Lynn_Nikita schreef:Overschot? Ik heb toch een tijdje gezocht en merendeel wat op bv MP staat is via 1 van 2 handelstallen ( buitengewoon en Ypenburg )
Particulier heb ik er niet heel veel gevonden
Vind hem trouwens wel wat ielig voor een pre.
L nivo is al hoger dan de meeste van die handelstallen, die zijn bijna allemaal hengst of groen.
Was leuk geweest voor mij, ben inmiddels voorzien.
prijsklasse hangt ook af van welke papieren hij heeft en daar heb ik niet heel veel verstand van.
De adv die ik heb bekeken, de adv die ik heb bekeken en ben gaan bezochtigen, waren niet zo braaf en rustig en L vivo en daar werd al tegen de 4000-5000 voor gevraagd ( naar mijn idee voor die betreffende paarden te hoog, alleen de naam PRE maakte het plaatje duurder maar Nivo en lichamelijke staat was vaak niet heel goed)
Die foto's vertekenen denk ik, want hij is niet iel, eerder sportief, hij heeft geen dikke spekbillen of speknek dat niet. Wellicht zwaart hij naarmate hij ouder word nog wel verder. Hij heeft volpapier met Carta. Ik heb geen haast met de verkoop dus ga hem wat dat betreft niet scherp prijzen. Het is een heel braaf eerlijk mooi dier die fijn te rijden is dus vind dat daar wel iets voor te vragen is. Ik zet hem pas vanaf april te koop denk ik, heb nog een paar concoursen staan en geniet nog van hem zolang het kan met mijn zwangerschap.