[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 18:35

Baal echt zo ik kan namelijk jullie fotos niet zien :( :( :( Iemand enig idee hoe dit kan?? Ben zo nieuwsgierig.

Melix x feikje: heel veel sterkte en succes. +:)+
Zaread: Duinrit ging geweldig! :9 Wat stoer van je dat je op Bonita hebt gezeten :D
Prinslover: ja idd begint echt standaard te worden kan er niets aan doen....maar er zal ook wel een mindere periode aankomen hoor dat hoort er gewoon bij. Succes met je puber ;)
Denise: Succes met je huiswerk, krijg ik idd ook altijd mee van mijn instructeur vindt ik altijd wel prettig om mee te werken.

Gister met Bandito bosritje gemaakt. Hij was wel een bommetje aangezien we in de ochtend gingen en meneer nog niet zn ei heeft kwijt geraakt in de kudde.... maar hij was wel braaf en daar gaat het om. Terug weg even langs een super drukke weg is ook altijd wel een goede oefening omdat bij ons op stal het altijd zooooo stil is en dan vindt ik het toch wel handig om te blijven oefenen langs een drukke weg. Maar ook dit deed hij netjes. Was trots op mijn Dito Frito! *D
Vandaag een vies varkentje uit de wei gehaald....o nee sorry was Bandito :P en lekker gelongeerd zodat we morgen weer er tegen aan kunnen met de les!

frankiej

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:02

banditto: is dat zo ineens gekomen of zit je op een andere pc? als het een andere pc is zou je kunnen kijken bij internetopties en dan zoeken naar een regeltje: afbeeldingen weergeven.
lekker relaxed dan zo'n afwisselend ritje.

vanmiddag mochten des en prince weer eens samen in de bak. nou des liet het voorjaar wel merken, echt de galbak (hengst) uithangen tegenover prince. maar na een paar minuten was dat ook weer over. haalde daarna wel 2 grijze viervoeters naar binnen....

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:26

Zo...ik ga even los met foto's! Mijn paardjes zijn Hotties!! :9

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Wie heeft er mooie bloemies?! SHannon heeft mooie bloemies! *D
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Nooit gedacht dat pol ooit nog zulke billen zou krijgen!
Afbeelding
Afbeelding

En Lest Best! :+:
Afbeelding

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:47

Mies Apollo: gaave fotos! Foto 3, 7 en de laastste vindt ik het mooist :9 wat een pracht beestjes heb je!

Ik zit gewoon achter mn laptop en normaal heb ik hier geen last van. Ik heb het alleen met photobucket bestanden, ben ik zojuist achter...vreemd he.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:55

Shannon is echt een droompaard geworden,wat een plaatje!!!!!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:55

Gaaaffff... je foto's, Veludo wil ook zulke billen ;)

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 23:09

Mooie foto's voorbij zien komen!

Sanne: Leuke foto's hoor. Super dat Bonita zo braaf was.
Melisxfeikje: Hopen dat het de goede kant op gaat met Feike.
Joyce: Ik kan wel alle foto's zien. Misschien even een instelling veranderen. Lekker een
buitenritje gemaakt. Lekker hoor! Succes morgen met je les.
Mies_Apollo: Super mooie foto's!

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 23:16

Geen idee hoe het komt maar ik kan alles weer zien! Yoepie

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 05:58

ff gauw voor we aan t werk gaan...
mooooiiie foto's mies, wat een geweldige dieren
banditto: goed zo. mazzel toch weer.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 08:20

Hier ook even voor we aan t werk gaan:

Mies super foto's, ze wordt echt zo lekker rond en volwassen :~ Idd echt een lekker barokkie! Encanto ziet er ook super uit :~ Wel bijzonder dat jullie uit eten zijn gegaan na de mis, maar wel fijn idd dat je het dan op een positieve manier afsluit ipv zo triest.

Saida jij ook hele mooie foto's, Rintske wordt al een hele dame! Die close-up is zeker heel erg mooi!

Fijn dat Jesse weer thuis is!

Sanne gave weblog! En weer leuke foto's, je staat echt leuk op Doos :D En wat is Bonita braaf zeg, toppertje +:)+

Branka heerlijk als ze zo braaf zijn :+:

Melissa fijn dat er nog mogelijkheden zijn voor Feikje, hopelijk slaat het aan!

Banditto lekker hoor een duinrit! Hopelijk heb je het naar je zin gehad!

Sorry dames verder kan ik niet terug scrollen hehe en weet ik het ook niet meer :o

Zaterdag zijn we dus op pad geweest voor trailers! Het is uiteindelijk de hotra van 1994 geworden van Cyrina en haar man. Er komt deze week nog een nieuwe bodem in en daarna kan Suevvie lekker op pad met zijn eigen caravan *\o/*

Gisteren voor de verandering eens in de buitenbak gereden, dat ging best lekker maar hij was nog steeds zo heet... Soms vraag ik me af of hij toch niet iets heeft want hij wil ook niet lekker nageven soms. Maar in galop is hij weer heel lekker te rijden (dat hij wel een paar keer de bak is doorgecrosst :D). Ga toch maar even de tandarts bellen dan hebben we alles weer gehad :7

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 08:56

Michelle -> Encanto straalt echt plezier uit op de foto's, alsof ie hartstikke blij is dat ie aan het werk mag!
En Shannon wordt steeds mooier, zeg!
Ze gaat steeds beter in de spieren zitten. :9
TIP ;) ; Je zou alleen wat meer voor in je zadel mogen zitten en je beugelriemen iets langer mogen doen.
Je zit nu op je billen achter in het zadel en je knieën liggen op de kniewrongen, terwijl ze voor de wrongen langs horen te liggen.

Branka -> Wat kan je dan trots zijn op je paard, hè?

Banditto -> Misschien moet je even bij je instellingen?

Malin -> Gefeliciteerd met de caravan voor Suevo!
Dat ie er maar veel mooie vakanties mee mag vieren!

Gisteren hebben Rintske en ik voor het eerst sinds een dikke 3 maanden weer eens een wandeling gemaakt buiten de poorten van de pensionstalling, samen met Marieke en Buehne.
Omdat het al zo'n poos geleden was en omdat we daarvoor nog maar 5x naar buiten zijn geweest met mij erop durfde ik het niet aan om er zo weer op te gaan voor een buitenritje.
Als ik Rints aan de hand heb heb ik meer invloed op haar, ze luistert goed naar mijn stem en rent dan niet weg.
Achteraf ben ik blij dat ik er naast ben gaan lopen want bij elke auto die ons passeerde had ik een dansend paard naast me!
Eerst maar weer lekker veel wandelingetjes maken tot het weer goed gaat en dan weer erop.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 09:28

Ilona - ik denk idd ook dat zodra wij allebei 'het knopje'' doorhebben het dan ook gelijk veel beter gaat op wedstrijd :D
en wat een boef die chico even iemand anders gelijk uit proberen ;) (af en toe is het wel leuk maar het moet idd wel leuk blijven)

Sanne - het buitenrijden was echt even lekker heb ook echt genoten :D
en leuk die foto's ga je der nu met hulp inrijden of gaat iemand anders het doen
en weer een liever igneo foto :+:

Mies - af en toe is het idd lekker om even uit te waaien in het bos even niks vragen en gewoon genieten
ja ik heb ook dat balance bord derbij vindt het echt leuk om te doen
:wow: :~ wat gaat shannon vooruit zeg ze wordt echt mooi en natuurlijk ook encanto

Malin - gefeliciteerd met de vervoerswagen voor suevo dat die maar veel rijplezier mag gaan beleven

Banditto - ook lekker buitengereden zo te lezen lekker hoor

Gab en Karina - een kleine meeting met moreno leuk hoor hebbie jullie ook foto's gemaakt

Frank - des wou even laten zien dat die ook nog ''gek'' kon doen maar gelukkig deed die daarna weer lief tegen prince

Mellisa - duimen dan maar voor feikje he

Nou gisteren lekker naar de loondse en drunese duinen geweest samen met een meisje van stal en haar paardje en de rest was lopen
me ouders me vriend me schoonouders me opa en oma en het meisje der moeder
we reden half elf weg en zo rond half 12 zaten we op de paarden in het bos we hebben ze lekker laten gaan en heb echt genoten het was lekker weer dus het kon niet beter
ook hadden we ''alle'' honden mee genomen en die waren ook echt vrolijk rennen en achter de paarden aan
na 3 1/2 uur rijden hebben we ze afgezadelt en op de trailer gezet met eten en toen zijn wij lekker ook wezen eten in de kantine van de manege om 4 uur zijn we weer naar huis gegaan

al met al een leuke dag *foto's volgen nog*

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:00

Halleeuuu! :wave:

Ik ben wéér/nog steeds ziek en ga vandaag weer m'n tentamens niet maken. Heb vandaag een Frans mondeling plus een Nederlands tentamen van 2 uur.

Ik ga zometeen Aardrijkskunde leren voor morgen, maar nu heb ik eerst even bijgelezen vanaf pagina 52 (Sorry, verder terug gaat me héél veel/te veel tijd kosten).

Benthe Aaah, wat naar van Irma. :(:) Het is inderdaad goed van je, dat je eerst álles uitsluit voordat je haar "wegdoet". Ik hoop dat er straks wat gevonden wordt, en er wat aan gedaan kan worden. Dit is echt meer dan balen zeg! Sterkte ermee.

Marielle Stoere auto-trailer combi zeg. :j

Gabriella Ja, lastig hè Pfeiffer. :( Egina Vors van A. Vogel helpt om je weerstand te verhogen. Gewoon gezond eten, fruit eten, lekker bewegen en je weerstand wordt beter. Vaste ritme, op tijd opstaan op tijd slapen, komt helemaal goed! Sterkte ermee!

Heidi Aah, wat schattig! :D Jesse met z'n Tijgertje. En heb je lekker gereden met Baron? :)

Karina Leuke foto's zeg, wowdiewowdie! Lekker dier, en je setje staat ook wel héul gaaf. Ik zat ook nog even in je profiel te spieken, en wat een gááf huis met een prachtige omgeving en prachtig landje voor de paardjes. Heerlijk zeg! Ben wel een klein beetje jaloers. Wij hebben hier ook een prachtige omgeving, en ik kan m'n paard ook zien vanuit 't raam, maar dit slaat toch wel echt alles. :D

Saida Mooie foto's van je Friesje, en ik vind vooral die foto's dat jullie spelen erg lief. :+: Heel gaaf! :)

Iloon Hihi, leuk hè dat puberen? :+

Sanne Wat een heerlijke paardjes, en vooral je kleine man is zo schattig. :j

Michelle Wauw, wat een foto's! :9 Ik ben vooral erg weg van je Fries. Haha, mooi hoofdstel heeft 'ie ook om, en wat kunnen ze allebei lopennn! Wauw. Je hebt trouwens gave bodywarmer aan op de eerste foto's. Haha, maar echt leuk zeg! :)

Saida Fijn dat het lekker gaat met Rintske, lekker wandelen. :j

Denise Klinkt leuk! Foto's! :D

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:05

joyce: Dank je :)

Gabriella: En dan is ze nog maar net begonnen met spieren kweken...ben zelf wel erg benieuwd wat dat nog gaat worden!

Karina: Het heeft heel lang geduurt eer hij zulke billen kreeg! schrok er zelf net van ;)

Malin: Ja dat wilde mn oma graag... het was dan ook op haar kosten...ik vond het in het begin ook vreemd, maar in het crematorium had iedereen echt nog zo'n triest gevoel, aan het begin van het eten ook maar dat ging snel voorbij en het is wat vrolijker afgesloten. Achteraf vond ik het wel een goed idee van mn oma ;)
Even tandarts controle kan geen kwaad! Dan weet je zeker dat het daar niet zit!

Saida; hij is ook blij! Meestal rijden we in het bos, dan kan hij ook zo lekker showen, maar een keer in de bak had hij helemaal geen problemen mee.. het valt mij op dat vooral in stap mn benen niet goed zitten...als ik mn beugels langer maak kan ik bijna niet lichtrijden! Eerst maar proberen meer uit te drukken..

Denise: Is het zonder zo'n board ook leuk? Of kun je dan vrij weinig? Jij ook een lekkere rit gemaakt dus! Ik ben daar een keer op ponykamp geweest! Was echt super om te rijden!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:29

Penny Weg zal ze nooit gaan hoor, ze blijft altijd van mij. Het is alleen dat ik haar hier geen weide of niets kan bieden, op de manier waarop ik het wil. Zomers lukt het nog wel, in een groep. Maar Irma kan niet zonder toezicht in een grote groep staan, ze houd niet zo van andere paarden die te dichtbij komen. Ook wil ik haar 's nachts gewoon binnen hebben. En dan word het hier allemaal redelijk onbetaalbaar.
Mies Fijne foto's! Welke neem je nou mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:29

Wat een mooie foto's van je paardjes Mies :oo

Ze zien er echt goed uit!

Robijn heeft even een weekje half vakantie, vanmiddag ga ik een kwartiertje lange lijnen in stap proberen voor het eerst!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:30

Denise -> Klinkt als een hele leuke dag!
Ben benieuwd naar de foto's!

Michelle -> Door je hakken uit te drukken span je je bovenbenen juist weer meer, wat je (ontspannen) zit niet ten goede komt.
En met lichtrijden hoef je maar ietsje uit het zadel te komen, dat is al voldoende om het voor je paard te verlichten.
Door minder op je billen te gaan zitten, maar iets meer naar voren gaan je benen vanzelf goed liggen.
Mayke zegt altijd dat je pas goed op je kont zit als je beide benen omwijd kan doen en blijft zitten in je zadel.
(jaja ik heb goed opgelet tijdens m'n lessen, en al veel zelf gevoeld, hihi! :D )

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:34

penny: Half fries he:P Ik woon zowat in die bodywarmer ;) Alleen werd het een beetje warm om hem aan te houden (komt trouwens van de new yorker..9 euro!)

Benthe: Shannon (die zwarte) gaat mee... Encanto kan en mag niet elke dag lopen en omdat hij hengst is en shannon merrie is die ook iets makkelijker om mee te nemen (qua stalling en wei). En die is wel helemaal van mij:P

Jolijn: Dank je!!

saida: Als ik ze langer maak kom ik dus gewoon zo goed als niet uit het zadel, vooral met drijven trek ik nog teveel op dus bedoel dat ik ze dan langer moet houden, uitdrukken... Ik heb geprobeerd met langer maar kon dan gewoon niet fatsoenlijk rijden.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 11:20

Penney - foto's volgen snel
en beterschap

Mies - sommige dingen moet je echt met het balanceboard doen anders kan je er niks meer en sommige oefeningen kan je juist weer zonder dus denk wel dat je hem nodig hebt
En shannon halve fries wat is dan de andere helft

Saida - ja het was ook echt een hele leuke dag :D
foto's komen snel :P

Jolijn - veel plezier met de lange lijnen

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 11:47

Michelle -> Klinkt heel herkenbaar!
Ik vond het in het begin ook zoooooo moeilijk en trok ook nog erg veel mijn benen op, en nog doe ik het veel vooral als Rints gaat versnellen in draf, maar het wordt steeds beter.
Wat helpt is het rijden zonder zadel, of in- en uitstappen met je voeten uit de beugels.
En je hoeft ook niet helemaal uit het zadel te komen om licht te rijden, al is het maar een paar cm. is het al voldoende.
In het begin voelt het allemaal vreemd en raar en alsof je in onbalans bent, maar gaandeweg wen je er ook aan.
Ik ben nu een jaar verder, heb de beginselen op Gemelo mogen leren en ben daarmee verder gegaan op Rintske, maar nog is er genoeg te sleutelen aan mijn zit en houding.
Zaterdag zijn we er ook weer een poos mee bezig geweest tijdens mijn les en het mooie was dat ik meteen voelde hoe licht Rintske op mij reageerde op de momenten dat ik goed in het zadel zat.
Kom eens een keer een lesje doen bij Mayke, dan kan ze je het precies laten voelen! :D (en we kunnen meteen eens meeten!)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 11:58

Mies; Goh, apart van dat etentje, maar toch ook wel een mooi idee erachter... Heel bijzonder lijkt me het wel! :) Fijn dat je oma al dingen had geregeld, hopelijk is alles naar wens gegaan ;) .
Foto's heb ik net op je hyve gespot, wauw :+: . Die laatste van Shannon, zo mooi! Apollo blijft ook stoer

Malin: Toch bij Cyrina gekocht. :D Helemaal leuk zeg! Straks opweg met suevvie!

Saida: Verstandig eerst nog eens die wandelingetjes te maken. Ik vind het zelf ook veiliger ernaast, dan erop. Maar toch zijn er ook mensen die er dan weer liever op zitten... Ik wacht zelf ook nog even met erop bij Chico, eerst nog ernaast wandelingetjes.

Penny: Beterschap!

Denise: Gaaf zeg naar de loonse & drunese duinen! Ben jaloers :+

Branka: Top toch, je paard zo braaf:)

Verder kan ik even niet bijreageren :o . Sorry dus als ik iemand vergeten ben..
Gister lekker met Chico in de bak gespeeld. Beetje parelli oefeningentjes. Hij is dan zó op mij gericht, heel grappig :D . Ik zal er eens een filmpje van inelkaar proberen te flansen *als ik tijd heb..* :+ .

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 11:59

Mies_Apollo schreef:
penny: Half fries he:P Ik woon zowat in die bodywarmer ;) Alleen werd het een beetje warm om hem aan te houden (komt trouwens van de new yorker..9 euro!)

NIET :oo Wow, da's geen geld. Ik moet 'm ook hebben. Iss'ie er nog? :)

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:00

Mies Apollo: Wat een heerlijke paardjes heb je toch !!
Met Feikje gaat het goed! Ze is nu echt héél dik,..
Gister even op tjardo gereden.. Kwam iemand met n merrie langs dus meneer moest weer even de hengst uithangen.. Zat niet zo lekker als ie zo 'kijk mij nou' loopt. Ik heb nog wel fotos enzow van feikje en amelie en tjardo duss die zet ik er nog wel eens op ;) Nieuwe stage begint vandaag.. Maandag en dinsdags... heeerlijk maandag om half 2 beginnen!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:02

wat een hoop leuk foto's weer :D

Ben zaterdag voor het eerst naar het bos geweest met Betunero (tenminste poging gedaan :P ) we waren al 1,5 uur aan het lopen, moesten denk nog een kwartiertje hooguit en dan waren we eindelijk in het bos, besloot meneer dat hij toch echt geen stap verder meer zou zetten, het leek ook echt alsof hij mij aan het dreigen was, van als we nu neit terug gaan dan loop ik deze sloot in hahaha, nouja dat 1,5 uur door de polder was ook wel leuk :D hoop alleen dat we ook nog een keer het bos halen hahahaha. en niks was eng genoeg voor meneer Betunero, er kwam van alles langs, vrachtwagens, wielrenners, autos en zelf een quad en hij keek er niet eens naar, maar een paar kalkoenen in de wei was genoeg reden om even op je achterbenen te gaan staan, wat een muts is het ook hahaha

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:10

Ik vind kalkoenen ook eng :P