[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heikedenise

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:14

Ilona - jij mag binnenkort lekker naar de veluwe dan ben ik jaloers :P

Melissa - veel plezier met je stage

Naat - die van mij vindt grote dingen ook niet eng maar kippen eendjes enzo nee :n daar moet die niet echt wat van hebben

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:24

Ik droomd evannacht dat ik op Lowlands was. Wat een tegenvaller toen ik wakker werd :(

Ik heb zo'n zin in de vakantie!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:31

Benthe _O- My god :') . Nog even geduld met Lowlands! Eerst de veluwe!!

Naat: Hihi, gekke Beturnero! Hopen dat ie volgende keer wel door loopt! Want hij moet natuurlijk niet altijd gaan bepalen tot hoever je gaat :+ .

Denise: Nouhouuu, benthe's idee was om misschien nog een keer voor de veluwe (van het voorjaar met mooi weer) nog eens die kant van de druneseduinen op te gaan, niet waar benth :D .

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:32

Ja, eigenlijk wil ik in april, uiterlijk mei die kant op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 15:16

Nou, mijn stage gaat weer lekker...
Zit helemaal te trillen enzo...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 15:36

:oo ? Vertel?! Wat is er loos.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 15:39

Ja, het is al vanaf het begin zo onduidelijk, eerst zou ik in de BSO gaan stage lopen, die dag dat ik zou beginnen werd mij verteld dat dat niet kon, nouja, prima!

Nu moeten we dus iets heel anders doen, maar het is allemaal zo vaag... kasten opruimen, activiteiten verzorgen, maar er wordt niet eens ff iets uitgelegd of laten zien waar iets is...

Begeleidster zegt letterlijk: jullie doen waar ik geen tijd voor heb..

Nou, volgens mij is dat niet echt de bedoeling van stagaires maargoed!

En dan nog een collega die errug vervelend bezig is, zich met alles van mij bemoeit en kinderachtig doet (is dan 43 he?) enzo!

GRRRRRRRRR!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 15:44

Oh oh, succes ermee.. hoop voor een oplossing :(:) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 15:48

Naja, ik ga haar meerdere bellen voor een andere begeleidster en anders een overplaatsing!

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 15:50

Succes Robijntjah, als het niet veranderd moet je het wel even melden op je school denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 15:51

Ik houd ze op school helemaal op de hoogte :)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 16:10

Ook al stage drama's.... Vorig jaar was voor mij ook zo'n drama :P. Ben blij dat ik nu geen stage meer hoef te lopen!!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 16:13

Denise: Andere helft is vuilnisbak :P Geen idee wat daar allemaal inzit! http://www.mijnalbum.nl/Foto-FH3MRCAO.jpg

Saida: Als ik ze langer doe haal ik nog niet eens een cm ;) als mn voeten uit de beugels zijn kan ik er zo precies in... ze hangen voor mij echt goed. Ik zit altijd heel erg te knoeien met lengte.er zit ook al een gaatje tussen. Maar nu rijd ik lekker dus zit wel goed ;) Zonder zadel op shannon.... naaaa denk dat ik dat nog maar even uitstel

ilona: het was erg fijn dat ze al precies had gezegd hoe ze alles wilde...scheelde een hoop!!!
Nog even en dan kun je ze weer zien!!! (de paardjes!)

penny: geen idee...dan moet je naar de winkel :P

nathalia: Jij kan vanaf stal toch zo het bos in?

Benthe: owww dat valt zwaar tegen! Ik vind de line up van dit jaar nog niet heel bijzonder..ben benieuwd of er nog meer komen

jolijn: lekker geregeld dan...helaas zijn er maar genoeg mensen die er zo over denken (stagaires mogen rotklusjes doen) Hopelijk vind je een oplossing!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 16:14

Ik heb niet eens naar de line-up gekeken, doe ik nooit :+. Er is altijd wel iets wat ik leuk vind. 1 Jaar ben ik niet geweest, en toen had ik spijt als haren op mijn hoofd. Helaas heb ik nu echt even geen geld voor een kaartje, moet even hopen dat het niet snel uitverkocht is.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 16:43

Ilona - ja wij doen dit ook echt ''vaker'' dit was nu de 2de keer drunese duinen en we zijn ook al een keer naar renesse (strand) geweest dus hopelijk zien we elkaar ooit is op de duinen ;)

Mies - maak niet uit wat er in zit maar ze is in ieder geval heel mooi

Jolijn -sterkte op je stage is altijd vervelend als ''mensen'' er zo over denken (van die rotklusjes)

Benthe - wanneer is lowlands ?

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 16:59

Ilona: nou idd ja, want ik had nu echt geen keus, het was of terug naar stal of de sloot in, kreeg meneer echt geen stap meer verder.
Gelukkig is dit niet iets wat vaker voorkomt, maar hij moet toch leren te doen wat ik hem vraag, maar voor de eerste keer vind ik het nog geen ramp :P

Jolijn: eh bah... heb het ook welleens gehad op me werk (andere baan) dat ze zich dan overal mee gingen bemoeien en mij de rot dingen
lieten doen, dat is echt niet fijn werken zo...

Mies: gelijk het bos in ? was dat maar waar... er is wel een bos een paar lange straten verder, maar daar kan je niet in, is helemaal afgesloten.
en het bos waar ik naartoe ging is met de auto ook maar 10 minuten rijden, maar te paard duurt het wat langer.. :(

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:16

is dat dan bij een andere manege daar in de buurt? Jij staat toch op ruitersport centrum west brabant

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:01

Afgelopen weekend heeft Gerrit wat foto's van Querido en mij gemaakt met langeteugel. het is echt maar een begin, net de derde keer, maar ik ben er wel erg enthousiast over! hier wil ik wel wat meer over weten en gaan doen..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Omdat het erg wennen is.. en voor ons echt nieuw, hebben we af en toe nog echt wel even communicatie misverstanden..

Ik heb het juiste tuig er ook nog niet voor.. maar dat is allemaal bijzaak.. Dat komt wel..eerst maar lekker zo eens oefenen...

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:12

JesserLeuk dat je er plezier in hebt! En wat een knapperd heb je daar :+:

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:26

@ Borderjay, dank je wel, dat is mijn mooie Querido!

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:59

Goeed eerst Tjardoooo (papa wou even op um zitten zodat ik fotos kon make... btw let niet op dat roze dekje op n hengst.. die is van feikje de zijne zat in de was :Y) )
Afbeelding

Afbeelding

toen zat ik er op
Afbeelding
Afbeelding

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 22:14

MelisXFeikje leuke foto`s hoor .en ja roze voor een hengst :n hihi
Jesser leuk he !! met dubbelenlijn werken heb het ook een paar x gedaan met djemo ,nou dat ging best heel erg goed vondt ik :j kan me voorstellen dat je er enthousiast over bent vindt het ook erg leuk . en leuke foto`s hoor.
Robijntjah wat een gezeur zeg ,is niet leuk als je zo naar je stage aderes moet he !! hoop voor je dat het snel opgelost is .
xxxNaatjuhxx jeetje wat moet jij lang lopen voor dat je in het bos bent.en fijn hoor dat je paardt of pony verkeersmak is .

vanavond moest priscilla mijn dochter lessen , ben lekker even met djemo mee gegaan en heb daar lekker in de buitenbak gereden ging best goed . :+:
zondag gaan we mss met zijn drieen *D naar het bos vlak bij ons half uurtje lopen ,maar dan moet het wel mooi weer zijn ,heb er nu al zin in :j
woensdag moet ik weer met mij hond een echo maken (moest eerst vrijdag kon niet zo lang meer wachten) wil weten waar ik aan toe bent ,die 2 dagen doen het hem ook niet meer .
nou iedereen nog een hele fijne klets avond toegewenst doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 22:29

Ilona -> Ja ik ken er ook die er liever op zitten dan ernaast lopen, maar zelf kan ik me dat niet voorstellen, hoor!
Als ik er naast loop is het net of Rints meer vertrouwen heeft, ze reageert goed op m'n stem en blijft bij me lopen (nouja, ze danst ook regelmatig naast me......) en zal vast niet vluchten/wegrennen.
Mocht ze dat wel doen dan kan ik haar in een rondje om me heen laten lopen.
Op het moment dat ik op haar zit reageert ze wel op mijn stem en de kneepjes met mijn bovenbenen, maar heeft ze veel meer de neiging om te vluchten.
1x heb ik gehad dat ze wapperende slierten plastic eng vond, waarop ze het bit vastpakte en in een keiharde draf er vandoor ging op een weg waar de auto's best wel hard rijden.
Ik kon haar toen een zijweg insturen, en na zo'n 25 meter op die weg kwam ze erachter dat Buehne er niet meer was en stopte ze om haar te roepen.
Mijn hart zat toen op een plek waar ie niet thuis hoorde kan ik je zeggen.
Hier is het gelukkig bij gebleven.......

Natalia -> Ook al naar het bos geweest! Heerlijk joh!

Benthe -> Lowlands, whahaha!
Hoe kom je daar nou weer bij?

Michelle -> Ah watje, kom op! :P
Als ik het durf met m'n 38 jaar en 1,5 jaar ervaring op een jong paard van 3 dat net is ingereden, dan moet het voor jou een peuleschil zijn! :D

Nathaly -> Wat een lekker bekkie heeft Querido!
En wat kan jij geconcentreerd kijken, zeg! :7

Melissa -> Wat een lekker ding is Tjardo! :~
Volgende keer mag je wel een duidelijkere foto maken van je pa, hoor!
Ben helemaaaaaaaal niet nieuwsgierig! O:)

Vandaag weer gereden met Rints en nadat ik even boos op haar was geworden liep ze echt super!
Lisanne deed vandaag Buehne en Rakker voor Marieke en mocht ze allebei rijden.
Mijn nichtje Fien was mee dus die 2 waren samen de stal aan het mesten, de paarden aan het poetsen en opzadelen.
Toen Lisanne Buehne aan het rijden was kwam Marieke toch nog even kijken met haar vriend.
Lisanne was zo goed als klaar en moest nog uitstappen, Marieke d'r vriend tilde Fien op en zette haar zo bij Lisanne achterop.
Zo hebben ze een rondje of wat gereden en Fien mocht vie Buehne haar kont weer er vanaf glijden.
Dat durfde ze niet, dus hielp Marieke maar even.
Toen ik een tijdje later met Rintske klaar was en naar binnen wilde lopen stonden de meiden Rakker te poetsen.
Fien wilde nog wel even op Rints rijden, dus mocht ze een paar rondjes in de binnenbak stappen.
Rints vond het niet zo leuk, die dacht natuurlijk dat ze klaar was en nu moest ze nog een paar rondjes, hihi!
Toen we de stal in liepen had Lisanne Rakker opgezadeld en waren ze klaar om te gaan.
Fien erop en ze zijn de weg voor de pensionstal op en neer gelopen met Lisanne ernaast.
Een hele belevenis voor Fien!

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 23:57

Saida: super dat hij lekker liep. Dat heb ik ook weleens met Bandito effe wakker maken en dan lopen ze als een tierelier. :9
Melis: leuke fotos. Mooie fries heb je toch en ik vind roze wel kunnen hoor op een hengst :D kom nou we leven in anno 2009 hoor..
Robijntjah: balen zeg zo'n stage hoop dat je snel over geplaatst wordt....sterkte :(:)
Naatjuh: wat banketstaaf ze dat hij niet verder wilde en dat je hem niet verder kreeg helemaal als je na zo'n langer rit bijna bij het bos bent grrrrrrrrrrr :( Kun je niet een keertje een trailer huren, dan kun je meteen het bos in! Die van mijn schrikt nergens van behalve van konijnenrennen op het gras....en dan als er een konijntje in zin....dat is toch RAAR dat er iets beweegt!
Jesser: mooi beestje heb je hele zachte uitstraling heeft hij. Daar val ik wel op. Ik vind het er niet slecht uitzien hoor! met lange lijnen.

Vandaag les gehad, ging erg goed maar meneer was een beetje moe. Vast weer te druk in de weer geweest in het weiland.....Toen ik hem uit stal haalde begon hij al te gapen en te rekken en strekken.....Afijn effe wakker gemaakt en daar gingen we vandaag extra goed geoefend op de travers....blijft lastig hoor voor mij en voor Bandito. Morgen heeft Bandito vrij en gaat mijn vader hem effe lekker poetsen want meneer krijgt iedere dag zijn natje en droogje, aandacht, pedicure en massages *D ik moet morgen eerst werken en heb daarna een etentje met ex collega's we gaan naar Linke Loetje. Heb er wel zin in gezellie en leuke tent. Dus tot woensdag!

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 00:29

Nathalie: :D Kalkoenen zijn ook erg eng! Fijn dat hij verder zo braaf was.
Jolijn: Vervelend dat je stage niet leuk is.
Jesser: Ziet er leuk uit hoor! Ik vind hem erg schattig.
MelisXFeikje: Leuke foto's.
Saida: Fijn dat ze zo super liep.
Joyce: Dito wordt maar weer verwend door jullie ;) .

Morgen wat uitgebreider, want ik ga nu slapen :z .