Renee is nog steeds hier, zal nog even 2 door haar gemaakte foto's plaatsen van 2 Berber hengsten van vrienden van ons. Eindelijk eens schimmels haha zelf heb ik er geen
Deze is 4 jaar, bijna 1.65 hoog en erg lomp en totaal geen goed model
En deze is geloof ik 8 jaar, maar 1.50 ofzo maar suuuuuperstoer en megabarok, echt zo'n lekker propje en ook zo'n superkarakter! Ook een heel goed model, ging er gelijk goed voor staan.
Ja, ik twijfel nog of ik haar ga scheren of niet. Heb dit jaar voor het eerst een stal tot mijn beschikking. Dus kan haar nu rustig op laten drogen....
Knoesje
Geplaatst: 05-12-11 17:42
Vorige week met mijn palomino Cruzado (halfbloed Lusitano) buitengereden. Hij is nog niet zo lang ohz, maar hij doet het erg braaf, ook buiten!
En April is inderdaad erg nat ja! Maar vast ook goed gewerkt dan
TaeBo
Geplaatst: 05-12-11 18:36
Wauuwwiieee wat zijn er weer prachtige foto's opgezet! Er is alweer te veel geplaatst, kan het niet allemaal onthouden en op reageren, dus daarom degene die me het meest zijn bijgebleven:
@PinkPrinces: Ik ben echt grote fan van jouw paard! Wat een mooie foto's! Complimenten ook voro de fotograaf dat ie jullie zo mooi heeft vastgelegd @ Talithah: Nathan is supermooi!
@ Amabel: Leuk hoe die 2 kunnen spelen in de wei!
@ Laksmi: Wauwww
@ Monya: Is dat Gijo? Supermooi paard!
En dan ook weer een mooi plaatje van Lord. Hij groeit als kool! Zowel in de breedte als in de hoogte! Volgende maand wordt ie 3.
Berbers bestaan sinds zo'n 4500 jaar, er schijnt wel wat kruisbestuiving tussen Berbers en Iberiers te hebben plaatsgevonden vroeger ja meestal zijn Berbers wel wat kleiner en slanker gebouwd dan de gemiddelde Anda trouwens maar genetisch zijn ze wel heel dicht verwant qua karakter zullen ze wel best op elkaar lijken, cool en niet bang maar ze kunnen wel heet worden, soms wat eenkennig maar wel heel erg mensgericht.