Branka fijn dat het lekker ging.
Die arme merrie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
borderjay schreef:
FriesWytske schreef:borderjay schreef:
Ik werd geattendeerd op dit topic vanwege de link van deze advertentie. Kan je zeggen dat deze en ook de andere inderdaad in opdracht worden verkocht, omdat de eigenaar plotseling is overleden. En dit is ook geen dwergpaard. Als er goed gelezen wordt dan kun je lezen dat de stokmaat ongeveer 1.60 is.
FriesWytske schreef:borderjay schreef:
Ik werd geattendeerd op dit topic vanwege de link van deze advertentie. Kan je zeggen dat deze en ook de andere inderdaad in opdracht worden verkocht, omdat de eigenaar plotseling is overleden. En dit is ook geen dwergpaard. Als er goed gelezen wordt dan kun je lezen dat de stokmaat ongeveer 1.60 is.
BrankaZ schreef:Fijn he, die meedenkende Spanjaarden![]()
Jammer dat Piep zo aan het muiten is geslagen Cloor!
Ben ook erg blij met de puntenFrío laat zich met/onder wat meer druk rijden en ik had niet die rampzalige spanning waardoor ik compleet blokkeerde.
borderjay schreef:Ongelovelijk hoe dom sommige mensen zijn...
FriesWytske schreef:Dan vraag ik me af hoe groot de man is die erbij staat; 2.20 mtr. ofzo?Ik werd geattendeerd op dit topic vanwege de link van deze advertentie. Kan je zeggen dat deze en ook de andere inderdaad in opdracht worden verkocht, omdat de eigenaar plotseling is overleden. En dit is ook geen dwergpaard. Als er goed gelezen wordt dan kun je lezen dat de stokmaat ongeveer 1.60 is.