[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 18:08

Jolynn wat een prachtige fotos, wat een geweldig paard is dat toch!! haha die Elise achterstevoren, jammer dat er geen fotos van zijn, maar ik kan me voorstellen dat je reuze trots was op die twee ;)
Prachtige fotos ook van Regine!! mooi met die kleurtjes.

Lisenka, ik was naar Heerhugowaard, demo ging prima al was Piropo erg werkwillig haha hij wilde met alles meedenken en dat terwijl hij eigenlijk normaal direct reageert op wat ik vraag, ach later hoorde ik wat meisjes roepen, toen Piropo op de wasplaats stond, kijk pap daar staat die wilde witte hengst :D
Hij staat inmiddels alweer lekker buiten van een mand hooi te genieten en hij heeft een paar dagen verlof na het drukke programma van afgelopen week.

Mies, wat zie ik nu? zijn de dames van Lisenka bij jullie terecht gekomen? gaaf zeg! het is dat ik de ruimte niet heb want anders zou ik het ook wel weten.

Lisenka

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 18:31

Cloris: witte wilde hengst, haha. Ach als jullie maar plezier hebben. Ik vind jullie een topcombinatie.

Mies: Ach, daar zijn de meisjes. Super dat ze nu ook in stal met elkaar kunnen kroelen. Ben heel blij dat ze goed overgekomen zijn. Het is toch een eindje weg. Halley mist zijn buurvrouwtje wel, maar als de veulens straks zijn afgespeend mag hij weer met 1 van zijn vrouwtjes neuzen.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 18:33

Perlita van de onderste foto is overigens een halfzusje van Desperado van Frank. Ze hebben dezelfde moeder.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 18:53

Anouk en Frank: Zeker heb ik nog tijd om op Dosie te rijden :D Doos is namelijk 1 van de paarden waar ik op moet passen :+
Hihi, dat is wel even gek om Frank op Sam te zien! Ook een leuke combi trouwens. Ik zal zo ook nog even Anouk haar hyves bekijken.
Ik vind dat Anouk en Sam echt vooruit zijn gegaan. In de galop valt hij alleen nog wel erg uit elkaar.

Ilona: _O- :') Die foto van Guess en Chico!! Echte ezels :j

Yenneke: Goed idee toch, kinderen :P Hoogste tijd :=
Sjips! Geen vervolg gesprek :(:) Dat is echt balen!

Gab: *\o/* Hoe is het nu met Chance?

Kelly: Hoe ging de show?

Regine: Top dat het zo goed ging met Cappie! Ben erg benieuwd naar de foto's :j
Ah! ik zie al foto's :D Cap zag er mooi uit.

Nishada: Wat ene prachtige foto van Urbino :wow

Lisenka: Dat zal inderdaad wel raar zijn, de dames vaarwel zeggen. Gelukkig hebben ze een tophuis :j
En de keuring gaat vast helemaal goed komen :D

Shanna: Kan je al meer vertellen over je misschien nieuwe bijrijdpaard?

Debby: haha, wat grappig dat ze dachten dat Xantha een hengst was := Ze is ook wel een prachtige merrie :j
En wat zagen Elise en Xantha er prachtig uit!

Cyrina: Arrojado is stoer :D Lekker op zijn moeder springen := Kom mama, spelen :P

Mies: *\o/* Echt gaaf dat Quirida en Perlita nu de harem van Encanto komen uitbreiden :D

Helaas is Igneo weer behoorlijk begonnen met hoesten ;( Het was een hele tijd beter, maar van de week hoorde ik hem al een paar keer en vandaag was het helemaal erg. Morgen dus maar weer de DA bellen. Ik word er zo moedeloos van!

Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst met Vaidosa les gehad van een nieuwe instructrice. Het was een proefles en die is super goed bevallen :j ! Ik voelde Vaidosa gewoon veranderen tijdens de les. We zijn aan de slag gegaan met Vaidosa ontspannen te laten lopen lekker over haar rug, lekker actief en daarbij veel buigingen zodat ze goed los komt. Daarbij hebben we heel hard gewerkt aan mijn binnenhand, die vaak nog te veel wil doen.
Na een rustdagje om er over na te denken heb ik vandaag weer gereden met Vaidosa en dit keer pakte ze het nog sneller op dan vrijdag :D Het ging echt lekker en ik ben voor mezelf heel goed gaan opletten op mijn binnenhand en dat ging ook steeds beter. Uiteindelijk hebben we zelfs 3 rondjes stofzuigend de bak doorgereden en dat heeft ze echt nog nooit gedaan *\o/*

Heb nu al weer zin in mijn les over 2 weken!!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 19:29

Sanne: Balen, dat Iggie weer aan het hoesten is. Lekker lesje dus met Dosie. Van wie had je een proefles?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 19:36

Mies wat leuk!!! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten!

Zasread Nog niet zoveel. Ik heb dit paard vorige week gereden en ik ga dinsdag terug. Misschien daarna dus meer.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 19:39

Ohhhh Mies heb jij de beauty's!!!!!! Wat een geluksvogel ben jij!!!

Die laatste foto is trouwens net Engreida

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:13

Cyrina -> Wat een heerlijke boef is die Arrojado! :D

Bitje -> Wauw, die heeft echt flinke watervrees dat ze zo'n hoge sprong maakt!

Michelle -> Wat leuk voor Jan en Lisenka dat de meiden bij jullie terecht zijn gekomen!
Gefeliciteerd! *\o/*

Sanne -> Fijn dat de les zo goed is gegaan en Dosie het snel oppakte!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:50

Anouk Wij waren er vanmorgen nog wel even.. we hebben de paardjes geladen vanmorgen.
En over Adorno... ik kan er wel op rijden hoor :j
Alleen zit er gewoon nog een hoop werk in en is rijden niet mijn prioriteit.
Wil eerst gewoon lekker aan het vertrouwen werken en als dat helemaal goed is gaan we een stapje verder.
Maar ik heb hem al gereden :j

Mooie foto's van Sam :j Toch zie ik aan de foto dat je spanning hebt in je armen.. probeer die nog meer los te laten en echt met je vingers te werken, dan komt het echt helemaal goed. Vind jullie zo'n leuke combinatie :+:

Wat betreft dik/dun.
Hier in NL zijn 9 van de 10 paarden te dik hoor :j

Regine Wat onwijs leuk om je verslagje te lezen.
Super dat je zo hebt genoten en dat Capje zo braaf was :j
Ben ook zeer benieuwd naar meer foto's hoor!
Heb jij Cap altijd bitloos in de lange lijnen?

Wow die foto's van die Pignon... die man kent iig ook geen angst.

Mies Uiteraard ga ik Adorno mee naar huis nemen.. het liefst zet ik hem bij me in de woonkamer :+
Ben nu aan het kijken voor geschikte stalletjes en dan komt hij!

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten!!!!!!!! Super zeg.

Martine Goed van je dat je Flaafje nog een kans geeft.
Wellicht ook proberen om je echt eens in hem te verplaatsen.
Een paard doet niet zomaar iets, dat gedrag wordt getriggerd.
Die Darius, lekker spelen :D

Sjaad Prachtige foto van je kanjer!

Saida Wat leuk dat Rints weer haar vriendinnetje heeft ... dat vind ik heel erg belangrijk voor paarden, sociaal contact.
Leuk dat Cloris haar ook even gereden heeft!

Lisenka Hoe is het gegaan vandaag :(:)
Leuk dat een zoon van Halley op HE was.

Frank Leuke foto's van jou en Sam.. moet wel even wennen hoor jij niet op een witte :D

Cyrina Wat leuk dat jullie shows ook zo goed gingen :j

Cloris Oww dat is vervelend dat hij zijn merries onthoud ..
Ondanks dat toch nog een wp, gefeliciteerd!
Fijn ook dat je show goed is verlopen..

Heidi Het was heel gezellig!
We hebben het enorm naar ons zin gehad en ik heb lekker gereden met "mijn" blitser :+:
Sterkte met de oorzaak van je buikpijn :(:)

Jolyn Wat zie Xantha er mooi uit!!
En super hoor alles op 1 hand.
Die Elise is toch ook een alleskunner!

Bitje Haha bang voor natte voeten.
Die foto moet je eigenlijk even laten bewerken, super mooie actie van het paard.

Sanne Wat balen van Iggie... ik snap dat je er moedeloos van wordt :(:)
Heerlijk dat je zo fijn gereden hebt!

Ik heb weer een heerlijk weekend gehad.
Bello heeft me weer laten zien wat een super paard hij toch is :+:
Dit paard houdt ook zeker voor altijd een plekje in mijn hart.
Paard met een heel stoer voorkomen maar een klein hartje maar hij is er altijd voor me!
Muchos hetos was hij met de show maar hij blijft heel braaf luisteren (als ik de hulpen goed geef :+ )
Ben weer super trots op hem.
Niet alleen op hem.. op heel het team.
Gezelligheid staat voorop en dat hebben we weer gehad!
Stuk voor stuk schatten van paarden... en toch doen we het maar even met al die hengsten in de bak..
Dat besef kwam des te meer toen Laurens van Lieren later aan een longeerlijn begeleid over het erf heen kwam op zijn paard en pas werd losgeklikt toen hij in de bak kwam..
Top was het, heb genoten met de paarden en de meiden (en mannen :D )

Adorno vanmiddag nog even buiten gezet en hem toegefluisterd dat ik hem heeeel snel weer kom opzoeken, MIJN kanjer :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:51

Zie ik nou net foto's van Regine en Capriola voorbij komen op Boer zoekt vrouw???

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:09

Kelly_Taco schreef:
Bitje Haha bang voor natte voeten.
Die foto moet je eigenlijk even laten bewerken, super mooie actie van het paard.

ja dat heb ik al geprobeert maar IK kan het voor geen meter!! :(:)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:25

zasread schreef:
Zie ik nou net foto's van Regine en Capriola voorbij komen op Boer zoekt vrouw???

Hahahaha ook boer zoekt vrouw gekeken :). Mij is het niet opgevallen, maar ben erg benieuwd ;).

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:33

Even nog 2 leuke fototjes van de spaanse danseressen die onze show opende :D

Afbeelding
Afbeelding

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:36

zasread schreef:

Is mij niet opgevallen, maar wat een leuke, normale boeren dit jaar :j

Kwam vandaag iemand nog naar me op stal (eigenaresse van Sonrisa) zó wat kan Furia lopen!!!!
Had ze gisteren Beda zien rijden, ze stond er echt van te kijken ;)
Beda kan natuurlijk onwijs goed rijden en Furia heeft best wat talent *D

Edit: Oja Lisenka super dat ze toch nog naar Mies/Pierre zijn heen gegaan en Mies t zijn echt super leuke merries leuk joh!! :D

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:42

Frank leuke foto's van jou op Sam. Lekker stofzuigertje op de 1e pica.
Leuk ook om jullie op HE tegen te komen :)

Ik heb vorig jaar een kikker doodgestapt in de tuin.. oh gruwelijk :=
De dag er na had ik een flinke rioolspin onder mijn sok :r
Ging toen lekker die week :+ had allemaal van die achterlijke dingen.

Anouk Sam ziet er sexy uit met zijn nieuwe dekje.

Cyrina, je hebt je wel vermaakt met de stand op de HE.
Ik vond de conemara ook een leuk paardje trouwens.. Leuke foto's.

Lisenka :(:)

Thanx Jolynn. Wat gaaf dat Xantha het zo goed deed :) en ook gaaf dat ze zo bewonderd werd.
Gave foto's :)

Verder nog meer leuke foto's gezien.

Kelly fijn dat je zo kan genieten van de paarden..

Vanmorgen op stal geweest en even met Flan gewandeld.
Daarna met 2 stalgenootjes naar Horse Event gegaan. Was erg leuk en gezellig.
Heb me nog de barsten gezeuld met 3 flinke himalayastenen :+
Oweee als Flan er niet blij mee is...
Hoop mooie paarden gezien. Mooie koetsen enz..
Ben er moe van.

Op stal weer afgezet en nog even bij Flan gaan knuffen en nog een paardje binnengehaald.
OOk nog poosje geklept, was weer leuk dagje.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:48

Even heel snel!!

Leuke foto's voorbij zien komen van de beauty's op HE!!!

Leuke foto's van Sam met Anouk en Frank!

Mies ik ben zwaaaaaar jaloers!! Gefeliciteerd!!!

Lisenka een ding weet je zeker. Je wordt hier zeer regelmatig op de hoogte gehouden over je meiden!

Zo sorry dat ik zo lang niet ben geweest maar ben een lang weekendje naar de Ardennen geweest met mn vriend, mn schoonouders en schoonzusje met haar vriend.
Was heel gezellig alleen viel het weer een klein beetje tegen. Hadden trouwens een maffe onderbuurman (we zaten in een huis op een helling en in het huis onder ons zat die mafkees) die speelde de halve dag op een soort jachthoorn. Daarmee begon hij om 9 uur 's ochtends al en dat galmde door het hele dorp. Sorry maar dat vind ik dus niet kunnen haha...

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:49

Omg wat gaan jullie snel, ik kan jullie helemaal niet meer bijhouden jo ! aangezien ik ook niet zo heelvaak kan reageren. Probeer wel elke x alles bij te lezen !

Huisje bijna klaar :D:D

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:49

Leuke foto's van Horse Event, super leuke verhalen! Ik heb alles gelezen maar ben te moe en heb teveel hoofdpijn om te reageren.

Anouk: Wat een leuke foto's van Sam! Hij is echt leuk! En Frank: leuk om jou er ook op te zien!

Ik zag hele leuke pics van Cyrina, wat een leuk veulen!

En Mies: gefeliciteerd met je aanwinsten! Wat een leuke stalletjes!

Bitje: wat een leuke foto! Ik heb hem eerder gezien maar weet even niet meer waar.

Kelly: wat leuk die eerste foto van dat danseresje!

Martine: ik zag dat Flaaf mag blijven, leuke foto's!

Zo, en nu mijn bedje in... :z

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:58

Je hebt hier in Spanje ook boer zoekt vrouw en er was toen een stierenfokker die ook paarden had ging die paardrijden met de meiden en natuurlijk zon vaquerapaard heel gevoelig op de hulpen met een vrouw die nog nooit had gereden ze maakte een smakker op het strand en die boer lag helemaal krom(ik ook trouwens). Hier vind ik het een beetje dat ze eerder dit doen om op TV te komen dat ze echt een vrouw zoeken is dat in NL ook zo ?

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:04

Haha Jus dat is ook wat _O-

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:08

zo, nog ff gauw bij kunnen lezen.
tja, sam in telgang of weet ik wat. niet dat ik weet maar zal de andere foto's nog eens bekijken.

kelly: ja zo zie je maar: ik klim overal op..

mies: gefeliciteerd!!!! volgens mij verkopen jan en lisenka hun spul alleen aan iemand die goed deelneemt aan ons barokke topic haha

vandaag dus naar horse event geweest. jellie ontmoet: leuk! jammer van zo'n dag is dat het programma veel te vol is. geen tijd om op je gemak ergens te buurten. het begon wel goed met de kids: onderweg spuugde er al 1 de boel onder, na een uurtje in deurne nummer 2. maar goed toen was dat leed geleden, de kids waren wel erg lastig af en toe maar ze hebben de hele dag toch volgehouden.
in de bokttent gekeken naar de bitloos workshop. heb toch m'n twijfels bij diverse soorten bitloos. de bokttent was niet zo gezellig ingericht als vorig jaar vond ik. daar ook nog ff met danielle gekletst en jauke bekeken. bas mocht hem nog ff aaien. jauke was wel wat ballorig met de bitloze dingen passen.
futureguys (had ook wel mee willen doen met dat opspringen maar we waren net te laat dus hadden het begin gemist), rassendefilee, dartmoor en PRE demo, trailerladen en uiteraard de fransman bezig gezien.
helaas precies zoals cyrina zegt: schandalig duur!! zeker weten dat het daardoor volgend jaar weer rustiger zal zijn. kreeg nog 2 gratis kaarten op de parking aangeboden van een standhouder. helaas kon ik er niemand gelukkig mee maken uit m'n contactenlijst van de telefoon.

judith: nee, hier is het echt een serieuze aangelegenheid hoor, trouwerijen en baby's tot gevolg zelfs

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:14

Citaat:
sam in telgang of weet ik wat. niet dat ik weet maar zal de andere foto's nog eens bekijken.

Als Sam telgangt voel je dat meteen zit heel apart.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:19

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:23

als ik er net op zit is het wel ff wennen maarja hij zit gewoon heel anders dan des bijv. weet niet hoe telgang voelt, ik heb namelijk nog nooit op een ijslander gezeten

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:25

Die kanjer heb ik enkele maanden gereden, ik heb 4 maand voor de stal gewerkt van de tante van die bokker. Lustroso is echt een schatje.

Ik kom even zwaaien, kan echt niet volgen!!!!!!! :wave: