[FOTO] Friese paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-16 20:37

Captain schreef:
Pabloooo! <3 Hij heeft nog wel wat last van de hormoontjes met zo'n z'n pielie eruit haha.. :') Wat fijn dat je nu al wel verandering merkt. Moet je nagaan hoe hij is als alle hormonen uit z'n lijf zijn! Heeft hij weleens gedekt?

Hannelover ik ga zo reageren op je topic!
Mooie fries Lonneke! Het zou wel leuk zijn als je op iedereen zou reageren.. :)
Hey LadyKim! Ik miste je al. :D Waar woon je? Je bent altijd welkom! Menno vind het super leuk al zijn kunstjes aan iemand te laten zien haha. Met wat voor bitloos hoofdstel rijd je nu?
Per ongeluk een marathon wagen kopen.. :') Wel vet! Ik wil een keer mee! :D
Ahh liespower! :(:) Mooie fries had je! Wil je in de toekomst weer een fries?

Haha Ja dat viel mij ook nog op bij Pablo , ah joh hij is gewoon nog in die waan :+

Nouja per ongeluk ... Kon hem voor (echt) weinig overnemen van een kennis ... Volgens mijn stalbaas gewoon doen , kan er nu al 500 euro winst op maken .. Dus ach waarom niet ... Dan nog maar even geen dressuurzadel :P

Dus kan nu alles rijden wat ik wil kwa marathons deze zomer . Echt leuk !
Captain ik woon in Schagen (nh) maar heb een auto dus kom een heel eind . Lijkt me namelijk echt een keer leuk , zeker nu het beter weer wordt ! En tuurlijk mag je een keer met mij mee , als die gelegenheid er is .

Hannahlover volgensmij had ik al gereageerd en anders reageer ik zo . Leuk topic ! <3

lies_sparkle

Re: [FOTO] Friese paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 08:23

Dat ziet er goed uit op de vorige pagina,

Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik zou dolgraag weer een fries willen :)

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 13:53

KittyDylan schreef:
Wie vroeg om oortjes? :D
[ [url=m/YAW4cJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Weer heerlijk buiten gereden! Zoals altijd :7 hahah

Ziet er lekker uit! :j

chriske schreef:
Ben benieuwd!

Geen oortjes foto's maar is deze smurf ook goed :P ?[ [url=m/dWxFCX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat kijkt 'ie er blij bij :D

Captain schreef:
Voor:
[ [url=m/As1Oy7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/flWS8p.jpg]Afbeelding[/url] ]

Na:
[ [url=m/DmWErZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tJ9IAJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/E4e6i9.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gLhPCk.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/HngHh0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is misschien nog niet helemaal mooi maar denk als hij straks in zijn zomervacht zit het er al heel anders uitziet! :))

Pfoe wat een verschil!! Ziet er goed uit, wel ff wennen zo, zonder sokken :o

hannelover schreef:
smurfen zijn altijd goed christen :Y) :+ <3 8-) :# geef ook nooit zonnebloem olie hanne glimt al :D lekker dat ze je zo goed volgt!

leuk captain!

lekker kittydylan dat buitenrijden! <3

ik knip voor wedstrijden sis altijd hanne dr paard en heer sommige aartjes sok weg die tot dr knie komen :o en ze staat altijd te genieten :D :o

knappe fries steffie <3

heb ook het idee dat iedereen in dat lentezonnetje (vooral in het weekend :+ ) veel vrolijker is incl. mijzelf :D

voor het naar buitengaan geef ik dezelfde tip als captaindie is altijd erg effectief O:) ;)

mooi schoon menootje weer <3

vandaag echt lekker gereden met het zonnetje en daardoor heeft mn moeder ook supermooie fotos gemaakt met de camera *\%/* :o <3 zal even mijn 3 favoriete bijvoegen <3

1. dr galop die steeds beter gaat *\o/*
[ [url=m/5sCfNC.jpg]Afbeelding[/url] ]

2. alsf ze aan het showen is :wow: <3 (mn houding is bagger want ze ging half dravend half galopperend over de balk heen wat ik niet had verwacht :') )
[ [url=m/JR5xLk.jpg]Afbeelding[/url] ]

3. mijn favoriet mn kleine krachtpatsertje :D O:) :~ <3
[ [url=m/w7wWEB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bij jou ziet het er allemaal zo makkelijk uit :=!
:D

jUst_eVa schreef:
Hee wat leuk ik heb ook zo'n dag gehad, sokken bij geschoren, hoofd geschoren, en helemaal gewassen!
[ [url=m/mME7uH.jpg]Afbeelding[/url] ]

wát een manen heeft dat paard toch he <3

hannelover schreef:

Ik ga kijken! :)

_Lonneke schreef:
[ [url=m/K1TrPc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Knap paard!

_Lonneke schreef:
[ [url=m/M5RgU0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat komen er weer een knapperds voorbij! Ik ben wezen knuffelen en wandelen vandaag!

Lieve foto! :)

Captain schreef:
Ik lees straks bij, vandaag heerlijk buiten gereden, was helaas wel druk qua fietsers enzo maarja.. Heb een filmpje gemaakt met gopro! :D

[ Video ]

Kunnen jullie hem in HD zien? Ik niet.. Weirddd..
Ah nu wel..

Ik kan m wel in HD zien, ziet er lekker uit zo met dat zonnetje, jammer van de dikke jassen, vertekent een beetje het zomerbeeld := Kan niet wachten!!

jUst_eVa schreef:
Leuk filmpje en leuke foto's! !

Ik heb er eigelijk a 3 weken weer op gezeten! Voor het eerst op m'n ruin gereden haha :D

[ [url=m/bnfiSJ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rHzXdC.png]Afbeelding[/url] ]

Nog wat last van de hormoontjes haha?
Ziet er goed uit hoor! Mag ik vragen hoe je je slof vast maakt :o ?

Debby614 schreef:
Hier ook een friesje

[ [url=m/vOUAQu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DOui44.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BlKYkq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ym7aij.jpg]Afbeelding[/url] ]

:oo wat een omgeving :oo :oo <3

liespower94 schreef:
Ik lees stiekem al heel lang mee maar wat een prachtige foto's komen er voorbij. Dan mis ik het hebben van een fries wel zeg!

Ik heb een aantal jaar een fries gehad, Femke, helaas hebben we haar 3 jaar geleden in moeten laten slapen ivm artrose :)

[ [url=m/x8CbeK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu ik die van jullie steeds allemaal zie mis ik het zo :)

Wat jammer... Geniet maar lekker mee van al onze (verzorg)friesjes! :)

Bamii schreef:
Rara wat wordt dit? :D [ [url=m/OWRq6S.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een bakkie? Grof geschut aan het werk! Lekker hoor! :)

----

Zo even bijgelezen :=

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 14:01

Jetske heeft vandaag redelijk gelopen, was in het begin erg druk, moeilijk te houden ondanks dat ik haar had gelongeerd van te voren... Maar na een tijdje ging ze wat lekkerder lopen op de rechterhand en durfde ik wel een galopje aan, nu bokt of steigert ze nooit, maar omdat ik nu in het bos en keer m'n rem en stuur kwijt was toch wat voorzichtiger gaan doen :o
Rijd haar nu trouwens ook met kneveltrens, en merk echt enorm veel verschil!! Eigenaar heeft eergisteren gereden en die was ook erg tevreden!
Het op mijn kont zitten ben ik echt aan het oefenen :o

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik ben trots *\o/*

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 18:05

Mijn slof ( bij zet teugel) zit gewoon aan z'n singel stoten door het bit en in m'n handen. Zo zet je hem niet vast en je kunt hem ook wat losser vast houden als hij braaf is

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 18:11

jUst_eVa schreef:
Mijn slof ( bij zet teugel) zit gewoon aan z'n singel stoten door het bit en in m'n handen. Zo zet je hem niet vast en je kunt hem ook wat losser vast houden als hij braaf is

Aah oke, bedankt.

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 19:13

Cuddle time today <3
Afbeelding

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 20:09

Wauw mooie en lieve foto chriske

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:15

een bak <3 das fijn! @bamii

@ladykim leu van die marathons <3 had het gezien ja :D

mooie bijles @steffiee_ en bedankt :D dat wil ik ook graag *D het moet er makkelijk uitzien ookal is dat het niet :o ziet dr bij jou ook zeker goed uit steffiee_ <3

ahw leuke foto christen <3

mijn nieuwe vest vandaag binnengekomen <3 *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 09:14

Ooh jaa! Dat vest!!! Dat ziet er zo comfy uit. Ik heb ook al een paar keer getwijfeld .

Bamii, jeej een eigen bak!! Dat is luxe!

Chriske lekker geknuffeld <3

Just_eva heeft erop gezeten!! *\o/*

Steffie, fijne foto's hoor! +:)+ super dat je bitje zo'n verschil maakt. En dat vertrouwen in de galop moet gewoon weer even groeien ;) komt helemaal goed hoor!

LadyKim kan aan de marathon!! *D heel erg leuk. Als ik hier zie hoe goed Siebe het voor de kar doet, zou ik dat ook wel willen leren met 'm. En Marathon rijden is natuurlijk helemaal gaaf!

Hier gaat het met rijden ook heel lekker. Maandag weer een fijne les gehad. Ipv dat Sieb eerst een kwartier uitvluchten en trucjes verzint, doet hij de laatste maanden gewoon meteen goed mee. Hij stelt zich heel werkwillig op en hij zit duidelijk goed in zijn vel. Misschien ook wel omdat ie steeds meer gereden wordt. Ik 2-3x in de week, mijn tante 3x en dan nog eens extra voorop bij een ponyles of met de kar.
Ik heb trouwens nog een hele schattige foto dat ie slobber van de buurman aan het pikken is. Zal m straks ff hier plaatsen :D

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 09:44

Leuk vest! Ziet er zeker comfy uit ;)

Wat super dat is het steeds leuker gaat vinden renskep! Awh jah ik ben heel benieuwd naar de foto :)

Cuddle time had ze denk echt even nodig, ze is de afgelopen dagen een stuk minder happy en een beetje down.. na gisteren een uur gewoon lekker in de bak wat te hebben geknuffeld werd ze weer wat energieker, waar het door komt kon ze het me maar vertellen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 10:11

Steffiee, ziet er goed uit! Wat loopt ze netjes in de galop! Volgens mij kan ze zich wel erg sterk maken door de nek er op te zetten.. :=

Aaah lieve foto chriske! <3

Gaaf vest hannelover! Kun je die zomaar bestellen?

Klinkt goed renskep! Wat fijn dat het de laatste tijd zo goed gaat. Bij sommige paarden is het inderdaad beter om vaak te rijden, worden ze fanatieker van!

Chriske, kan dat niet ook bij jou komen omdat ze nu niet gereden wordt door een ontbrekend zadel?

Gisteren Menno gereden. Ging eerste 20 minuten erg fijn, daarna gaat hij altijd een beetje etteren. We hebben wel voor het eerst gewijkt in draf, ging super! *\o/*
Daarna met hem geoefend om te liggen op commando. Hij deed het! :):) Had een bak slobber mee en die er onder gezet toen hij lag. Vandaag weer oefenen. :)

Afbeelding

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 10:41

Hoe bedoel je Captian :) ?

Staat gaaf zo zonder sokken! Slobberpower haha!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 10:47

Je kunt toch momenteel niet rijden omdat je geen zadel hebt? Zou het daarom kunnen dat ze een beetje down is? Dat ze het rijden mist?

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 10:55

Owh zo, jah ergens denk ik dat ze het mist. Vooral dat we al bijna een maand niet meer hebben buitengereden, dit is voor haar echt een oplaad moment. Misschien vandaag alleen even stappen in de bak ;)

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:50

hannelover schreef:
een bak <3 das fijn! @bamii

@ladykim leu van die marathons <3 had het gezien ja :D

mooie bijles @steffiee_ en bedankt :D dat wil ik ook graag *D het moet er makkelijk uitzien ookal is dat het niet :o ziet dr bij jou ook zeker goed uit steffiee_ <3

ahw leuke foto christen <3

mijn nieuwe vest vandaag binnengekomen <3 *\o/*

[ [url=m/nBEhqo.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/p5VgBB.png]Afbeelding[/url] ]

Dankjewel :D
En dat vest is zooo gaaf <3!

renskep schreef:
Ooh jaa! Dat vest!!! Dat ziet er zo comfy uit. Ik heb ook al een paar keer getwijfeld .

Bamii, jeej een eigen bak!! Dat is luxe!

Chriske lekker geknuffeld <3

Just_eva heeft erop gezeten!! *\o/*

Steffie, fijne foto's hoor! +:)+ super dat je bitje zo'n verschil maakt. En dat vertrouwen in de galop moet gewoon weer even groeien ;) komt helemaal goed hoor!

LadyKim kan aan de marathon!! *D heel erg leuk. Als ik hier zie hoe goed Siebe het voor de kar doet, zou ik dat ook wel willen leren met 'm. En Marathon rijden is natuurlijk helemaal gaaf!

Hier gaat het met rijden ook heel lekker. Maandag weer een fijne les gehad. Ipv dat Sieb eerst een kwartier uitvluchten en trucjes verzint, doet hij de laatste maanden gewoon meteen goed mee. Hij stelt zich heel werkwillig op en hij zit duidelijk goed in zijn vel. Misschien ook wel omdat ie steeds meer gereden wordt. Ik 2-3x in de week, mijn tante 3x en dan nog eens extra voorop bij een ponyles of met de kar.
Ik heb trouwens nog een hele schattige foto dat ie slobber van de buurman aan het pikken is. Zal m straks ff hier plaatsen :D

Dankjewel! Ja ik denk gewoon vooral veel doen thuis, in de wei, misschien eens een keer op de wei van de overburen, gewoon andere locatie, en buiten, tja, ik denk niet dat ze voorbij de andere rent, maar het was wel ff schrikken :o

Captain schreef:
Steffiee, ziet er goed uit! Wat loopt ze netjes in de galop! Volgens mij kan ze zich wel erg sterk maken door de nek er op te zetten.. :=

Aaah lieve foto chriske! <3

Gaaf vest hannelover! Kun je die zomaar bestellen?

Klinkt goed renskep! Wat fijn dat het de laatste tijd zo goed gaat. Bij sommige paarden is het inderdaad beter om vaak te rijden, worden ze fanatieker van!

Chriske, kan dat niet ook bij jou komen omdat ze nu niet gereden wordt door een ontbrekend zadel?

Gisteren Menno gereden. Ging eerste 20 minuten erg fijn, daarna gaat hij altijd een beetje etteren. We hebben wel voor het eerst gewijkt in draf, ging super! *\o/*
Daarna met hem geoefend om te liggen op commando. Hij deed het! :):) Had een bak slobber mee en die er onder gezet toen hij lag. Vandaag weer oefenen. :)

[ [url=m/2axNEC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dankjewel! Ja dat kan ze zeer zeker :=, maar meestal is dat er ook wel weer prima uit te rijden hoor, dan begint ze wat hoger op te gooien, en durft ze achter nog wel eens om te springen van galop (geen idee waarom ze dat doet, deed ze in het bos toen ook, denk gewoon dat ze het moeilijk vind), maar als ik haar dan op een volte zet, wordt ze weer wat kalmer, ze blijft altijd wel goed te sturen, behalve toen in het bos :+

Fijn dat bij jou het rijden ook goed ging! Dat etteren is echt niet leuk als het net zo goed gaat het :=, ik ken het probleem :')
hahaha, Slobber is leven :j

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 13:05

Wat een prachtig vest!
Waar heb je die vandaan :)

Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik zou zo graag weer eens een verzorgfries hebben maar het vinden is nog best lastig :+

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 13:13

liespower94, ik weet niet waar je precies woont, maar soms kan een berichtje in de lokale supermarkt wonderen doen.
Mijn moeder werkt hier in de supermarkt, en de eigenaresse heeft mijn moeder benadert (wist overigens wel dat ik paardenhouderij opleiding volgde), of ik nog een leuk verzorgpaard zocht! Wie niet waagt wie niet wint! :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 14:12

En anders gewoon een zwarte KPWNer zoeken, flosjes aan de koten hangen. Sprekend de friezen die tegenwoordig gefokt worden! :')

Nou, heerlijk vrijheidsdressuur gedaan net. Steigeren ging zo goed weer.. :):) Daarna weer gekeken of hij wilde liggen.. Nee dus. Maar toen ik zelf in het zand ging zitten lag hij er binnen 3 minuten bij dus snel bak slobber onder z'n neus. :D
Maar die was volgens meneer veel te snel leeg.. :')

Afbeelding

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 14:47

Lekker bekkie zo :=

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 15:11

Afbeelding

Sieb steelt slobber :7
Zijn eigen slobber was in de maak, maar ik denk dat het te lang duurde. :D

Zaterdag gaan we weer lekker buitenrijden! {:}

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 19:29

Hahaa smart horsie!

Blije oortjes, was heerlijk om in stap weer een beetje aan de slag te gaan! Al was zij een beetje jaloers denk dat ze niet mee mocht springen, is ze gek op haha :PAfbeelding

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 20:17

Haha wat een leuke oortjes chriske! flink geïnttereseerd wat er voor m gebeurd :)

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-16 20:22

chriske schreef:
Hahaa smart horsie!

Blije oortjes, was heerlijk om in stap weer een beetje aan de slag te gaan! Al was zij een beetje jaloers denk dat ze niet mee mocht springen, is ze gek op haha :P[ [url=m/Z73oM2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha lekker dier!

renskep schreef:
[ [url=m/LjOzxY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sieb steelt slobber :7
Zijn eigen slobber was in de maak, maar ik denk dat het te lang duurde. :D

Zaterdag gaan we weer lekker buitenrijden! {:}

Hier nog zo een... Rupsje nooit genoeg :P

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 00:22

Wat een vrolijke oortjes!