Melissa - veel plezier met je stage
Naat - die van mij vindt grote dingen ook niet eng maar kippen eendjes enzo nee
daar moet die niet echt wat van hebben Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

daar moet die niet echt wat van hebben
My god
. Nog even geduld met Lowlands! Eerst de veluwe!!
.
.
? Vertel?! Wat is er loos..
.
. Ben blij dat ik nu geen stage meer hoef te lopen!!
Geen idee wat daar allemaal inzit! http://www.mijnalbum.nl/Foto-FH3MRCAO.jpg
als mn voeten uit de beugels zijn kan ik er zo precies in... ze hangen voor mij echt goed. Ik zit altijd heel erg te knoeien met lengte.er zit ook al een gaatje tussen. Maar nu rijd ik lekker dus zit wel goed
Zonder zadel op shannon.... naaaa denk dat ik dat nog maar even uitstel
. Er is altijd wel iets wat ik leuk vind. 1 Jaar ben ik niet geweest, en toen had ik spijt als haren op mijn hoofd. Helaas heb ik nu echt even geen geld voor een kaartje, moet even hopen dat het niet snel uitverkocht is. 

)

hihi
kan me voorstellen dat je er enthousiast over bent vindt het ook erg leuk . en leuke foto`s hoor.
naar het bos vlak bij ons half uurtje lopen ,maar dan moet het wel mooi weer zijn ,heb er nu al zin in
kom nou we leven in anno 2009 hoor..
Kun je niet een keertje een trailer huren, dan kun je meteen het bos in! Die van mijn schrikt nergens van behalve van konijnenrennen op het gras....en dan als er een konijntje in zin....dat is toch RAAR dat er iets beweegt!
ik moet morgen eerst werken en heb daarna een etentje met ex collega's we gaan naar Linke Loetje. Heb er wel zin in gezellie en leuke tent. Dus tot woensdag! 
Kalkoenen zijn ook erg eng! Fijn dat hij verder zo braaf was.
.
.