Trouwens ik heb van de week met cambalache gegaloppeerd. Ik was zeer trots. En wat een sprong zeg!
uniic0rn
Geplaatst: 29-09-13 19:55
wauw wat een mooie paarden weer allemaal
Ik wil met mijn verzorg fries gaan springen. nu liet ik hem vorige week een paar sprongen vrij springen. Er zijn nog geen fatsoenlijke hindernissen maar die zijn onderweg. En ik ben natuurlijk laag begonnen met springen!
Binnenkort waag ik me er misschien ook weer eens aan!
furioso
Geplaatst: 29-09-13 20:50
Ik voel me schuldig.. Het is weer veeeel te lang geleden dat ik hier gereageerd heb en dat in het topic met de mooiste paarden Heb het druk druk druk maar lees wel stil mee
Ik wil wel al goed nieuws melden en in de loop van volgende week reageren op de voorgaande posts
Het goede nieuws !! Furioso krijgt een nieuw vriendinnetje voor op de wei ! ^^ Een mini shetje van 80cm een zwart merrietje
Heb dus druk bezig geweest met nog een lagere draad rond heel de weide te plaatsen en alles goed aan te passen en in de loop van volgende week komt ze als alles af is ^^
En morgen komen ze de piste omploegen zodat het een 'echte' piste word
Morgen de weide nog proper maken en de laatste dingetjes en misschien kan ze morgen er dan al bij staan ^^ Voor mij hoe sneller hoe liever
furioso
Geplaatst: 30-09-13 13:01
Eventjes mijn reacties vanaf pagina 49 ongeveer
Cambalache wat een knapperd ! ^^
Leuk, Valent met vriendinnetje :p
Knappe Melle
Goloso beetje boos
2de foto van Hidalgo is leuk
Lara is echt prachtig
Babsding jou mannen blijven altijd even knap!
De schriktraining foto's van Bandito zijn geweldig ! Hij ziet er echt wel redelijk bomproof uit
Mooie Nicky
Wauw Lusitano dat zwemmen ziet er zo heerlijk uit
Weer de knappe gouden man van Babsding
Welkom Tesssz Knappe PRE heb je daar en ook met een pak manen zo te zien
Hihih Amber ziet amper iets met haar voorpluk
Geisha ziet er al goed uit
Leuke Chim ! Tof zo in het water spletsen
Wauw Isy ziet er imposant uit op de eerste foto
De supermooie foto's van schattige Flip
Bumblehorse prachtige foto seg !
Neron is en blijft zo'n prachtpaard
Michelle___ Niet in set ? Hihih leuk dat Lara ook als kinderpony zo braaf is
Leuke dekens hoor Nombrado enkel de bruine vind ik minder (ben meer voor de felle kleurtjes zoals de andere 3 )
Flinke Toobs zo over de brug ^^
Moooi OlympicOrry
Furia Hmm ziet er mij altijd zo'n heerlijk paard uit om mee te rijden
RebeccaC De wedstrijden verlopen/verliepen redelijk we stranden altijd ergens in het midden maar we kunnen veel beter en zouden eigenlijk bij de eerste 10 telkens moeten zitten Mooie foto, alert hoofdje
Bandito ook goedgekeurd als kinderpaard
Ghoo Oscar vind ik wel een hele leuke ^^
Sam Eerste foto ziet er heerlijk ontspannen uit en 2de foto zo stoer
Silke met vlecht, staat mooi !
Magico speciaal kleurtje, vind het altijd een beetje raar zo een hele lichte vacht en dan blauwe ogen Hij straalt wel veel rust uit op de foto's
Waauw Nyckle waar haal jij al die paarden ? ik blijf echt fan van je welshje Bink ^^ deze knappe zwarte is ook zeker een schoonheid
Mooie Kalife !
Schattige Figo
Unicorn Leuk dat springen
Knappe Mo onder het zadel
De weide is helemaal afgespannen voor de mini shet, Ga ik vandaag naar de mensen van de shet om te zeggen dat ze vanaf vandaag mee op de wei kan staan.. Zeggen ze dat ze vinden dat ze toch heel klein en fragiel is tegen over Furioso
Dus pony gaat niet mee en Fur staat nog altijd alleen Ik voel me echt wat down wat had er echt op gehoopt en me verheugt dat deze pony erbij kon staan (lees; heel de week druk bezig geweest op de wei na het werk om de omheining goed te maken voor zo'n kleine pony en niet gereden met Fur)
Nu dus terug op zoek naar iemand met een pony of klein paard om bij Fur te kunnen zetten..
Ja ik vind het echt lastig en stond al bijna met tranen in de ogen aan die mensen hun voordeur Ik ga blijven zoeken hoor maar het is weeral een tegenslag en na een tijdje is het echt niet leuk meer
Een beetje goed nieuws dan, ze zijn aan de piste bezig ^^ alles is juist omgekeerd en straks binnen een uurtje komen ze het freesen/freezen (weet niet wat het juiste is ? )
En nog effe fotootjes van Fur van de laatste wedstrijd (1 september) ging totaal niet goed maar ja, was ook helemaal mijn fout
En tegenwoordig wordt hij ook gebruikt als vervoermiddel om van de ring weer naar de vrachtwagen te gaan