Heb ook nog een ploing foto van Gallo staat ook in het gekke fotos topic , wel gezond jaloers op die mooie groene ondergrond zoals je ziet bij ons is het ergggg droog.
nombrado
Geplaatst: 06-09-12 16:32
hihi, geweldig die ploing foto's! plat door de bocht foto's
mijn camera is kapot na het weekend kan ik weer nieuwe maken
Lauke
Geplaatst: 06-09-12 19:24
Prachtige foto's weer voorbij zien komen! Vooral die voetjes van de vloer foto's zijn erg leuk haha
Vandaag voor de 2de keer zonder zadel op Ted gezeten. Deed ze super!
Sjolvir
Geplaatst: 06-09-12 20:14
Ohh, heerlijke plaatjes weer. De zee, blije paarden, Alejandro en de anderen. Die ploing!!!
Zoiets heb ik ook, zwarte ploing...
Meest hilarische is dan meestal de droge fjord die er bij staat zo van.. doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.. Je mag best rondhupsen, als je mij maar met rust laat!
Proest te klein... kom ik aan met mijn mini barokkie en ik ben zelf 1.84 +.
Anoniem
Geplaatst: 06-09-12 21:29
Wat zijn ze weer mooi allemaal
Jeetje, die draf van Bomba! Wat gaaf Cyrina! Neron erg mooi, wauw. Chimanga is erg leuk. Zie ook weer veel leuke friesjes heb ik er ook eentje van, of eigenlijk mijn moeder, zal daar eens fatsoenlijke foto's van maken. Ploing foto Gallo ziet er goed uit! Dess ook leuk Wat een leuk zwartje heb jij Sjolvir!
Cath
Geplaatst: 06-09-12 21:44
@PhiaBink: Prachtige merrie en veulen zeg! @ivy_power: Alejandro is zo'n leukerd. @Zitouna: Mooie paarden zeg, in mijn favoriete kleuren! @gossa4ever: Echt een plaatjes heb je! Hoofdstel staat hun goed, steekt lekker af, @My_Chimanga: Haha, ook al zo'n clowntje. @CoSnuf: Dat is pas een berg opwaartse galop! @soeske: Prachtige foto's zeg, mooie jurk heb je aan. @Nombrado: Wat een pracht paarden heb je toch! Grappige foto, @Jus: Die is ook leuk haha, gaat lekker uit z'n dak zo te zien. @onley: Des heeft echt een heerlijk hoofdje! @Lauke: Ziet er heel fijn uit zo zonder zadel, lekker ontspannen. @Sjolvir: Ook weer hele leuke foto's en die fjord moest ik ook om lachen inderdaad. @AmySP: Wat een knap paard heb jij zeg!
Morgen heb ik fotoshoot met Neron, dus hoop snel de foto's van hem te kunnen laten zien in dit topic.
heerlijk topic, geniet er altijd van ik heb ook nog zo'n ploing foto en als een filmpje mag, dit vind ik ook zo leuk de achterste is mijn Colt en de voorste zijn vriendje http://www.youtube.com/watch?v=A0133rMik9c