Vreemd trouwens dat je de vorige niet gehad hebt,want hij is wel opgehaald

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Picassox schreef:Hoeveel kosten die dingen? Vindt ze echt stoer.
Amable schreef:Collage is leuk geworden!
Ik heb vandaag een onwijs mooi dekje gekocht, zo een beetje chinees rood glanzend met vlinders, super kitch, maar wel gaaf!
Amable schreef:Ja die! En dan de rode!!! Heel lang zitten twijfelen tussen blauw en rood maar ik denk dat rood gewoon mooier op een fries is. Ook al meteen op zoek naar bijpassende spulletjes, leuke chinese muziek erbij en een leuke show in elkaar flansen, zie het al helemaal zitten 8) Jauke die de chinese paraplu voor me draagt enzo
Twinkel > Hoe omslachtig idd! Maar Brandus is wel een erg mooie hengst!!!
twinkel schreef:Wednesday: hopelijk zijn ze een eind gekomen met de stallen zodat de jouwe ook gebouwd kan worden.....waarom kan dat eigenlijk niet tegelijk??
PatriesjeMR2 schreef:Jammer dat het niet zo druk was bij je optreden Soeske, maar als het maar leuk was. da's toch het belangrijkste![]()
(ps. opmerking over de mosquero sloeg niet op de bijgevoegde foto maar op een opmerking van Picassox in een ander topic welke nu een slotje heeft)
Loolapelooza schreef:@Picasso ziet er al leuk uit maar ik ga toch nog een paar kleine tips geven wat betreft de kleur van je lettertype (niet zo goed leesbaar) en wat die Anda daar linksboven in de bomen loopt te draven?
Maar voor de rest ziet ehet er zeker leuk uit! Heb ook wel zin om zoiets te maken (als je het niet erg vind, wil niet onder je duiven schieten hoor)
Als je't goed vind wil je dan de foto's doorsturen?
PatriesjeMR2 schreef:Kerstjumping in Mechelen..nee da's te ver weg. Wel naar Indoor Veendam (http://www.indoorveendam.nl/). Vriendlief heeft een stand in het strodorp en ik dus een passe partout gedurende het hele concours![]()