Er zijn bij de Lusitano's ook verschillende bloedlijnen en types waardoor je net als bij de Andalusiers verschillen ziet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat een gedoe ook altijd!! Nouja, iig goed dat het nu weer lekker gaat
. Zondag al je wedstrijd, spannend zeg!! En er komen weer mooie foto's lees ik
Ik moet Fuur ook zeker nog een keer IRL zien hoor
. En mobiel-loos is echt k.lote. Je voelt je echt wel "kaal" zonder zo'n ding
Leuke paarden zijn het he! Je mocht een mooi paard voor rijden zie ik
Maar ik begrijp dat ze zoveel vroegen.. 

*Ik ben niet zo snel van begrip met dingen oppakken zeg maar
* 

frankiej schreef:hier wat foto's van de Iberische paardendagen in Bunschoten...het was mooi om te zien allemaal.

? Zeg trouwens niet dat het geen Lusitano is hoor
Alleen dat ik nu dus echt verward bent wat betreft anda/lusitano.
Mannen
(en vrouwen
)
En je moet inderdaad komen!
Gezellig 
Dat zijn echt prachtige foto's, die laatste is net een sprookje!! 
... er zijn geen typische Lusitano kenmerken die een Andalusier niet heeft en andersom
.
. Ben nieuwsgierig of alles goed zal verlopen met inrijden dit keer. Ik moet je nog steeds even de foto's mailen
van laatst, maar vergeet het aldoor!! Zal zo even kijken of ik er nog tijd voor heb. En gaat Apollo dekken, gaaf zeg!! Jammer dat ik geen merrie koop, anders had ie er zeker op gemogen
.
! Pff.. als er iets niet goed zit om dan een rontologische keuring te doen.. Hangt er heel erg van af natuurlijk wat het is. Hangt namelijk een flink prijskaartje aan, en aangezien hij niet zoveel kost.. Dan ben ik aan alle keuringen enz ruim meer dan de helft kwijt van wat hij kost. Maar ik hoop gewoon dat hij goedgekeurd word, weet het anders ook niet. Vervelend van dat wildvlees, ik hoop dat dat knappe mannetje snel weer helemaal in orde is. Is het niet wat voor jou
? En gefeliciteerd met Grytsje natuurlijk
.
.
. Bevalt het hier weer? Arme Fue, die zal jou ook wel missen, wanneer kwam hij ook alweer deze kant op?
, maar goed.
. Er is overigens zo'n stal in Belgie, Claudia Larssen (heet zij dacht ik), ze heeft ook wel eens wat paarden op mp staan, die heeft vaak zwarte andalusiers, zowel met papier als zonder papier dacht ik.. Weet de site zo even niet.
. Ja lastig altijd met Andalusiers en Lusitano's, ik zou ook echt niet het verschil kunnen zeggen. Haha grappig dat van Jauke 
. Geen overheersende uiterlijke kenmerken, toppie, sta ik tenminste niet voor schut als ik weer eens een Lusitano een Andalusier noem
.
Vandaag de kliniek gebeld,
.

.
Leuke foto's van die wilde billy van je
Lekkerding is het hoor! Hij is nu nog puppy, maar die zou nog eens lekker kunnen uitzwaren
Zou dat niet geweldig zijn
Super spannend de 25e al verwacht ik geen problemen!
Snap dat iedereen dat paard gaaf vind!! En ze rijd hem ook heel leuk! Die laatste foto van Patries.. wauwww..
Ik ben nog even bij haar in Quilo bij de stallen geweest samen met Aline. Was erg gezellig en wat is Quilo toch een schatje

DinkeyGirl schreef:Verder ben ik aardig nerveus aan het worden, Steffi komt as donderdag en probeer er rustig onder te blijven, maar diep van binnen zit er toch een stemmetje dat zegt "wat als het nou wel iets ergs is?" Nou ja afwachten maar, ik hou jullie op de hoogte!
DinkeyGirl schreef:Argievai ja er zijn veel mensen van dit topic heengeweest, als je even op de vorige blz kijkt staat daar een link met foto's van de verkooppaarden. Onze eigen Lobke heeft ook meegereden!
?
hahahaha 
DinkeyGirl schreef:Ik heb goed nieuws, Willy gaat mij zeer waarschijnlijk weer lesgeven, hij heeft iemand bij mij in de buurt gevonden die zijn hulp ook nodig heeft, dus mailde hij mij. Donderdag avond ga ik bij zijn les van Eef en Enno kijken en dan gaan we het een en ander bespreken. Ikke = happy
Prinslover schreef:... Als ik zie hoe goed het bij [naam verwijderd] ook gaat met Willy! Ik zal voor je duimen donderdag a.s...

Die lust wel een
zo te zien !!
Idra schreef:Heb je mijn mail nog ontvangen?
Veel succes donderdag en super dat Willy je les kan komen geven!!
Maar in ieder geval wel erg bedankt voor het nakijken van de brief. Ik denk dat honrado meer "honourable" betekend (weet ff te NL woord niet
) maar dat moet ik nog even opzoeken. Ik weet ook niet meer hoe ik het bedoelde want het is al best lang geleden dat ik die brief heb geschreven haha 
) gezien...
)
), dat is trouwens een halfzusje van Fifi, dus toch een beetje goed gezien!
(Fifi is alleen helemaal wit en Rifa nog niet)
)

ben ff aan het probeeren of ik foto"s op het forum krijgt ....

daar wordt je niet schooner van
maar hij vindt het super buiten