Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TerraHowrse schreef:Vervelend Zuchini! Inmiddels al wat meer bekend?
Mooi beestje hierboven!
Mijn paarden hebben nog steeds vakantie agz ik nog steeds niet kan rijden. Ze vinden het wel prima, af en toe haalt mijn nicht er even een borstel overheen en voor de rest lekker op de weide. Merk wel dat de spieren verdwijnen![]()
[ [url=m/AAbm8F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aRPOoO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kris_P schreef:@TerraHowrse Wel vervelend ja dat de spieren verdwijnenAch de paardjes vinden het meestal niet zo erg als ze lekker vakantie hebben. Hopelijk kun je over een tijd wel weer rijden!
@zuchini Hopelijk slaat de kuur goed aan en komt het weer goed! En ja de conditie... dat word wel nog wat![]()
Zuchini schreef:Oh dat zou geweldig zijn, stuur maar wat foto's door als het zover is.ik help je duimen!!
Wat leuk dat middeleeuws kostuum, wat voor soort demonstratie was het?
iEmmaaa schreef:Nee ik breng haar niet weg. Maak haar zelf gewoon klaar, moet alleen nog even een voorbrenger voor die dag regelen.
Ze is hier geboren bij mijn stalbaas en is verder, behalve wedstrijden en instructieweek, nog nooit geweest. Ze heeft nogal last van heimwee. Als 3-jarige hebben ze haar toen wel naar Folmer gebracht maar na twee dagen belde hij op of ze haar weer kwamen halen. Ze vernielde alles waar ze bij kon
. Zodra haar oude eigenaar (mijn stalbaas dus) weer in beeld kwam was alles weer goed