[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lusitano

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:31

spokie79 schreef:
Marit, ik zie dat jij ook met kaptoom rijdt. Doe jij deze onder of over het hoofdstel. Dan ga ik dat ook doen.
Wat een prachtig paard heb je toch.

over en door. Maar ik heb hem er altijd overheen. Ik probeer voornamenlijk op de kaptoom te rijden en pak het bit erbij voor de nuance. Rij liever met alleen kaptoom dan met alleen bit Haha!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:35

Wij rijden ook zo met extra op zijn neus Haha!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:36

ik heb er toch spijt van dat ik niet ben geweest... wat zag iedereen er weer prachtig uit!
Het plezier dat Chawwa altijd op haar paard heeft is zo enorm aanstekelijk!
Die zwarte is volgens mij Ultramar van Ben
Die mooie speknek is de lusitano van Tanja Brandon (ben paardenaam even kwijt)

Echt mooie plaatjes!!!! Afgod

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:38

Ik ben gek op zwarte paarden maar als Baron zich zwart heeft gemaakt dan ben ik niet zo blij Tong uitsteken Clown Haha!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:01

Steffanie: Ben benieuwd of je een leuke Anda kan vinden, wil ik m misschien wel eens komen bekijken Pling
Patricia: Aaah, oke Knipoog Omdat je zo nadrukkelijk zei dat het toch echt een Lusitano was (dat nam ik ook wel aan hoor, haha, dat zeiden ze ook op die dag Knipoog )
Ilona: Jaa hijs gááf he die Quilo!
Sanne: Bofkont, ik had ook wel Quilo een knuffel willen komen geven Tong uitsteken Hihihi, die foto van Heidi! Te grappig, ze lijkt idd een beetje tipsy Tong uitsteken
Leuk om foto's terug te zien van zondag Ja
Idra: leuk paard reed je voor! Ook al een zwarte, ziie toch zelf liever schimmel maar das persoonlijk Haha!
Yenneke: Zó, wat een geluk heb jij gehad zeg, hahaha, geniaal ik moest echt lachen om je verhaal Haha!
Ik heb dat ook wel eens geprobeerd, een jaar terug kreeg ik een bekeuring zonder verlichting fietsen, maar het mocht niet baten...
Nouvel: Haha, wat grappig, ja ik herkende Tulipa meteen (is dan ook wel mijn favorietje Tong uitsteken ) en die andere had ik echt zoiets van, hmm, zou dat nou Fifi zijn, maar dr was toch iets anders aan Haha!
Wil wel een barokke wedstrijd starten, maarja ik zit gewoon altijd met vervoer...
Mooie foto's van Tulipa en wát een punten, goed gedaan gefelicteerd!
Djemo: Je hebt een knappe fries hoor Knipoog
Siaida Hihihi, je had best op me mogen afstappen hoor Haha! Ik had een zwarte lange jas aan en was met een blond meisje..
Denk dat het zo idd ook een goede oplossing is, je kan altijd nog een ander paard kopen Ja
Wat jammer van Cipke zeg! Wat een pech zo'n jonkie..
Leuke foto's!
Karina: Ja, ik vind Veludo dan inderdaad ook weer echt Lusitano, precies wat je zegt, echt uitleggen lukt niet..
Als ik al die foto's van castraties en zo ziet heb ik echt geluk gehad met Furia, bij hem is nooit iets zo gezwollen geweest..
Paola: Leuk dat Doutzen zo goed bevalt, volgende keer foto's he Haha!
Michelle Jammer, maar ze kunnen idd niet alles aanhouden..
Esmee: Hoooi Haha! Doei!
Marit: Leuke foto's van Sam!

Zo, gisteren weer lekker getraind!
De pas-de-deux gaat toch niet door (was ook wel een erg spontaan en ambitieus idee hihi), we zaten eerst al een beetje in de maag met de tijden, voor het donker want we wilden er stappend heen. En aan het begin van de week bleek dat het paard waar ik op zou ook last van zn rug had, dus we hebben toch maar besloten het voor een andere keer te bewaren Haha!

Vanavond oppassen, dus kan niet naar Furia, kreeg ik net een smsje van iemand van stal dat de tandarts langs kwam en of ik Fuur nog wilden laten behandelen (hadden we het over gehad).
Is wel erg handig zo voor de wedstrijd, hoop dat hij dat laatste losse tandje eruit kan halen, hebben we daar iig geen last van Haha!
Vind het alleen super jammer dat ik er niet bij kan zijn..
Vind het altijd erg interessant!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:05

zasread schreef:
Afbeelding
Dit paard liep ontzettend mooi, maar ik vond hem een klein beetje lelijk Bloos

Haha! Haha! Dank je wel. Dit is nou het sport-model Haha! Ik ben ontzettend trots op hem; hij deed zo zijn best!
Heb je nog meer foto's? Heb met de feria ook meegedaan met mijn bruintje.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:12

zasread: woow ik zie nog meer foto,s van ons hahaha en die tekst erbij hahahaha.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:19

Missmuts: Sorry voor mijn mening Bloos Maar ik vond wel dat je heel netjes reed!
Ik heb nog meer foto's van jullie, ik zal ze even uploaden, kan je ze zelf uitzoeken.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:20

Geeft niets hoor! Ik vind hem zelf ook niet de mooiste Haha!
Graag, leuk!
*edit: maar wel de leukste natuurlijk!!*

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:42

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:55

Mies: Ik zou als ik jou was toch even door sparen en geduld hebben tot je er echt 1 vind die je aanstaat. Tenzij het met Eros nog goed komt! Haha!

Madelief: Jammer, maarja, je hebt ook tijd en een gezond paard nodig Knipoog fijn dat de DA nog een kijkje komt nemen Ja Dan heeft fuur hopelijk geen last tijdens de wedstrijd Tong uitsteken

Heidi: Je zal er werkelijk waar prachtig uit samen met Baron!! Ook Marcel ziet er goed uit in pak op LLano Haha! Geweldig!! Volgende keer wil ik ook gaan Haha!

Sanne: Prachtige foto''s zeg Lovers Wat een paarden zeg Lovers Wauw! Wow! En dat kleine jochie op dat paard, echt super stoer!

Marit: Yeeeeeh!! Eindelijk foto''s + film van jou en Sam! Heeeeeeeel gaaf om te zien. Je kan echt zien dat Sam zn best doet, en je hebt echt een vriendelijke manier van rijden OK dan!

Saida: aaahhh Verdrietig arme Cipke!! Verdrietig Wat een ongeluk kan je hebben zeg als je zo jong bent......... Ik hoop dan maar dat ie wel een goed tehuis krijgt, want je hebt toch van die mensen die dan alsnog willen gaan rijden.... En fijn dat je voor jezelf een besluit hebt genomen! Lachen

Es: Ahh Fue... die snapt er niks van denk ik Haha! Gelukkig is het over 2 weken weer ''normaal'' voor m! En kan je weer lekker met m aan de slag. Lachen

De rest ben ik even vergeten Bloos Nu na die foto's begint het helemaal weer te kriebelen Haha! Haha! Ik zou ook zo graag een show in een mooi kostuum rijden met me anda Haha! Moet alleen nog (heel lang Tong uitsteken ) geduld hebben ROFL

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 13:00

Karina -> Ik weet niet of de boer een foto laat maken, dat gaat AnneMarie nog met hem of met zijn vrouw overleggen.
Alleen ligt de boer weer in het ziekenhuis, dus ik weet niet wanneer ze het gaat overleggen.......
Veludo heeft idd een flinke zwelling!
Mag je het ook afspuiten? Wil ook nog wel eens helpen.

Paola -> 330 km.??? Zo! Toe maar!
Das een heel eind rijden!
Maar je hebt nu wel je meisje in het echie kunnen bewonderen en knuffelen!

Michelle -> Goed teken dat Shannon jou beschermd!
En soms is het idd ook erg handig! Knipoog
Van Cipke is het niet zeker dat zijn halswervels kapto zijn, dan moeten er eerst foto's worden gemaakt.
Maar dat moet ze eerst overleggen met de boer en die ligt sinds gisteren weer in het ziekenhuis......
Kan je niet met de staleigenaar overleggen of hij nog even wil wachten met de paarden waar jij tussen twijfelt?
Of dat hij jou een seintje geeft wanneer er een serieuze koper is zodat jij zelf kan kiezen of jij wil of niet?

Sanne -> Volgende keer moeten we gewoon iets duidelijks afspreken of telefoonnr's uitwisselen ofzo!
Kunnen we elkaar niet mislopen, hahaha!
Mooie foto's heb je geplaatst van zondag!
Wat was die show van Chawwa en Quilo overweldigend mooi om naar te kijken, hè?

Lusitano -> Ziet er lekker ontspannen uit!
Ik geloof idd dat dat Ellen Schuthof is ja, ik weet die namen niet precies, hoor! Bloos

Madelief -> De volgende keer wisselen we gewoon telefoonnr's uit, dan kunnen we elkaar opbellen!
Of als ik twijfel of jij het bent dan bel ik je op en als ik dan je tel. over hoor gaan weet ik het zeker, hahaha! Haha!

x__Ellis -> Hoezo trauma? Wat is er gebeurd dan?

De boer is gisteren weer opgenomen in het ziekenhuis, het gaat helemaal niet goed met die arme man.
Hij heeft het zo ontzettend benauwd dat hij telkens na een paar passen op adem moet komen en continu ergens houvast aan moet hebben.
Vanwege het tekort aan zuurstof hallucineerde hij en ook is hij bang om te gaan slapen.
Eerst dachten ze aan een longembolie, maar dat was het toch niet.
Toen was het zijn suiker, maar dat was het ook weer niet.
Vorige week vertelden ze hem dat hij longemfyseem heeft en het daarom zo benauwd heeft.
Hij heeft toen zo'n pufapparaatje gekregen en moest elke dag een aantal pufjes nemen.
Dat ging iets beter, maar daarna zakte hij weer terug.
Hij praat ook heel vreemd, met een dubbele tong lijkt het wel, alsof hij dronken is.
Maar goed, hij is nu weer in goede handen en we hopen dat hij nu pas weer naar huis mag als hij echt weer goed is.

Hier de rest van de foto's van afgelopen zondag!
Nog weer even een note dat de foto's zijn gemaakt door Sandra (Obelix op Bokt) en dat ze niet mogen worden gecopieerd of worden gebruikt zonder toestemming!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En mijn persoonlijke favorieten;
Afbeelding

Afbeelding

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:09

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-QMICTNIH.jpg[/img
djemo samen met tsjillert van peet in het land, peet zij doei ze maar bij elkaar in maar dat had niet goed gegaan,ben blij dat ik djemo apart had gezet.
Afbeelding
zo ff mijn kanjer verwendt hij had nog geen zweet deken .
Afbeelding
dit vindt ik zo mooie foto van djemo.

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:11

Afbeelding
djemo met tsjillert van peet ,peet zij doe ze maar bij elkaar in het land maar daar had ik geen goed gevoel bij ,en ben blij dat ik dat niet gedaan hebt djemo beetje dominant

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:36

Die nek past ook maar net in de zweetdeken Tong uitsteken

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:39

Cheese! Afbeelding Cheese!
dit zijn mijn 2 lanhaarige duitse herders OK dan! links is desteny 16 februari 1 jaar geweest
en recht is liss die is 6 november 1 jaar geweest , met deze honden train ik met liss kan ik landelijk gaan trainen .met desteny heb ik zondag examen en als ik dat haal kan ik met haar ook landelijk gaan trainen dus spannend Pling
Afbeelding
LISS
Afbeelding
ben ik ook stoer Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
DESTENY met haar heb ik zondag examen

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 15:12

saida Doei! wat een mooie foto"s, en dat vrijheids dressuur vindt ik helemaal geweldig,heb het ook gedaan met de pony van mijn 2 oudste dochters zal ff foto bij doen van de pony
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-QRREISHM.jpg[/img
dit is mijn oudste dochter patricia die wordt in julie 14 jaar en haar pony winnie.
Afbeelding
hier deed patricia mee aan de alternatieve dressuur bij de lourenshoeve met haar pony winnie

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 15:15

Afbeelding
dit is mijn oudste dochter patricia die wordt in julie 14 jaar met haar pony winnie

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 16:28

Zo Djemo flink wat foto's geplaatst Cool
Je honden zijn gaaaf, ik hou altijd van langharige duitse herders Ja

Nog even snel een fotootje wat Paoline tegenkwam, vind m zo in zwart wit ook weer errug gaaf:

Afbeelding

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 16:31

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 16:37

madelief88..wat een SUPER!!!!! mooie foto Ja

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 16:39

Jaa, Paoline maakt echt prachtige foto's Lovers
Ze heeft dr al ruim 600 gemaakt (in 1 dagje Haha! ) en ze komt dus binnekort ook op strand+wedstrijd! In mn onderschrift staan links naar overige foto's van die shoot trouwens Knipoog

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 16:43

Lustiano: Mooie foto's! Ziet dr goed uit, leuk dat je in deze foto's al vooruitgang ziet! Alleen wat een ingewikkeld hoofdstel.

Sanne: Ook mooie foto's! Ik vind dat bij de Doma Vaquera ze die staarten altijd zo lelijk doen!

Madelief: Jammer dat het niet doorgaat! Hopelijk gaat het beter met fuur nadat zn tand eruit is, ik vind het ook altijd leuk om met dat soort dingen erbij te zijn, sta ook altijd op pierre zn neus als hij weer is hoeven aan het bekappen is Knipoog
woooow gave foto!!!!!

saida: zo snel zijn ze natuurlijk niet weg, dus heb nog rustig alle tijd...het liefste heb ik nog eros! Wil niet iemand even gaan spioneren voor mij Vork

djemo: leuk al die foto's!

Ergens in mij schuilt een verborgen natural denk ik! Shannon vandaag in 1x in stap!! normaal moest ze nog wat rondjes draven en galopperen voor ze wilt stappen, maar vandaag na het borstelen en de borstel terug leggen *doe ik in de bak* ging ze gewoon meteen rondjes stappen, en ook netjes ontspanne draven, wel een sukkeldrafje maar liever dat dan hard en gespannen!
Komt helemaal goed met dr...binnenkort dus weer een nieuw lekker ding onder het zadel te bewonderen!
Met sita lekker in het bos gereden en we hebben eindelijk samen een eekhoorn gezien *had ik dr beloofd* ik was met een vriendin aan het rijden en in gesprek, ik ineens KIJK SITA EEN EEKHOORN! LEUK HE ...goed bezig Vork
En Encanto was helemaal blij met me vandaag....eerst lekker buiten in het zonnetje geborsteld en daarna mocht hij in de grote grasjes wei!!!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 21:08

wow wat worden we weer verwend met al die mooie foto's. Ik zie wel dat we zondag heel wat gemist hebben.
@Madelief: wat een prachtige plaat. Kga nu eerst ff de rest van je foto's bekijken

edit: en die zijn ook geweldig!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 21:41

Even snel want ben erg drukkig:
@ Marit: hee, ik zie mijn juf voorbijkomen;-)
Leuk om de foto's van jou en Sam zo te zien!!