[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NouvelJarig

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 22:51

Dank je!
Ze was erg gespannen, omdat haar maatje ook mee was waar ze erg aan kleeft...
Dus ze liep een 1 stuk door te kijken en te gillen en ik had er meer dan mijn handen vol aan... Clown

Had er ook weinig van verwacht, maar bleek eerste te zijn geworden met 198 en 196 punten... Wow!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 22:57

missmuts schreef:
Idra, wat leuk dat je er ook was. En wat een grappig dier had je te rijden. Waren er eigenlijk veel verkooppaarden? Ik heb ze niet meer kunnen zien.

Haha, een "grappig" dier inderdaad Haha!
Dat is ie ook, hij is erg komisch met zijn puntoren, en krijgt de bijnaam "mister spock" Haha!
Hij was eigenlijk erg stout met het inrijden, maar als hij je dan aankijkt met dat grappige ponyhoofd van hem, dan kan je niet meer boos zijn.
Er waren een 30-tal verkoopspaarden Lachen

Ellis, jullie zien eruit om door een ringetje te halen en het was zo te zien erg netjes gereden, de spanning is niet te zien op de foto's Lachen
Laatst bijgewerkt door Idra op 15-04-08 22:58, in het totaal 2 keer bewerkt

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 22:57

Afbeelding
en natuurlijk een foto vanmij zelf met jemo
Afbeelding
dit is mijn jongste dochter romee van 5 jaar ,ze vindt dit helemaal geweldig
ze heeft zelf ook een b pony macho van 3 jaar oud ze vindt paardt rijden super !!!!!
ze is ook helemaal niet bang.
Afbeelding
djemo heeft ongeveer nu Ja 16x het zadel opgehad en hij vindt alles goed Ja
Afbeelding
Lovers toen ik hem zag was het echt liefde Lovers op het eerste gezicht Lovers

nu wel ff genoeg foto"s van ons Party!!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 22:59

Michelle -> Wat lief dat Shannon zo achter je aan loopt en dat het al zo goed gaat!

Manjafiek -> Nu ik zo in je profiel kijk heb ik jou idd zien rondlopen in Bunschoten!
Jij zat ook nog gezellig samen met Marcel een patatje te eten, hihi!

Heidi -> Dat je je mooi voelde straalde je ook onwijs uit!
Ik vond jullie ook een heel mooi stel!

Carmen -> Wauw, wat een knappe kerel heb je!
Mooie uitstraling heeft hij!

Sanne -> Ja, ik heb een besluit genomen.
Ik ga voorlopig nog door met Grytsje.
Wie weet wat de toekomst brengt en is ze over een poos toch helemaal van mij, ik zie wel hoe het loopt.
Nee, ik heb niet op de tribune gezeten.
Ik heb er naast gezeten op een stoel bij die stand naast de tribune.
Ik droeg een grijze jas met een capuchon met een bontrand en een spijkerbroek.

Suzanne -> Bij ons valt het gelukkig erg mee met achterblijvertjes.
Toevallig gisteren dat er eentje is overleden, maar verder gaat het erg goed.

Marcel -> Ben erg benieuwd naar jouw foto's!
Dat moeten wel gave plaatjes zijn geworden aangezien je zo'n mega grote lens erop had zitten! Knipoog

Madelief -> Ik heb jou volgens mij zien rondlopen, maar wist niet zeker of jij het nou was en of jij nou zou komen of niet..... Bloos
Volgende keer toch maar iets duidelijkers afspreken!
Ik vond Chawwa met Quilo ook het gaafste van de hele dag!
Zo ongelovelijk mooi als zij samenwerken en zo zacht als zij rijdt, ik stond echt met tranen in mijn ogen te kijken zo mooi vond ik het.
Ik zie eerlijk gezegd ook niet het verschil tussen een andalusiër en een lusitano....... Bloos

Malin -> Kan me voorstellen dat je je toch wel een beetje druk maakt om de uitslag donderdag.
Misschien l*llig gezegd, maar als je je voorbereid op het ergste dan kan het alleen maar meevallen zeg ik dan maar.....
Leuk dat je weer les kan krijgen van je favoriete instructeur!

Jasmijn -> Nee Cipke is niet een paardje voor mij, het gaat namelijk niet helemaal goed met hem, en het komt ook niet meer goed..... Verdrietig
Er is wel een merrieveulen, die vind ik helemaal geweldig!
Echt al heel barok met nu al stevige billen en als ze draaft hoge beenheffing en een hele trotse houding.
Op dit veulentje zou ik verliefd kunnen raken, hahaha!
Leuke foto's weer van Bandito!

Yenneke -> Mazzelkont!

Ellis -> Tuurlijk plaats ik alleen fatsoenlijke foto's!
Ze komen eraan!

Djemo -> Weet je zeker dat je hem wil houden? Tong uitsteken Vingers aflikken

Ik heb besloten om voorlopig toch door te gaan met Grytsje.
Ik hou wel mijn oren en ogen open voor eventueel een eigen paard, maar stop met actief zoeken en wacht wel af hoe het gaat lopen.
Misschien is ze over een poos toch nog voor mij en misschien ook niet, ik zie het wel.
Met Cipke is het minder goed...... Huilen
AnneMarie heeft gisteren Cipke weer gecheckt en is bang dat zijn halswervels aan gruzelementen liggen.
De zwelling is namelijk iets minder, maar nog veel te dik.
Ook heeft de antibiotica niet echt veel geholpen tegen de wonden op zijn benen, wat wij allebei wel hadden gehoopt.
Verder is hij wel levendig, drinkt hij prima, mest en plast goed, dus dat zit wel oké.
Maar echt een toekomst heeft dit mannetje niet, misschien als knuffelpaard op een zorgboerderij zei AnneMarie, maar een rijpaard zal het nooit worden.

Hier zijn alvast wat foto's van afgelopen zondag!
Ik plaats er nu een aantal en morgen weer, want ik weet niet zeker of er wel in 1x zoveel foto's geplaatst mogen worden......
Ik wil er even bijzeggen dat alle foto's zijn gemaakt door Sandra, en dat de foto's niet mogen worden gecopieerd of worden gebruikt zonder toestemming!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 23:00

nouvel.. mooi paardje ziet er netjes uit Pling

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 23:02

saida.. hoezo Ja ja zeker weten Pling

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 23:03

djemo schreef:
saida.. hoezo Ja ja zeker weten Pling

Anders neem ik 'm, die knapperd! Haha!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 23:42

Lusitano vs. PRE..., ik durf er bij de meeste paarden ook geen vergif op in te nemen wat ze zijn hoor!
Ik vind Veludo wel heel erg Lusitano op een of andere manier, maar waar hem dat in zit kan ik ook niet echt precies benoemen, denk toch het meest zijn hoofd en zijn manier van bewegen.
Afbeelding

Nouvel: prachtige plaatjes van jullie, ziet er strak uit!

_saida_: Wat ontzettend triest van die kleine... Wat gaan ze nu doen, foto's van het halsje ofzo?

Malin: Geen hakkie takkie maar via de lies... juist voor gekozen ook omdat ie al 6 is en het risico op dit soort gedonder tot een minimum te beperken, maar helaas blijkt dat dus ook geen garantie voor snel herstel. Hij is echt best zielig Verdrietig
Afbeelding
Zo zag het er gisteren uit, de dag ervoor was zijn lege zak ook nog groter als toen er nog een ballen inzaten, maar dat is nu dus wel veel beter. Wonden zien er ook netjes uit, maar alle zwelling zakt naar beneden in zijn koker.

Yenneke:*proest* dat deed je handig Haha!

Lobke:Ah! Dan heb ik je zien rijden ja, maar had je toch niet herkend na al die foto's hier... 't is wat! Ik dacht nog: Beetje groot jasje Knipoog maar de kleurencombi stond wel mooi, en mooi paard.

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 08:31

Wat een prachtige foto's heb ik voorbij zien komen,van paarden van de zon,van Heidi in haar mooie jurk,van stoere Billy,van Lobke op een heel knap paard,van Ellis op wedstrijd enz enz (ik weet het verder niet meer Bloos ).

Yenneke, je bent duidelijk in het bezit van bepaalde charmes,haha,je hebt je mooi onder een bekeuring uit gesmiled Haha!

Zondag ben ik Femke geweest en heb ik mijn knappe,kleine wondertje in het eggie gezien!!!
Het was een hele onderneming hoor, 330 km en ook weer terug natuurlijk,maar het was het meer dan waard Haha!
Kleine Doutzen is echt geweldig,mooi,lief,bijdehand,stoer en aandoenlijk tegelijk.
Helaas geen foto's en ik had gefilmd,bleek eenmaal thuis dat er iets niet goed was gegaan en ik dus ook niks op film heb Boos!
Balen natuurlijk,maar ja,we gaan snel op herhaling Knipoog want Fem en ik waren ook nog niet uitgekletst Nagelbijten / Gniffelen
Ik kan nu al niet wachten.....

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 08:59

Carmen: Mooi paard, zeker geen verkeerde aankoop!

nouvel: Mooie foto's! Gefeliciteerd met je prijs!

Ilona: Heeft niemand die je kent dezelfde oplader? Dat je hem toch even snel kan opladen Tong uitsteken Dr zal toch wel een winkeltje zitten met opladers enz? of via internet!
Jij geluk! mij hadden ze met de meeting ook niet moeten zien met mn leuke bocht Tong uitsteken Je zal wel heeel lief gelachten hebben Knipoog

Madelief: Shannon heeft een heel lief aanhankelijk karakter, alleen kan ze soms vergeten dat ze met me voorzichtig moet zijn...ik ben nu heel rustig bezig en zie wel hoe het loopt.
Dat worden weer veel mooie furia foto's! ben benieuwd, succes zondag!

malin: Positief blijven, denk maar dat na donderdag alles beter wordt!

Jasmijn: ik heb geen haast, zie de foto's vanzelf wel verschijnen!
Leuk, binnenkort zal billy helemaal van jou zijn!!!

djemo: Mooie foto's, hij heeft een leuk koppie!

saida: Shannon is eigenlijk altijd al zo geweest, een keer kwam een (inmiddels ex) vriend van me bij de paarden ruzie maken (lijpo!) maargoed...ik stond toen in de bak, kwam shannon bij me staan en liet geen ander paard bij me in de buurt....toen wilde mn (ex)vriend dichter bij me komen staan, wat ze niet zo een goed idee vond en hem gewoon aanvloog!
Als ze nou zo lief en rustig onder het zadel blijft is het misschien ook wel een leuk paard voor me.
Goed dat je een keuze hebt gemaakt, als je grytske nog kan blijven rijden zo en mocht er iets gebeuren en jij haar dan alsnog kan kopen is het toch een mooie oplossing. Wat jammer van chipke, is het al zeker? Wat erg! Sterkte!

paola: Leuk dat het zo beviel! Jammer dat je film niet gelukt is!

Veel mooie foto's van bunchoten voorbij zien komen!

Ik baal een beetje, pierre (staleigenaar) is aan paardjes aan het verkopen, wist wel dat het er een keer van zou komen, maar leuk is natuurlijk anders Knipoog Zeker omdat sita voor mij net te klein is en het niet slim is om haar daarom zelf te kopen. Ik heb van het weekend op de tinker (1.60) van een stalgenootje gereden, waar ik toch beter op zat. Dus helaas, maar gelukkig hebben veel mensen gebeld die een pony of paard voor de dochter zoeken om lekker in het bos mee te rijden en is in de bak, dus ze komt goed terecht, ze gaan ook niet naar handelaren en kan ik ze altijd nog is opzoeken. Maar nu shannon zo lief is met longeren krijg ik daar toch mn twijfels over, zeker nu ik ook zo lang op eros moet wachten, qua kroelen klikt het heel erg met ons (lees ook hierboven ergens) maar met rijden heeft ze me toch goed laten schrikken. Hopelijk kan ik nog een tijdje met dr werken (ze zal niet binnen een week of 3 weg zijn natuurlijk) en kan ik nog kiezen. Shaggy vind ik ook leuk, die is nu 1.51 en wordt in augustes 3...zal er net om hangen hoe groot die wordt. (gaat indien niet verkocht vanaf mei nog wel naar een opfok tot oktober, zal hem ook goeddone)
Moeilijk Moeilijk!!!!

zasread

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 09:53

Yenneke: Dat was dus kantje boord!! Gelukkig kreeg je alleen een waarschuwing! Het is inderdaad zonde van je geld zo'n boete, daar kan je wel wat beters mee doen.

Nouvel: Ik was er pas iets na tweeën dus ik heb jou optreden gemist. Ik weet nog wel dat ik je bij de inrij bak heb gezien, hadden jullie een paard aan de hand bij je misschien? Ik weet het niet meer precies Bloos
Gefeliciteerd met je eerste plaats!! Ziet er op de foto's ook wel netjes uit.

Soeske: Houd je ook bij hoeveel lammetjes je op de wereld helpt Knipoog Dat is vast niet bij te houden. Hoelang moet je nog?

Djemo: Leuke foto's.

Saida: Dan heb ik je denk ik niet gezien. Hoewel ik nog wel naar die stand heb gekeken. Misschien zat je er ook wel, volgende keer wil ik je iig wel in het eggie zien Knipoog
Moeilijke beslissing, maar je bent er voor nu in ieder geval uit Ach gut
Arme Cippie! Dat is echt jammer van zo'n veulentje. Gelukkig is hij zelf wel lekker actief enzo.

Ik vind lusitano's vaak wat ranker dan P.R.E's. Maar als je dan weer naar Quilo kijkt wordt dit ontkracht, dus ik weet het niet meer Tong uitsteken

Paola: Balen dat het beeldmateriaal mislukt is. Dat zou je toch niet verwachten met zo'n modelletje voor je lens. Gelukkig ben je nog wel helemaal happy met je paardenkind.

Michelle: Zoveel keuze uit paarden, een beetje een luxe positie Knipoog Maar wel lastig inderdaad! Waarom moet je zolang op Eros wachten?

Ik ga nu eerst even een verslag voor school afmaken en dan zal ik even de rest van mijn foto's plaatsen (niet allemaal natuurlijk)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 09:56

dr was iets waardoor eigenaresse slecht bereikbaar was (inmiddels 3 weken geloof ik) dusja..
Wel een luxe positie maar ik wil wel een paard wat perfect bij me past, en ben nogal kieskeurig.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 10:01

Ik ben ook zeer kieskeurig, maar dan wat betreft het ras Bloos Ik moest en zou een Andalusier. Gelukkig komt die er nu ook.
Maar het is inderdaad het belangrijkste dat het paard goed bij je past! Anders heb je er niks aan, het moet wel klikken.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 10:07

Ik heb ook het liefste een andalusier, en met eros klikte het gewoon. daarom ben ik zo geduldig Knipoog maarja wordt nu toch wel een beetje nerveus, wil ze hem nog wel verkopen, waarom duurt het zo lang....ik wil mn knol!!!! *dan kan ik ook iets makkelijker afstand nemen dan die andere*

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 10:09

Hallo allemaal, kom ik weer even de hoek om.

Heb hele mooie foto's voorbij zien komen! En ook even wat bijgelezen.

Ben nog steeds bij me vriendin aan het slapen, ik ga vanavond naar huis.

Fuego heeft telkens kleine beetjes verbetering. De zwelling word al minder, en hij is nog steeds zo gek en wild als die vroeger al was als die er weinig uit kwam. Ik hoop dat het over is als hij in Nl is, maar ik geef hem wel alle rust en ruimte die hij nodig heeft. Zie hem weer over 2 weekjes!!!! Ik wil met hem in de zomervakantie op ponykamp met een vriendin waar we 2 jaar geleden ook heen zijn geweest.

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 10:56

Hi Meiden,

Ik heb nauwelijks tijd om het internet bij te houden. Ik moet tegenwoordig werken op mijn werk... schandalig maar het is niet anders Haha! Clown
Kreeg foto´s van Nikki, van mijn les van gisteren! Ik heb zo heerlijk gereden, echt een lekker ondertredend achterbeen en een actief en werkwillig paard! Was helemaal happy.... Haha! Wilde het toch even met jullie delen.... Haha!
Veel stapwerk maar ook wat draf.

http://s11.photobucket.com/albums/a155/Nikitah86/?action=view&current=MVI_1361.flv
Afbeelding
even van de binnenschouder af (hij valt heel erg op zijn linkerschouder, zwaar rechtsgebogen paard dus..)
Afbeelding veel te diep, we zoeken nog een middenweg. Bloos
Afbeelding neusje mag er nog wat meer uit
Afbeelding even belonen met stappen aan de lange teugel
Afbeelding even zijn achterhand activeren in stap
Afbeelding
Afbeelding we komen er wel!!! Haha!
Afbeeldingweer te diep, maar hij doet zo zijn best!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeeldingeerste poging schouderbinnen
Afbeelding nu ik nog normaal blijven zitten....
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding uitstappen!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:01

Saida, mooie foto´s van Bunschoten!!!! De eerste 2, is dat Ellen Schuthof met Fernando??

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:02

zasread schreef:
Even een voorproefje, ik moet namelijk koken en daarna ga ik naar Johan Haha!

Heidi, een beetje Tipsie Knipoog

Afbeelding

hahahahahaha, Heidi!!! Baron was bob.... Lachen
Laatst bijgewerkt door Lusitano op 16-04-08 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:03

Marit: Het ziet er super uit! Jij en Sam komen er wel
En wat blijft toch een heerlijke dier om naar te kijken Vingers aflikken

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:05

Ellis, wat een mooie foto´s van jouw proef!!! Dat ziet er echt heel erg fijn uit!! Pling

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:20

Joepie, foto's van Sam!!! Haha!

Geweldig leuk om te zien hoe vriendelijk jij rijdt en hoe goed Sam zijn best doet voor je.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:21

Marit, ik zie dat jij ook met kaptoom rijdt. Doe jij deze onder of over het hoofdstel. Dan ga ik dat ook doen.
Wat een prachtig paard heb je toch.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:24

wow daar heb je Sam weer wat is ie toch een knapperd Lovers

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:24

Zo eindelijk tijd voor mijn fotoverslag, sorry voor de hoeveelheid

Show

1.
Afbeelding
En we vallen direct met de deur in huis, een piafje van de prachtige Quilo Vingers aflikken

2.
Afbeelding
hop hop hop, de mooie zwarte in galop!

3.
Afbeelding
Nogmaals Quilo

4.
Afbeelding
Ik hoop dat mijn veulen ooit zo'n nek krijgt Kwijl

5.
Afbeelding
Quilo doet braaf zijn kunstje Haha!

6.
Afbeelding
Het is net een hondje Nagelbijten / Gniffelen

Doma Vaquera

7.
Afbeelding
Dit paard liep ontzettend mooi, maar ik vond hem een klein beetje lelijk Bloos

8.
Afbeelding
Deze had zo'n ontzettend mooi koppie!

9.
Afbeelding

Parade

10.
Afbeelding
Zo schattig Lovers

11.
Afbeelding
En we hebben een winnaar!

Feria

12.
Afbeelding
De tortelduifjes en Heidi heeft de papparazi gespot! Waarschijnlijk niet bewust Nagelbijten / Gniffelen

13.
Afbeelding
Heidi, het was echt een prachtige jurk!

14.
Afbeelding
Marcel en Llano

15.
Afbeelding
Quilo danst gezellig mee

16.
Afbeelding

17.
Afbeelding
Lol op je knol Tong uitsteken

18.
Afbeelding
En de oorzaak Knipoog (maar die hadden jullie al gezien)

19.
Afbeelding
Heidi, heb je Baron soms ook wat gegeven ? Knipoog

20.
Afbeelding
Dat smoeltje (er is geen zwijmel smiley... )

Zo, voor de mensen die zijn geweest hopelijk herkenning en voor degene die niet zijn geweest een impressie Knipoog
Laatst bijgewerkt door zasread op 16-04-08 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:30

PatriesjeMR2 schreef:
Joepie, foto's van Sam!!! Haha!

Geweldig leuk om te zien hoe vriendelijk jij rijdt en hoe goed Sam zijn best doet voor je.

Dat is echt zo fijn om te horen! Ik doe echt heel erg mijn best om zo zacht mogelijk te zijn met mijn handen en hulpen! Hij kan dan ook zo fijn reageren!