wat wordt Nouchka groot zeg!Branka fijn dat het lekker ging.
Die arme merrie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. We hebben haar vandaag gemeten en ze is nu 1,47 en 10,5 maanden.
.
.
.

borderjay schreef:
FriesWytske schreef:borderjay schreef:
Ik werd geattendeerd op dit topic vanwege de link van deze advertentie. Kan je zeggen dat deze en ook de andere inderdaad in opdracht worden verkocht, omdat de eigenaar plotseling is overleden. En dit is ook geen dwergpaard. Als er goed gelezen wordt dan kun je lezen dat de stokmaat ongeveer 1.60 is.
FriesWytske schreef:borderjay schreef:
Ik werd geattendeerd op dit topic vanwege de link van deze advertentie. Kan je zeggen dat deze en ook de andere inderdaad in opdracht worden verkocht, omdat de eigenaar plotseling is overleden. En dit is ook geen dwergpaard. Als er goed gelezen wordt dan kun je lezen dat de stokmaat ongeveer 1.60 is.
leuk!
Geen staken dit keer maar gewoon die dingen doen die het zo lastig maken om met hem te blijven starten, hij zet zich op een of andere manier vast, halthouden? echt niet haha en als we al staan dan maar met 4 benen op een andere plaats maar niet naast elkaar... halthouden vanuit de galop? neee dan doen we stap want het is toch een e.wissel? stap van uit galop (voor de e.wissel) nee dan doen we halthouden want dat moet toch? hij valt dan echt helemaal dood en dan is hij ook nog in staat een spaanse pas eruit te gooien... zucht..
echt erop trainen doet het niet want tijdens de training doet hij alles prima, wat moet je dan trainen? ik kan naar elke lokatie gaan die ik wil en daar doet hij alles, denk dat ik maar een soort van nep-jury gaan inhuren
BrankaZ schreef:Fijn he, die meedenkende Spanjaarden![]()
Jammer dat Piep zo aan het muiten is geslagen Cloor!
Ben ook erg blij met de puntenFrío laat zich met/onder wat meer druk rijden en ik had niet die rampzalige spanning waardoor ik compleet blokkeerde.
. Maar denk dat de volgende wedstrijd waar ik voor wil inschrijven de barokke paarden wedstrijd in Berkhout is.
ga gelijk ff kijken! 
borderjay schreef:Ongelovelijk hoe dom sommige mensen zijn...
FriesWytske schreef:Dan vraag ik me af hoe groot de man is die erbij staat; 2.20 mtr. ofzo?Ik werd geattendeerd op dit topic vanwege de link van deze advertentie. Kan je zeggen dat deze en ook de andere inderdaad in opdracht worden verkocht, omdat de eigenaar plotseling is overleden. En dit is ook geen dwergpaard. Als er goed gelezen wordt dan kun je lezen dat de stokmaat ongeveer 1.60 is.