zasread schreef:Zie ik nou net foto's van Regine en Capriola voorbij komen op Boer zoekt vrouw???

Maar grappig dat het jullie dus ook opgevallen is

Anouk idd Capriola en opa zijn van stand en nemen netjes hun applaus in ontvangst hahaha! Je nieuwe sjabrak is een mooie en die donkere foto is inderdaad een heel mooi moment hoor! En jeutje wat issie groot!!
Cyrina inderdaad Horse Event is heel erg duur en niet echt het geld waard. Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook een super leuke dag gehad maar was ook blij dat ik erniet voor hoefde betalen. Zo te lezen heb jij ook een gave dag gehad met mooie barokkies om je heen. Ik heb al foto's van Ellen en Tanja gezien, heel mooie combi!! Ze waren er vrijdag ook, heb ik ook eea van ze gezien. Mooie paarden!!
Cloris dat is andersom ook helemaal wederzijds. Lijkt me heel leuk die mooie vent van jou ook eens in het echt te gaan zien!

En gefeliciteerd met de winstpunten!!
Jolynn super lief dat jullie foto's van ons hebben gemaakt!! Die wil ik heel graag hebben, ontzettend bedankt! (ow ze staan er al!! wauw!! tof!!

Dat van die meisjes met mobieltjes herken ik helemaal, zoooo gaaf voelt dat!
Het meisje die dacht dat Xantha een hengst was, was Vanessa die de Lipizzaner onder het zadel reed. Ze stond zich net even druk te maken en kwam een keer omhoog, het leek daarbij echt een stoere hengst. Ook me vriendin was dus erg van Xantha gecharmeerd.
Die hinnik foto is echt briljant!!!
Cyrina ook gave foto's zeg! heerlijk he dat jonge spul!
Whow Bitje.... die sprong!!
Mies_Apollo wat een heerlijk stel die 2. Daarom hou ik zo van dit topic, je wordt ineens verwend met super veel mooie foto's!! En wat leuk dat ze bij jou terecht zijn gekomen!! Super!
Elize echt te gaaf die Future Guys dat jij en Jacq meededen, jacq is die met de gele linten. Wij hebben wel foto's, mocht je erop staan dan plaats ik ze hier. ZE zijn door een vriendin gemaakt en ik heb er nog niks van gezien.
Kelly, ik heb jaren met bit gelangeteugeld maar sinds begin dit jaar heb ik het eens bitloos geprobeert. We hadden wat problemen met het verschil tussen een volte en een schouder binnenwaarts en op een of andere manier begreep Cap me altijd verkeerd. Een stalgenootje van mij rijdt altijd al bitloos en ik mocht haar hoofdstel eens lenen. Dit was vlak voor Paard 2009 overigens. En Capriola reageerde daar zo bijzonder goed op, ze was veel meer ontspannen en liep lekker te smakken en na 3 keer bitloos heb ik op Paard 2009 al bitloos de demo gegeven. Ze doet het er zo super op.
Lekker is dat altijd he, dat je het toch maar even neerzet met je paard en dan zo'n een bekende ruiter aan een longeerlijntje binnen moet komen! Ik snap je gevoel helemaal en tof dat je zo'n lekker weekend hebt gehad. Ik ben erg benieuwd naar foto's van je show!!
Hahaha Jus dat is inderdaad een mooie bak voor zo'n programma zeg! Ik denk dat hier de boeren bij boer zoekt vrouw wel echt serieus op zoek zijn omdat het in het echte leven niet lukt.