Vandaag Menno zijn staart wassen.. mag de sokken knippen van de eigenaresse.. zal ik het doen? Helemaal een make-over geven vandaag? Staart wassen, sokken knippen, baard knippen, oren bijwerken..
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Captain schreef:In de lente is iedereen vrolijker!
Vandaag Menno zijn staart wassen.. mag de sokken knippen van de eigenaresse.. zal ik het doen? Helemaal een make-over geven vandaag? Staart wassen, sokken knippen, baard knippen, oren bijwerken..
Celine_Famke schreef:Ik ben ZO TROTS!
Moet dit echt even kwijt haha... Rijden ging zo goed vandaag! Wauwie.
Heb dit net op FB gepost:
Na jarenlang trainen, oefenen oefenen oefenen, wederzijds respect en heel veel geduld is het eindelijk mogelijk! Famke die mooi door haar lijf loopt, over haar rug, van achter mooi ondertreed, haar neusje er netjes uit, lekker op haar eigen benen loopt en lengte in de hals toelaat!!
Voorheen was het alleen maar een hoop stress als ik mijn hand toe stak en begon ze te duiken. De laatste tijd ging het in stap onwijs goed. En vandaag leek ze ineens door te hebben dat het fijn is om zo ontspannen en goed door haar lichaam te lopen
Eerlijk gezegd had ik nooit verwacht dit ooit nog te bereiken met Fammie, ze blokkeerde zo snel en schoot zo snel in de stress.. Maar blijkbaar heeft ze nu het vertrouwen en de kracht om juist te gaan lopen. Top knollie! Wat een ENORM verschil met een paar jaar terug... Had hier niet eens van durven dromen!
Natuurlijk is het nog altijd niet perfect, dat zal het ook nooit worden. Er blijven altijd verbeterpunten. En natuurlijk is Famke nog altijd enorm sensibel en blokkeert ze nog steeds weleens uit stress, maar dit geeft toch aan dat het harde werken van ons -als team- niet voor niets is geweest!
[ [url=m/FytN8R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga ook een topic maken, hoewel de kwaliteit van de foto's niet veel soeps is.. Dat deert mij nu even niet haha! Ben veel te blij.
KatinkaB schreef:[ [url=m/d3jvNW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vR0HwE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze eigen Katinka
Captain schreef:Ik heb Menno ook weleens met bit buiten gereden hoor ipv bitloos. Je moet doen waar jij je goed bij voelt! Beter wat extra ijzer er aanhangen voor de veiligheid en dat langzaam afbouwen.
Celine, ik ga reageren op je topic!
Heb ook een topic aangemaakt van Menno's vorderingen wb het steigeren:
[VD-ITP] Higher and higher and higher!
Steffiee_ schreef:
Captain schreef:In de lente is iedereen vrolijker!
chriske schreef:Vraagje geven jullie wel eens zonnebloemolie door het eten? Las dat door het zo nu en dan door het eten te gooien het huidschilfers verminderd, iemand hier ervaring mee?
hannelover schreef:heb ook het idee dat iedereen in dat lentezonnetje (vooral in het weekend) veel vrolijker is incl. mijzelf
chriske schreef:Vraagje geven jullie wel eens zonnebloemolie door het eten? Las dat door het zo nu en dan door het eten te gooien het huidschilfers verminderd, iemand hier ervaring mee?