Er zijn bij de Lusitano's ook verschillende bloedlijnen en types waardoor je net als bij de Andalusiers verschillen ziet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
frankiej schreef:hier wat foto's van de Iberische paardendagen in Bunschoten...het was mooi om te zien allemaal.
DinkeyGirl schreef:Verder ben ik aardig nerveus aan het worden, Steffi komt as donderdag en probeer er rustig onder te blijven, maar diep van binnen zit er toch een stemmetje dat zegt "wat als het nou wel iets ergs is?" Nou ja afwachten maar, ik hou jullie op de hoogte!
DinkeyGirl schreef:Argievai ja er zijn veel mensen van dit topic heengeweest, als je even op de vorige blz kijkt staat daar een link met foto's van de verkooppaarden. Onze eigen Lobke heeft ook meegereden!
DinkeyGirl schreef:Ik heb goed nieuws, Willy gaat mij zeer waarschijnlijk weer lesgeven, hij heeft iemand bij mij in de buurt gevonden die zijn hulp ook nodig heeft, dus mailde hij mij. Donderdag avond ga ik bij zijn les van Eef en Enno kijken en dan gaan we het een en ander bespreken. Ikke = happy
Prinslover schreef:... Als ik zie hoe goed het bij [naam verwijderd] ook gaat met Willy! Ik zal voor je duimen donderdag a.s...
Idra schreef:Heb je mijn mail nog ontvangen?
Veel succes donderdag en super dat Willy je les kan komen geven!!