Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
chriske schreef:Vraagje geven jullie wel eens zonnebloemolie door het eten? Las dat door het zo nu en dan door het eten te gooien het huidschilfers verminderd, iemand hier ervaring mee?
Captain schreef:Voor:
[ [url=m/As1Oy7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/flWS8p.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na:
[ [url=m/DmWErZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tJ9IAJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/E4e6i9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gLhPCk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HngHh0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is misschien nog niet helemaal mooi maar denk als hij straks in zijn zomervacht zit het er al heel anders uitziet!
hannelover schreef:smurfen zijn altijd goed christen![]()
![]()
![]()
![]()
geef ook nooit zonnebloem olie hanne glimt al
lekker dat ze je zo goed volgt!
leuk captain!
lekker kittydylan dat buitenrijden!![]()
ik knip voor wedstrijden sis altijd hanne dr paard en heer sommige aartjes sok weg die tot dr knie komenen ze staat altijd te genieten
![]()
![]()
knappe fries steffie![]()
heb ook het idee dat iedereen in dat lentezonnetje (vooral in het weekend) veel vrolijker is incl. mijzelf
![]()
voor het naar buitengaan geef ik dezelfde tip als captaindie is altijd erg effectief![]()
![]()
mooi schoon menootje weer![]()
vandaag echt lekker gereden met het zonnetje en daardoor heeft mn moeder ook supermooie fotos gemaakt met de camera![]()
![]()
zal even mijn 3 favoriete bijvoegen
![]()
1. dr galop die steeds beter gaat![]()
[ [url=m/5sCfNC.jpg]Afbeelding[/url] ]
2. alsf ze aan het showen is![]()
(mn houding is bagger want ze ging half dravend half galopperend over de balk heen wat ik niet had verwacht
)
[ [url=m/JR5xLk.jpg]Afbeelding[/url] ]
3. mijn favoriet mn kleine krachtpatsertje![]()
![]()
![]()
![]()
[ [url=m/w7wWEB.jpg]Afbeelding[/url] ]
jUst_eVa schreef:Hee wat leuk ik heb ook zo'n dag gehad, sokken bij geschoren, hoofd geschoren, en helemaal gewassen!
[ [url=m/mME7uH.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Lonneke schreef:[ [url=m/M5RgU0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat komen er weer een knapperds voorbij! Ik ben wezen knuffelen en wandelen vandaag!
Debby614 schreef:Hier ook een friesje
[ [url=m/vOUAQu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DOui44.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BlKYkq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ym7aij.jpg]Afbeelding[/url] ]
jUst_eVa schreef:Haha hoi!
Ik heb tot nu toe geen moment spijt dat hij ruin is, hij is zoveel liever en zo veel rustiger. Nu kan ik echt van hem genieten. Hij kan alleen geen baby's meer maken haha.
Pablo stamt af van doeke 287. Dat is zijn opa, waar hij ook heel erg op lijkt. Pablo heeft geen papier maar zijn vader schijnt vroeg overleden te zijn dus dat zal wel die zoon van doeke zijn die vroeg is overleden. Maar ik vind een papier maar een beetje onzin, dat maakt een paard niet minder kostbaar of bijzonder
jUst_eVa schreef:Ja het is een compleet ander paard!!!
Debby614 schreef:Hier ook een friesje
[ [url=m/vOUAQu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DOui44.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BlKYkq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ym7aij.jpg]Afbeelding[/url] ]
LadyKim schreef:Wat gaan jullie vooruit zeg ! ziet er goed uit , en wát kan die sjouwen zeg
LadyKim schreef:Met mij en Kim gaat het goed , met rijden beginnen we nu echt sprongen te maken en begint ze eindelijk de schouder binnenwaarts aan te bieden. wel klein maar een begin is een begin !
ook rijden we weer bitloos en probeer ik 1 keer in de week zonder zadel te rijden. super voor onze band en voor mijn zit![]()
Bitloos pakt ze nu ook echt super op en ze is heel fijn te sturen. Ook kan ze nu de jambette met beide benen onder het zadel ! binnenkort hopelijk fotos en films.
en verder nog ... perongeluk een marathon wagen gekocht![]()
gebruikte altijd diegene van de stalbaas , maar toen deze op mn pad kwam toch maar gedaan ! Nu kunnen we alle marathons rijden die we willen zonder dat we lopen te hanissen met wisselen van karren ect.
helemaal blij !
oke , het spijt me zeer voor dit lange verhaal maar ik moest even weer bijpraten . Ik hoop het nu weer bij te kunnen houden
liespower94 schreef:Ik lees stiekem al heel lang mee maar wat een prachtige foto's komen er voorbij. Dan mis ik het hebben van een fries wel zeg!
Ik heb een aantal jaar een fries gehad, Femke, helaas hebben we haar 3 jaar geleden in moeten laten slapen ivm artrose
[ [url=m/x8CbeK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu ik die van jullie steeds allemaal zie mis ik het zo
jUst_eVa schreef:Haha hoi!
Ik heb tot nu toe geen moment spijt dat hij ruin is, hij is zoveel liever en zo veel rustiger. Nu kan ik echt van hem genieten. Hij kan alleen geen baby's meer maken haha.
Pablo stamt af van doeke 287. Dat is zijn opa, waar hij ook heel erg op lijkt. Pablo heeft geen papier maar zijn vader schijnt vroeg overleden te zijn dus dat zal wel die zoon van doeke zijn die vroeg is overleden. Maar ik vind een papier maar een beetje onzin, dat maakt een paard niet minder kostbaar of bijzonder
Captain schreef:Hannelover ik ga zo reageren op je topic!