon lekker zo door oefenen

Saida - af en toe moet je ze idd ff wakker schudden en dan lopen ze super
zelf loop ik er ook liever naast dan erop want dan vertrouwd die zo op mij dat die overal doorheen loopt, als ik er op zit wil de namelijk nog wel eens stilstaan maar hij doet super zijn best ik kan teminste wel nu alleen met hem naar buiten.
en leuk joh dat je samen met je dochter kan rijden en dan ook nog je nichtje mee echt leuk, ik kan ook zo genieten als mijn nichtje op heike gaat dan zijn ze zo lief voor die kleintjes

benthe - bedankt weet ik dat ook weer
jammer dat minka weer niet echt lekker te rijden was hopelijk heb je het er idd snel uit dan kunnen de eigenaren het zelf weer doen

gisteren heike even gereden want ik heb echt pijn me rug ik denk dat ik hem verdraaid heb ofso maar kan niet echt veel op dit moment.
heike was daarintegen ook wat stijf van de bosrit van zondag dus we hebben veel gestapt en na 20 minutjes liet die lekker los en was die ook super nagefelijk na een half uurtje ben ik maar af gestapt want de pijn was niet echt fijn

vandaag hoef ik niet dus kan ik lekker even rusten :P

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 09:38

Leuke foto's Jesser, zag er al goed uit.
Melis, tegenwoordig kan roze goed hoor bij mannen, hier op het werk dragen ze ook een roze overhemd.
Saida, gaat lekker met je paard lees ik wel.

Ik ben even weer uitgereden, Boukje is vorige week gevallen en heeft met haar voorbenen haar borst aangetikt dus die is een beetje dik nu.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 10:16

Banditto -> Linke Loetje is een onwijs leuke tent waar je ook nog eens lekker kan eten!
Ben er diverse keren geweest! :D

Benthe -> Not my kind of horse die Minka......
Heb het niet zo op stuiterende paarden die je er vanaf proberen te bokken of steigerend naast je staan omdat je wat vraagt.
Maar van mij mag het mooie weer er ook wel aankomen, hoor!
Lekker lang licht, tuinfeestjes, buitenritjes, paard in d'r blootje naar buiten, hmmmmmm! Kom maar op met die zon!

Melissa -> Hahaha! Dankje voor alle info over je vader! :D
Klinkt zeker niet gek, jammer dat ik al ben voorzien. ;)
Ik vind het gewoon leuk als een man gek is op paarden, die vindt je niet zo heel veel, zeker geen leuke, en als je dan een leuke tegenkomt dan is het zeker niet met een fries!

Nathaly -> Ik vind hem niet echt een puppy-koppie hebben hoor, juist een heel mooi gevormd hoofd, heel edel.
En dat zogenaamde 'boos' kijken heb ik ook, hoor.
Ben je druk en geconcentreerd bezig, moet je niet zo boos kijken wordt er dan gezegd.......

Petra -> Zeg wil jij je er niet mee bemoeien?
Misschien was ik wel aan het scouten voor jou! :P

Denise -> Het valt mij ook altijd op dat als er een klein kindje op een paard gaat zitten, dat paard meteen veel voorzichtiger is.
Vind ik zo lief om te zien altijd!

Hosante -> Auw! Dat zal wel even zeer hebben gedaan bij Boukje!
Loopt ze verder wel goed?

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 10:46

:wave: Goedemorgen!

Ik ga even m'n tentamen Aardrijkskunde maken...

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:15

jesser: Leuke foto's! Ik heb over 2 weken een clinic....kan niet wachten als ik die foto's zo zie!

Melis: Leuke foto's!

Saida: Ik zit liever op Encanto dan dat ik ernaast loop...erop heb ik veel meer controle..Bij shannon maakt het niet veel verschil maar bij sita liep ik er ook liever naast.... erg afhankelijk van paard! Maar kan me voorstellen dat je ernaast loopt.
Nou dan ken je shannon nog niet....mag sinds een paar maanden eindelijk aan mn neus jeuken als ik op dr zit..voorheen vlogen we rond! Ben rustig in de stal aan het proberen met zonder zadel..mag al hangen maar ze vind het maar erg raar zo zonder zadel ;) Ik lijf liever nog langer rondlopen!
Leuke paardenmiddag gehad dus! Straks is ze helemaal niet meer van de paarden af te halen!

Joyce: Kwam je net tijdens zn slaap uurtje ;)

benthe: Leuk zulke paarden :Y) rij alleen jij er nu op?

penny: Succes!

Pff werd gisternacht wakker en ziek! Lig nu nog steeds in bed! Kan nog niet eens 5 min op mn benen staan! Gezellig...

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:33

Michelle beterschap... :(:)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:37

mies - beterschap :(:)

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:38

Wat vinden jullie trouwens van m'n profiel? Had 'm even gepimpt. Vond dat hele levensverhaal toch niet zo tof. :D

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:43

Michelle beterschap, en ik kan ook niet zoveel bewegen als ik op Boukje zit hoor, ze vind alle bewegingen eng die van achter komen.

Saida: Boukje loop wel goed, ik durf alleen geen zadel erop te leggen i.v.m. de singel. Vandaag krijgt ze nog een homeopatisch middel in de hoop dat het wat sneller wegtrekt.
Ik heb nl. 18 maart weer les van Pedro Almeida en dan wil ik toch wel kunnen trainen.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:55

Ik ga naar skool. :wave:

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 13:41

Naat: Ach, ik zou het ook niet zo heel erg vinden de 1e keer. Is altijd vreemd en spannend, komt goed!

Nathaly: Whaaa, knappe Querido! Hij is knap :+: . Lekker berevachtje heeft ie zeg! En wat doet ie het braaf met de lange lijnen. Gebruik je een slofteugel? Die schijnen ideaal te zijn hiervoor. Doet Querido nou de spaanse pas op foto 3 :D .

Melissa: Leuke foto's! :)

Penny: Succes :) Leuk profiel hoor! Leuk die foto's van Picas :9

Saida: Lekker paardendagje gehad met de meiden dus :D . En lekker gereden met Rints! Top toch.
En ik moet zeggen dat ik er bij Chico liever naast loop, om precies dezelfde redenen als jou ;) . Maar bij amanda zit ik er liever op. Omdat die (bijna) nergens van schrikt! Echt super. Maar loopt je er naast, ziet mevrouw overal spoken :+ . Kan dus begrijpen dat het per paard verschillend is.

Banditto: Fijne les gehad lees ik. Haha, hij is idd vast flink bezig geweest op de wei dat ie wat lui was ;) .

Benthe: Gekke Minka toch... Het is ook net een rodeo paard als je dr ziet. En dan die blik in dr ogen. Die staan op vuur!

Mies: Heh balen zeg.. volgens mij heerst het weer een beetje? Beterschap iig! :(:)

Denise: Ook vervelend van je rug :(:) . Gelukkig deed Heike vandaag wel zn best!

Hosante: Ach, boukje :(:) . Hopen dat het snel wat slinkt.

Ik las op hyves trouwens dat Madelief nog héle hoge cijfers had gehaald voor dr training *\o/* ! En dat Jasmijn vandaag dr 1e autorijles had! De zusters gaan goed :D . Ben blij voor jullie!

Gister weer heerlijk gereden op Chico! :+: Hij deed weer erg zijn best en was lekker te rijden. Lekker ontspannen, achterhand erbij, en op vier benen. Zo lekker gevoel om hem zo te voelen verbeteren. Hij wordt steeds stabieler! :) Ook galop weer geoefend. Ik vind zelf dat ie al heel netjes kan aanspringen en ook de galop gaat voor een jong paard heel goed in balans. Mooie gelijke sprongen, en rustig. Gister ook geprobeerd iets het halsje te laten strekken tijdens de galop. Hij zakte best wel! Ben echt weer TROTS :+: .

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:07

Miss_Apollo, beterschap!

@Ilona, ik heb net een slofteugel hier van iemand gekocht! Ik doe het nu nog met longeerlijn, die was al stuk, dus ene kant maar door het lusje, en de andere kant heel profosorisch dicht geknoopt! Whahaha.. geen pan, maar goed, lijkt met handiger om het met een slofteugel te doen, net even iets minder in de hand als met een longeerlijn. Ben af en toe ook een kluns..
Loop ik per ongeluk op Querido zijn hak.. jaja..en hij heel voorzichtig zijn voeten neerzetten.. zie je hem af en toe wel op de foto's naar achteren kijken.. houdt ie mij in de gaten!
En als Querido het even niet meer begrijpt gaat hij poging wagen tot spaanse pas.. hij doet gewoon echt zo zijn best! Hij tilt zijn voeten wel goed op, maar krijg hem nog niet zover dat hij ook die pas gaat maken..(weet niet zo goed hoe dat te doen..)

Dat neem ik hem niet kwalijk, dus zeg rustig braaf, en gewoon weer doorgaan.
Hij kijkt net zo geconcentreerd op de foto's als ik.. oortje naar achteren naar voren, weer opzij.. oeps vrouwtje zei wat, weer naar achteren, en ondertussen houdt ie mij in de gaten.. en ik hem.. hahahaha.. lief dier! en af en toe moet ik opletten dat ik de longeerlijn goed in de handen heb, anders struikel ik erover...

Fijn Ilona dat je voelt dat Chico zo zijn best doet en groeit onder het zadel! Querido heeft nog steeds moeite met galop hoor. Is niet zijn sterkste kant. Nu gaat het wel beter, maar heb af en toe tijden gehad, gingen we mach 3 door de bak, plat door de bocht. Op gegeven moment dacht ik dat er iets aan de hand was, omdat ik diverse mensen er naar had laten kijken. (dan wordt het een lastig verhaal, want die zegt dit, en de ander zegt dat..) in december om alles maar kort te sluiten zijn we naar de dierenarts gegaan, hebben hem helemaal na laten kijken, op foto's gezet, rug onder handen gehad.. buiten keuring enz.enz.. hoop geld kwijt.. maar hij is zo gezond als een vis! Niets te zien, voelen enz.. (pffff gelukkig maar)

Zit nog wel te denken om ev. een osteopaath in te schakelen. Maar het gaat al een stuk beter. en dat terwijl zijgangen, draf, enz.enz. geen enkel probleem zijn voor hem...
Nu doe ik dit ernaast, gewoon om het lekker afwisselend te houden, wil ook weer vaker naar buiten, en we gaan naar Bunschoten in april.. ! Daar heb ik wel heel veel zin in!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:08

iloon - ja hopelijk gaat mijn rug snel over want erg goed loop ik ook niet
fijn dat je weer lekker gereden heb jullie gaan echt steeds meer voorruit fijn omdat iedere keer te lezen.
wil je ook wedstrijden rijden (als die ''goed'' loopt dan he)

en ik had het ook gelzen van madelief en jasmijn

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:20

Ja, jullie zijn een leuk stel samen Nathaly!! :j Ben jaloers op je hoor, dat je mee gaat doen in Bunschoten. Maar wel ontzettend leuk, want dan kan ik Querido in t eggie bewonderen *\o/* Joepie!

Denise: Tsja.... ik weet het nog niet := . Kost een hoop geld en tijd nl. En dressuur is zo'n jurysport, maar aan de andere kant heb ik super veel plezier gehad in onderlinge wedstrijden.. Vond het zo leuk altijd.. Ik zit nog in dubio dus ;) .

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:41

Nathaly - wel fijn dat je weet dat die helemaal gezond is,
en als je je slof krijgt kan je nog meer oefenen haha.
maar hoe doe je die slof om als ik mag vragen ? :o blond he

Iloon - daar heb je helemaal gelijk in het is echt een jury sport en je bent idd een ''hoop'' geld ''kwijt'' (dat merk ik nu zelf wel)
maar ik heb er een hoop plezier in en daar gaat het om je hebt nog alle tijd om te bedenken wat je wilt

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:54

Il, jullie zijn al veel startvaardiger dan mening andere ruiter die veel langer bezig is. Echt. Hij pikt het zo goed op, mijn puppilletje :)
Ik ga zo eerst Utix even rijden, dan Matzel, wil eigenlijk naar buiten met hem, maar ik zie wel. Mag ik vanavond mee dansmatten?

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:00

MIJN 2 MANNEN
Afbeelding
vondt deze zo mooi moets hem er even bij op zetten
KISSMO
Afbeelding

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:01

Kissmo heeft een hele mooie blauwe kleur. Mijn Paddy had die kleur vroeger ook, nu is hij grijs, helaas.

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:39

DIT MOET IK FF KWIJT VINDT HET ZO GEWELDIG ,MIJN OUDSTE DOCHTER PATRICA IS GEVRAAGD DOOR EEN FOTO GRAAF OF HIJ VAN HAAR EEN FOTO SESSIE MOG MAKEN
PATRICIA
Afbeelding

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:40

Mooie foto van Kissmo jah! :j

Nou aardrijkskunde tentamen ging niet denderend. :')

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:43

Peny Balen:(