Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BrankaZ schreef:Saida, dank je wel!
Wel grappig. Zowel zaterdag als gisteren mensen die Frío zijn hoofd zo mooi vonden.
Gisteren zei iemand dat tegen Jessica die met mij mee was. Lieve uitdrukking, was vast een lief paard.
Jessica is degene die mij op weg heeft geholpen met het los longeren op nh manier. Dus die reageerde dat het zeker een lief paard was maar ook met een flinke sterke eigen wil. Helemaal niet altijd meewerkend.
Het lijkt ook dat hoe beter Frío fysiek wordt, des te sterker zijn karakter ook wordt.
Ben benieuwd of anderen dat ook ervaren.
lakshmi schreef:Branka dus Frio begint zich echt een machootje te voelen? Ik zie het bij ons enkel bij Mabrouk, nu hij beter in zijn vel zit is hij veel speelser geworden. Toen hij nog in pension stond, stond hij samen met Dari buiten en was er niks aan de hand. Toen hij echt flink aan begon te komen hier thuis werd hij erg dominant tegenover de andere paarden, maar bij hem kan het natuurlijk ook de leeftijd zijn. De rest zijn enkel rustiger geworden sinds ze thuis staan, en ze zitten nu allemaal wel een stuk beter in hun vel..
cloris schreef:Ola, Branka gefeliciteerdleuk!
PI deed vandaag helaas weer dat waar hij goed in is in de ring, en dat is muitenGeen staken dit keer maar gewoon die dingen doen die het zo lastig maken om met hem te blijven starten, hij zet zich op een of andere manier vast, halthouden? echt niet haha en als we al staan dan maar met 4 benen op een andere plaats maar niet naast elkaar... halthouden vanuit de galop? neee dan doen we stap want het is toch een e.wissel? stap van uit galop (voor de e.wissel) nee dan doen we halthouden want dat moet toch? hij valt dan echt helemaal dood en dan is hij ook nog in staat een spaanse pas eruit te gooien... zucht..
Zaten wel wat nette dingen in hoor! hij liet zeker niet de uitgestrekte draf zien die hij kan laten zien en bij uitgestrekte galop vond hij het zeer nodig bijna in travers te gaan want de hoek was ineens eng, daar zat een merel tegen een spiegel aan te fladderen![]()
Ach we gaan dit seizoen nog even aankijken, het zal er toch ooit eens uitkomenecht erop trainen doet het niet want tijdens de training doet hij alles prima, wat moet je dan trainen? ik kan naar elke lokatie gaan die ik wil en daar doet hij alles, denk dat ik maar een soort van nep-jury gaan inhuren
![]()
We hadden 193 (geloof ik) en 189, zeer terechte punten voor wat wij hebben laten zien (of niet hebben laten zien hihi)