[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pipi

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 15:49

Ik heb je een nieuwe pm met foto gestuurd.
Vreemd trouwens dat je de vorige niet gehad hebt,want hij is wel opgehaald Verward

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 15:50

Picassox schreef:
Hoeveel kosten die dingen? Vindt ze echt stoer. Haha!

Zo rond de 40 - 60 euri..

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:06

Collage is leuk geworden!

Ik heb vandaag een onwijs mooi dekje gekocht, zo een beetje chinees rood glanzend met vlinders, super kitch, maar wel gaaf!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:37

Zo hehe! Weer bijgelezen hoor! Wat gaat het hier weer hard Haha!

Lusitano: Wat gek dat sam zo draak is ineens, misschien even na laten kijken idd! Ik doe een opleiding voor directie secretaresse! En loop nu stage op een kantoor. Is wel een leuke opleiding Lachen Jij bent ook vroeg gaan werken zeg, maar gelukkig wel goed op de pootjes terecht gekomen Haha!

Noah: Nee, het is helaas nog niet druk.. Deze maand worden er geen behandelingen meer gegeven, dus er bellen ook bijna geen mensen meer. Maar ik hoef nog maar 1 weekje nu, en dan lekker 2 weken vakantie Knipoog

Picassox: Zonde van zn bekkie idd, maar gelukkig heeft t m geen tanden gekost, hopelijk geneest het verder mooi. Die collage begint ook al erg leuk te worden. Heb helaas nog steeds geen foto, maar anders pb ik hem gelijk! Lachen

Cojolly: Wat lief dat je je paard hebt uit geleend! Gaaf dat ie zo ging showen, maar daar zal die wel spierpijn van hebben. hihi Clown

Wednesday: Zonde zeg dat je hem hebt moeten castreren om die reden! Ik hoop dat die stal snel klaar is, want een moddelpoel is ook niet fijn voor die paarden!

Soeske: Leuk dat je in een bandje optreed! Misschien zie ik je nog wel een keer voorbij komen in de toekomst Vork You never know!

Ik ga weer even verder zo, want me broer is jarig en viert vanavond zn verjaardag. Daarna lekker naar de film met mn vriend en mn zus, die van Yes-r een beetje verliefd. Ben benieuwd hoe die is Knipoog

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:47

Wat een leuk tropic, en wat een hoog kwijl gehalte hier, ik heb nog niet alle paginas gelezen maar vind het nu al een gezellige club bij elkaar Haha!
Die Schwarzwälder zijn prachtig !!!! en ik heb nog veel meer mooie paarden voorbij zien komen.

Ik zag gisteren een andalusier veulen te koop staan, ik ben helemaal verliefd maar ja, keb al twee paardjes, dr kan echt niet nog 1 bij. Huilen geen plek..

Ik heb een Fries trouwens.
Zie hieronder een foto van haar.
Afbeelding

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:20

Wednesday: hopelijk zijn ze een eind gekomen met de stallen zodat de jouwe ook gebouwd kan worden.....waarom kan dat eigenlijk niet tegelijk??

Prinslover: Veel plezier op de verjaardag en in de Bios.

Leonietje: Hoi en welkom!
Leuke Fries, op de een of andere manier komt het paard vrij klein over op de foto, maar je been komt er bij lange na niet onderuit?! Knipoog Hoe groot is je paard?

Jeuh, ik heb eindelijk de stamboek papieren van Joyka (mijn fries) gekregen.
Wat een omslachtig gedoe.
Omdat ik in Duitsland woon en Joy in Nederland voor de keuring is geweest moesten de papieren eerst naar het Fries stamboek in Nederland. Daarna werd Duitsland op de hoogte gebracht. In Duitsland lidmaatschap betalen, dan nederlands stamboek geld betalen en het spulletje weer naar Duitsland....Wie snapt het nog??? Ik niet in ieder geval maar goed ik heb mijn papiertje.
Joyka vader is Brandus 345 en mama's papa is Bendert.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:26

Amable schreef:
Collage is leuk geworden!

Ik heb vandaag een onwijs mooi dekje gekocht, zo een beetje chinees rood glanzend met vlinders, super kitch, maar wel gaaf!

O, die van HH. Ik wilde 'm eerst in het zwart, maar het lijkt me zo'n glijstof. Haha!

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:27

Amable: heb je toevallig een foto?? ben wel erg benieuwd.

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:36

Jacolien is ook niet zo groot, en ik sta net op moment van de foto. Ik denk dat Jacolien een 1.50/1.52 is.
Ze heeft een kwart haflinger bloed.

Die sjabrakjes zijn erg leuk idd van Harry Horse.
Deze bedoel je toch ?
Afbeelding

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:49

Leonietje: mijn fries is ook (nog) niet groot. Ze meet nu ongeveer 1.55
Jacolien ziet er goed uit!

Gaaf sjabrak! (daar word je hebberig van Haha! )

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:49

Ja die! En dan de rode!!! Heel lang zitten twijfelen tussen blauw en rood maar ik denk dat rood gewoon mooier op een fries is. Ook al meteen op zoek naar bijpassende spulletjes, leuke chinese muziek erbij en een leuke show in elkaar flansen, zie het al helemaal zitten 8) Jauke die de chinese paraplu voor me draagt enzo *LOL*

Twinkel > Hoe omslachtig idd! Maar Brandus is wel een erg mooie hengst!!!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 23:04

Hoi allemaal!

Ik red het ook niet om alles steeds bij te houden en erop te reageren...
Ik heb wel alles weer even doorgelezen om op de hoogte te blijven...

De collage ziet er leuk uit, ik zal ook gauw een foto sturen via pm... Knipoog

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 00:33

Amable schreef:
Ja die! En dan de rode!!! Heel lang zitten twijfelen tussen blauw en rood maar ik denk dat rood gewoon mooier op een fries is. Ook al meteen op zoek naar bijpassende spulletjes, leuke chinese muziek erbij en een leuke show in elkaar flansen, zie het al helemaal zitten 8) Jauke die de chinese paraplu voor me draagt enzo *LOL*

Twinkel > Hoe omslachtig idd! Maar Brandus is wel een erg mooie hengst!!!

Dat is het mooie van een fries he, alle kleuren staan ! Mij voorkeur zou ook naar de rode gaan...alhoewel de blauwe is ook wel erg mooi hahaha.

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 00:36

net terug van de film! Ik ben Borat gaan zien... Zitten grappige stukken in, hihi Zijn er nog mensen die die al hebben gezien?

persoonlijk vind ik het dekje niet echt iets... Past niet op een witte Haha! Maar op een fries lijkt die rode me wel leuk eigenlijk!

Vandaag goed nieuws gehad! de muren van hun stal staan recht dus dinsdag wordt mijn stal neergezet en normaal is die op een dag helemaal af! Dus vanaf dinsdag kan men schatje terug in een lekker warm stalletje slapen.

twinkel schreef:
Wednesday: hopelijk zijn ze een eind gekomen met de stallen zodat de jouwe ook gebouwd kan worden.....waarom kan dat eigenlijk niet tegelijk??

jah dat is een heel verhaal! Mijn bompa wou mijn stal allang zetten maar dat mocht niet van de eigenares van de andere twee paarden. De stallen worden uit hout gebouwd en staan langs elkaar. Zij wou voor haar stal 1 muur van mij stal gebruiken en daarom moest haar stal eerst staan :s Ik snap er zelf niets van maar ben zelf niet mondig genoeg om er tegenin te komen Bloos en ze praat me gewoon onder tafel! Maar nu staan haar muren dus mag ik met mijn stal ook beginnen!
Het spijtige is dat zij niet verder is geraakt met haar stal... Dus enkel nog maar muren en nog geen dak! en pas 4 januari kan ze er verder aan werken. Dus pedro staat wel binnen vanaf deze week maar haar paardjes nog niet en jahh op de een of andere manier voel ik me daar schuldig voor... Ik vind het zo zielig maarjahh ik kan zelf niet dat dak op haar stal leggen (hoewel we dan wel gaan helpen maar alleen lukt het natuurlijk niet Clown )

Vandaag naar de ruitershop geweest en al een eetbak gekocht Haha! Ik ben echt ongeduldig... Maar dinsdag is het eindelijk zo ver!!

Leonietje: mooie fries! wel iets kleiner maar het valt eigenlijk nog goed mee met jou erop!

Ik ga men bedje weer eens in! De komende weken moet ik veel blokken want in januari heb ik examens Boos! Dus geen echte vakantie! maar toch een paar feestjes! en natuurlijk naar de kerstjumping in Mechelen.
Zijn er hier nog die gaan?

Tot morgen!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 02:20

Succes wednesday!
Vanaaf dus opgetreden,was erg leuk, helaas niet zo druk, maar goed. Volgende keer beter.
Ik ga nu lekker me bedje opzoeken

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 07:54

Jammer dat het niet zo druk was bij je optreden Soeske, maar als het maar leuk was. da's toch het belangrijkste Haha!
(ps. opmerking over de mosquero sloeg niet op de bijgevoegde foto maar op een opmerking van Picassox in een ander topic welke nu een slotje heeft Clown )

Dat dekje van Amable lijkt me ook ontzettend gaaf. Maar ik ben ook bang dat 't gaat glijden.
Denk overigens niet dat 't Ensueno staat.

wednesday: Borat heb ik niet gezien.. ik ben niet zo'n liefhebber van komische fims, geef mij maar actie Haha!
Fijn dat je paardje nu binnen kan, het wordt nu dan toch eindelijk wat kouder. Wel sneu dat de rest nog buiten staat. Succes met het blokken.. met al die feestdagen is dat lastig genoeg Tong uitsteken

Kerstjumping in Mechelen..nee da's te ver weg. Wel naar Indoor Veendam (http://www.indoorveendam.nl/). Vriendlief heeft een stand in het strodorp en ik dus een passe partout gedurende het hele concours Haha! Haha!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 10:49

PatriesjeMR2 schreef:
Jammer dat het niet zo druk was bij je optreden Soeske, maar als het maar leuk was. da's toch het belangrijkste Haha!
(ps. opmerking over de mosquero sloeg niet op de bijgevoegde foto maar op een opmerking van Picassox in een ander topic welke nu een slotje heeft Clown )

I'm sorry. Schijnheilig
Maar na mij reageerde er nog 3 of 4 andere.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 10:52

Even weer snelle hallo'tjes van mij!

Soeske jammer dat het niet zo druk was, ging het wel lekker?

Marit wat vreemd joh! Misschien heeft hij toch ergens last van idd. Hopelijk ben je er snel achter hoe of wat.

Voor alle blokkers: heel veel sux6 met leren en jullie examens dalijk!

Wednesday sux6 met verhuizen, kan hij eindelijk in zn warme bedje Haha!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 11:02

Leonietje welkom in het topic, het is hier idd errug gezellig!

Picasso de collage was zeker leuk, hihi wel romantisch hoor Tong uitsteken Hoe was je paardje op de kerstmarkt?

Wij hebben vrijdag de sleutel gekregen, en man wat hadden wij een grote grijns op ons gezicht toen we de deur instapten na de laatste inspectie en de overdracht! 's Middags hebben we vast heel veel dingen gehaald bij karwei, en 's avonds kwam alvast wat familie even kijken en een kopje koffie drinken. Gisterenochtend hebben we nog meer bij karwei gehaald en zijn daarna met het verven van de woonkamer begonnen. Boven heeft mijn vriend in onze slaapkamer de gestuucte wanden vast opgeschuurd, want dat wordt allemaal gladgemaakt en dan komt er behang overheen.

's Middags even snel naar de paardjes geweest en Dinkey's verzorgster op Suev haar proefje laten oefenen. Dat ging super, en daarna ben ik met haar mee naar de manege geweest waar ze wedstrijd moest rijden en heb haar proefje gezien. Ze is uiteindelijk tweede geworden, ben helemaal trots haha Haha!

's Avonds weer heel veel geverfd in de woonkamer, er zat een steenstrip muur die gesausd moest maar wat een drama! Dr zat zoveel relief in die muur dat er witte plekjes bleven komen. Die vriendin uit Brabant waar ik vorige week was (die van dat leuke paardje van de foto's Haha!) kwam ook even langs en samen hebben we die hele muur gedaan. De kleur viel wel tegen dus ik ga strax even kijken hoe het nu is, en anders halen we gewoon andere verf Vork
De woonkamer is dus nu op de lambrisering na, klaar. Die gaat vandaag in de grondverf en dan van de week lakken, in onze vrije avondjes. We liggen op schema Haha!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 11:03

Loolapelooza schreef:
@Picasso ziet er al leuk uit maar ik ga toch nog een paar kleine tips geven wat betreft de kleur van je lettertype (niet zo goed leesbaar) en wat die Anda daar linksboven in de bomen loopt te draven? Tong uitsteken
Maar voor de rest ziet ehet er zeker leuk uit! Heb ook wel zin om zoiets te maken (als je het niet erg vind, wil niet onder je duiven schieten hoor)
Als je't goed vind wil je dan de foto's doorsturen? Lachen

Haha! mee eens. hahaha die anda in de bomen Nagelbijten / Gniffelen
vind collages ook altijd wel leuk om te maken maar heb er al teveel Bloos.

heb geen tijd om alles bij te lezen ga zo rijden.
Idd leuk dekje die van HH zag pas die met chineze tekens (die zwarte) in t echt, vond het eerst 3x niks maar nu vind ik hem wel apart Haha!
durf hem niet te kopen anders ontploft m'n pa echt als ie weer op stal komt Nagelbijten / Gniffelen

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 11:04

Hoi allemaal.

Zal me eerst even voorstellen en daarna wat pagina´s doorworstelen. Wat is het hier gezellig druk.

Ik ben Lisenka en ben 39 jaar. Ik heb een manege/handelsstal en daarnaast fok ik met andalusiers. Ik heb 3 merries, waarvan er 2 drachtig zijn van onze hengst Halley. Daarnaast hebben we nog een superlief hengstveulen van Grelo uit eigen fok.

Met Halley rijd ik wedstrijden en we zijn nu L1 met 4 winstpunten. Hij is echt supermakkelijk in de omgang, staat gewoon naast een merrie die hij door de tralies kan besnuffelen. Volgend jaar mei verwachten we de eerste veulens van hem.

Picassox ik heb het dekje in het zwart en hij glijdt niet. Ik vind het op zich wel een fijn dekje, hoewel ik de dekjes van horsegold fijner vind. Maar deze valt wel op.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 11:06

PatriesjeMR2 schreef:
Kerstjumping in Mechelen..nee da's te ver weg. Wel naar Indoor Veendam (http://www.indoorveendam.nl/). Vriendlief heeft een stand in het strodorp en ik dus een passe partout gedurende het hele concours Haha! Haha!

Kom ik jullie daar wel weer tegen, wat ben jij een bofkont. Met wat voor stand staat hij daar.

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 11:12

leonietje welkom, leuke fries heb je, ziet er gezond uit. Haha!
Soeske inderdaad jammer dat het niet zo druk was, als je zelf nu maar een goed gevoel er over heb, dan is het altijd goed en komt het publiek van zelf. Cool
Marit ik hoop dat je er snel achter bent wat het is, dat is altijd nog een heel gepuzzel, succes. Verward
Wednesday fijn dat hij bijna in zijn bedje kan, voor dat de echte kou komt. Ja
Alle examen klanten succes, we duimen voor jullie. OK dan!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 11:14

Welkom Lisenka!

*edit* heb net even op jullie website gespiekt, leuke paarden Kwijl

Halley is een erg lekker ding, ik hou normaal niet zo van schimmels maar deze heeft wat! Ik vind zijn bouw en gangen zo vanaf de foto's super, en hij heeft een geweldig sprekend hoofdje!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 11:17

Lisenka welkom Haha!
DinkeyGirl gezellig he verhuizen Ach gut