Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laura1982 schreef:Mij is altijd geleerd dat brok geen buikvulling is. Ruw voer is voor buikvulling en brok zorgt voor de mineralen en vitamine en energie.
Ene paard heeft een hogere verbranding dan een andere. Amoor ik zou eens contact opnemen met iemand die verstand heeft van voer schema's( bv pavo die geven ook advies) en niet op eigen houtje van alles gaan geven. Manege houder is ook een optie.
Daarnaast zijn Friese koud bloeden en hebben die minder krachtvoer nodig dan kwpners ( je hebt uitzonderingen) teveel eiwitten en zetmeel kunnen voor hoevbevangenheid zorgen. Ik krijg de indruk dat je het goed wil doen maar niet weet hoe.
FriesWytske schreef:Jij zegt dat Friezen koudbloeden zijn. En dat zijn ze niet. Vind jou trouwens sowieso een beetje betweterig over komen in dit topic. Net alsof wat jij zegt alleen maar de waarheid is over het voeren van een Fries paard.
Laura1982 schreef:L vie wat zijn cubes?
berdien85 schreef:@ Fredt: Bedankt voor de motivatie! Ik heb mijn eerste rondje hardlopen er weer op zitten! Zaterdagochtend ga ik weer
Fredt schreef:berdien85 schreef:@ Fredt: Bedankt voor de motivatie! Ik heb mijn eerste rondje hardlopen er weer op zitten! Zaterdagochtend ga ik weer
Wat goed!!
Keep up the good work!
Ik heb net de voorlopige startlijst binnen gekregen van de CK in Drachten.
Iemand van hier die daar aanwezig is?
Wij moeten 12 september (voorlopig) om 11.30 uur.