Captain schreef:Pabloooo!Hij heeft nog wel wat last van de hormoontjes met zo'n z'n pielie eruit haha..
Wat fijn dat je nu al wel verandering merkt. Moet je nagaan hoe hij is als alle hormonen uit z'n lijf zijn! Heeft hij weleens gedekt?
Hannelover ik ga zo reageren op je topic!
Mooie fries Lonneke! Het zou wel leuk zijn als je op iedereen zou reageren..
Hey LadyKim! Ik miste je al.Waar woon je? Je bent altijd welkom! Menno vind het super leuk al zijn kunstjes aan iemand te laten zien haha. Met wat voor bitloos hoofdstel rijd je nu?
Per ongeluk een marathon wagen kopen..Wel vet! Ik wil een keer mee!
Ahh liespower!Mooie fries had je! Wil je in de toekomst weer een fries?
Haha Ja dat viel mij ook nog op bij Pablo , ah joh hij is gewoon nog in die waan

Nouja per ongeluk ... Kon hem voor (echt) weinig overnemen van een kennis ... Volgens mijn stalbaas gewoon doen , kan er nu al 500 euro winst op maken .. Dus ach waarom niet ... Dan nog maar even geen dressuurzadel

Dus kan nu alles rijden wat ik wil kwa marathons deze zomer . Echt leuk !
Captain ik woon in Schagen (nh) maar heb een auto dus kom een heel eind . Lijkt me namelijk echt een keer leuk , zeker nu het beter weer wordt ! En tuurlijk mag je een keer met mij mee , als die gelegenheid er is .
Hannahlover volgensmij had ik al gereageerd en anders reageer ik zo . Leuk topic !