Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EllaBellaah schreef:aggosh die 2 veulenfoto's zijn echt te schattig!!
@EliseXJoelle: Dat halster heb ik ook maar dan met roze, paardlief is een ventje maar hij moet er toch onder lijden hahaWil eigenlijk ook nog een knalroze dekje (Ferro is zwart dus dat steekt zo leuk af) Maar me moeder vindt dat zielig
EliseXJoelle schreef:EllaBellaah schreef:aggosh die 2 veulenfoto's zijn echt te schattig!!
@EliseXJoelle: Dat halster heb ik ook maar dan met roze, paardlief is een ventje maar hij moet er toch onder lijden hahaWil eigenlijk ook nog een knalroze dekje (Ferro is zwart dus dat steekt zo leuk af) Maar me moeder vindt dat zielig
haha ja ik heb ook allemaal roze spulletjes voor mijn andere verzorgpaardje (een haflinger) maar hij moet er ook onder gaan lijdeneerste keer dat ik hem zag toen hij nog in Tsjechië stond (in een kudde met 20-25 paarden waarvan minstens halft hengst!) kreeg die ook een roze halster om
![]()
My_Chimanga: Dankje! Ja, de lipizzaners zijn vaak zo anders. Hoop wel dat zodra hij wat meer aan het werk gaat wat meer 'hengst' wordt, nu is het een half dooie waar je bijna een bom bij kan laten afgaan.. en dat met 2 jaar, terwijl hij eigenlijk alleenmaar eten, poepen en slapen gewend is![]()
Leuke foto's van Chim!
Martine_R schreef:Wauw, van de laatste paar pagina's viel Vemke me op zeg, wat een prachtige merrie!