Bovendien zijn Rodje en ik het die zo hoog door de bomen lopen knap he!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Binnekort kom wel weer eens even langshoppen

Maar ik heb goede voornemens
van David. Neapolitano Romania is een goed gekeurde Lipizzaner dekhengst in Nederland en het halfbroertje van mijn paard. Een errug leerzaam lesje, want het viel vies tegen die na te rijden. David heeft hem nog niet zo lang in training. Daarvoor is Romania opgeleid door een ander tot Z1. Die rijmethode was echter niet helemaal volgens de boekjes, waardoor het paard erg wantrouwig is om de hand aan nemen. Dat betekent dus zo min mogelijk hand en zo correct mogelijk met je zit (op een mega rondribbig smurfje
: moeilijk!) en been rijden. Kortom: een hoop "leermomenten"
Niks geen knopjes uitproberen, maar echt back to basics.
.
haha kunnen we gelijk wedstrijd rijden in de regen oefenen
wat een rot weer.
. Als ik nog goeie plaatsen kan regelen wil me pa wel met mij naar Appasionata
.
. Binnekort gaat ze voor de slee dan hang ik er liever wel een stang bij in voor de zekerheid (moet er natuurlijk wel eerst sneeuw vallen
).
) ik vond het zelfs al vreselijk toen er een vis ziek was. M'n moeder wilde geen nieuwe medicijnen halen ze had gezegd de medicijnen zijn 15 euro en een vis nog niet eens 5 euro
arme vis
.
maar toch hebben ze d'r in laten slapen. Was toen nog te klein maar moet voor m'n moeder wel moeilijk geweest zijn. cojolly schreef:Foogul wouw wat een mooi paard![]()
Mijn vriend heeft een stal bij Nakita gereserveerd.
.
cojolly schreef:Foogul wat leuk het is echt een gezellige stal, wanneer kom je zo ongeveer dan.
Maar als alles goed gaat (duimen!), dan zou het maart moeten zijn. Tis nog een jong paard, dus wel willen eerst lekker veel met haar het bos in.

PatriesjeMR2 schreef:Hi Foogul...wat een herlijk koppie heeft dat dier zeg.
Ik mis de lessen van David wel nu hij niet meer naar Deurze komt. Maar naar Kuinre is me dat te ver helaas. Die les van Piet Bakker staat nog steeds in de wachtlijst, maar ik heb het even te druk om een afspraak te maken. Het bevalt mijn kennis wel goed in ieder geval.
Kost toch een hoop tijd om het te organiseren
Nu gelukkig niet
Zie al helemaal voor me hoe Halley probeerde of het groen op de bakrand eetbaar was