haha, Anouk, nee.. Vind GOya niet erg hoor, zeg ook altijd dat ie een dikkerd is, bijnaam is Dikkie Gaat idd om het plezierw at je hebt met je paard Help je ook mee met de opening? Regine, leuke fotos! Frank, ja, doe bijna elke dag een buitenritje, heerlijk. Weinig verkeer en alles. Ja, was behoorlijk winderig maar daar geven wij eigenlijk niet zoveel om.Grappig om jou op Sam te zien! Lisenka, succes met afscheid nemen..
Gister weer druk gehad met eters. Ook nog even op stap geweest en vandaag weer aan't werk..
Lisenka
Geplaatst: 13-09-09 10:39
Annash schreef:
Zijn die twee verkocht, Lisenka?
Ja, ze zijn verkocht. Ze blijven wel lekker samen. Dat was een vereiste.
Dat is wel fijn en jullie kennende komen ze vast op een goed adresje te staan!
cloris
Geplaatst: 13-09-09 10:57
Ik las ergens dat Flaav mag blijven? super!!! ik denk dat het goed is dat je hem een kans geeft maar dat het wel tijd is dat jij heel duidelijk gaat zijn tegen hem, zodat hij goed weet waar zijn grenzen liggen, afspraken maken okej maar soms is het sterker dan hun Lisenka; ach twee van je spruiten verkocht, ook al weet je dat het goed is zo kan ik me voorstellen dat het leeg is zonder die twee. Rijfotos van Anoek, leuk! prachtig paard hoor Regine ja kan alleen maar trots zijn op jou prachtige dame, ik vind het leuk haar straks in oktober eens in het echt te zien.
Even ego; Vrijdagavond weer gestart, Piropo had heel veel moeite zijn aandacht erbij te houden en concentratie was heel zwak, vlak voor dat ik de ring in moest ontdekte hij een merrie die jaren geleden bij hem op stal stond en hij herkent echt al 'zijn' merries ook al heeft hij ze jaren niet gezien, fijn... brulbrul en weg ontspanning, dan loopt hij niet lekker, maar goed tijd en ik moest starten, sprong fijn een keer over een bordje liep te krabbelen, liet niet los in zijn rug *grrr* en keek gewoon om een hoekje omdat die merrie naast hem reed hahaha. Enfin alles maar op proef 2 gezet. En daar was hij soort van leeg, dus het spatte er niet meer vanaf, gaf tactfout in de keertwending maar verder was ik zeker tevreden en gelukkig bleek ik ook winst te hebben in die 2e proef we gaan nog steeds strak op ons doel af!! Zaterdag even op Rints gereden damn wat een verschil met de skimmel zeg haha maar ze deed super haar best voor mij, daarna Furia gereden en die had in 1e instantie andere plannen maar aangezien ik daar niet op in ging vond hij het beter om dan toch maar fijn mee te werken het guppie, hij stond me helemaal na te kijken toen ik hem weer terug in het land had gezet en snoepjes had gegeven
Straks op pad voor een Garrocha demo, leuk
Machonito
Geplaatst: 13-09-09 10:58
frankiej schreef:
Frank wat zie ik nou loopt ie in een soort telgang 2 benen tegelijk naar voren aan 1 kant
verslagje over gisteren komt vast nog wel van kelly hihi ze waren erg opgewonden en druk de paarden
Kelly er zitten wel leuke foto,s tussen hoor Kelly het was gezellig gisteren he we hebben een leuke foto van Maylinn bokkend op haar paardje
Karina Ik heb je weer een pb gestuurt ik ben blij dat altijd jou pb open staat voor mijn grote preken
Bah ik heb een beetje buikpijn ik zit ergens mee en dan gaat het op mijn darmen werken en ben heel hard bezig om dit snel op telossen karina snapt me
Cloor: veel plezier met je demonstratie. Waar moet je heen?
Xantha
Geplaatst: 13-09-09 12:11
Nou nog een poging, heb ik heel wat gereageerd is weer alles weg. Dat is al de tweede keer deze week.
@Yenneke, ik ga voor je duimen dat je weer op gesprek mag! Mmmm lees net dat het niet doorgaat! Balen joh.
@Gabriella, hoe gaat het nu met je hondje??? Lees net dat het alweer ietsje beter gaat!
@Jus, wat een mooie voor en na foto's, hij is echt enorm opgeknapt joh!!
@Sanne, leuk zo'n oppas adresje!
@Suzanne, gekke Zuko, nog 8 levens over!
@Ilona, lekker ritje.... Enne gefeliciteerd, tante worden is leuk. Hahaha die foto, de ezel look!
@Saida, gekke Rintske, ik zie het al helemaal voor me.
O ik zie die geweldige mannen opeens in beeld!! Hahahahah
@Bedoein, dat klinkt helemaal niet verkeerd, zo'n lekker ritje en daarna heerlijk eten!
@Cyrina, wat fijn dat Joekel zo goed terecht komt!
@Eline, wat zielig voor Atlas. Gelukkig gemeest het in de mond altijd snel.
@Kelly, hahahah gekke Adorno ik zie het al helemaal voor me. Die jurken klinken mooi, ben benieuwd naar foto's!
@Regine, dat waren wij inderdaad, Elise heeft veel foto's van jullie gemaakt. Met mijn camera, ik zal er straks een paar plaatsen. Volgende keer moeten we eens een praatje maken hoor!!
@Karina, jammer dat jij zaterdag bent geweest!
@Martine, goed dat je Flaaf nog een kans geeft. Ik weet zeker dat Elise je een stuk op weg kan helpen met hem, als ze bij je is!!
@Jellie, dus toch hetzelfde Nou rustig aan dan maar weer.
@Anouk en Frank, Sam ziet er goed uit zeg!! Hij glimt als een spiegeltje. Iemand noemde dat hij telgangt. Ik zie hem inderdaad lateraal stappen.
@Cloor, balen dat nou net die merrie er was. Wel goed dat hij haar nog herkent! Succes met je demo
Xantha
Geplaatst: 13-09-09 12:20
Zo en nu nog even ego. Horse Event was leuk!! Xantha heeft zich echt voorbeeldig gedragen. Ze ging thuis netjes de wagen op en kwam er vrolijk vanaf. Elise is op haar rug gesprongen en zo zijn we naar de stand gereden! Je had die gezichten van iedereen moeten zien. We kregen alleen wel commentaar van iemand van de organisatie, dat het gevaarlijk was en dat er een cap gedragen moest worden.
We hebben Xantha in haar stalletje gezet en de eerste 5 minuten heeft ze met hele grote ogen om zich heen staan kijken. Daarna heeft ze lekker hooi staan eten en er zijn heel veel mensen bij haar komen kijken. Zo leuk als er een paar van die penny meisjes met hun mobieltjes foto's staan te maken en je hoort ze echt zuchten. Ahhh wat een mooi paard. Om half 2 moesten Elise en Xantha de ricg in voor het rassen defile. Wij hebben haar mooi opgetuigd en toen zijn we naar de losrijring gelopen. Xantha was superbraaf, Elise zei nog, ik ga alles op een hand rijden, en dat heeft ze ook gedaan Elise vertelde later dat ze dachten dat Xantha een hengst was Ze had braaf meisje gezegd en iemand had zich toen heel erg verbaast naar haar omgedraaid en gezegd dat ze dacht dat het een hengst was, hahaha.
Toen de ring in en dat ging echt super. Ik had gezegd dat ze haar een paar keer moest laten steigeren en dat vond het publiek geweldig, je hoorde echt een ahhh door het publiek gaan. Daarna kwamen er nog twee fotograven die wat foto's van haar wilden maken. Dat was echt leuk.
Daarna weer lekker naar haar stalletje gebracht en ze was zoo moe......
Al met al een hele leuke dag. We waren pas om 23.00 uur weer thuis.
Xantha
Geplaatst: 13-09-09 12:55
Een paar foto's
Op weg naar de ring
Mooi he, ben zo trots op die twee.
De fotograaf maakte een hinnikgeluid en Xantha hinnikte vrolijk terug!
En weer moe maar voldaan in haar aaibox
O ja bijna vergeten Elise en ik stonden naar de Future Guys te kijken en toen vroeg hij mensen uit het publiek. Ik ben als een gek staan gillen en wees naar Elise. Zei stond ook te springen. Toen ze niet keken ben ik nog harder gaan gillen en toen mocht ze komen. Ze moest op het paard springen, dat deed ze ook maar ze zat voor het zadel en achterstevoren, hihi. Iedereen lag in een deuk en die jongen zei nog dat dat ook heel knap was. Helaas lag mijn toestel op dat moment bij de stand en heb ik geen foto's kunnen maken.
Xantha
Geplaatst: 13-09-09 13:09
En nog een paar foto's van Regine met haar mooie merrie! Ik vond het een erg leuke demo, met die kleurtjes!!
jus
Geplaatst: 13-09-09 13:25
Hele mooie merrie Xantha kan me voorstellen dat je supertrots bent !
borderjay
Geplaatst: 13-09-09 13:46
Ohhhh,wat is Xantha stoer!!!! Echt zóóó mooi!!!!Wat zal jij trots zijn op je droompaard
En wat leuk zo die 4 barokke witjes op een rij met die kleurtjes
Goh,ik heb echt héél wat gemist dat ik niet naar horse event kon
_Bitje_
Geplaatst: 13-09-09 13:57
wow wat een plaatjes komen hier voorbij zeg!! echt mooi
Yenneke, ik was nog helemal vergeten om op jou te reageren!! Wat k.lote dat je niet bent uitgenodigd... Echt heel erg balen!! Hopen op een volgende vacature dan maar!
Nishada: Waaauw, mooie foto van Urbi!! Wat is hij toch knap . Vind alleen dat Femke beter de teugel ff had kunnen wegshoppen..
Martine: Tsje… flaaf toch nog een kans…. Byzonder! Maar leuk voor Flaaf en voro jou. En wat een leuke foto’s van Darius, hij ziet er happy uit!
Saida, leuk Rints echt aan het werk ! Steeds wat meer en een stapje verder komen, mooi is dat he! En ik geloof dat het een leuk gezicht moet zijn, je instructrice met je paard aan de slag .
Frank: Jaaaa foto’s!!! Goedzo hihi. En die Des ik blijf het zeggen, ongelovelijk braaf dat dier
Jellie: Flan weer naar de kliniek geweest, fijn dat ze braaf was!
Lisenka: Ahh je zult ze wel gaan missen, maar ze komen goed terecht !
Frank again: Leuk jij en sam in actie. Toch mistaat hij je ook niet hoor! En de laatste foto is opzich netjes, alleen houd hij toch nog teveel vast. Maar zoals je al zei, hij kaarsje was op !
Cyrina:Mooi verslag van HE! Maar ik vond een kaartje ook wel errug duur hoor . Leuk die verhalen over het spaanse paard! Zo heb ik er toch wel een idee bij. Vind die Picaro echt een plaaaatje .
Cloor: Whoehoe! Weer een wp! Dat gaat heel netjes zo zeg. Wat je zegt: Strak op je doel af! Haha, dat Piropo zn vrouwtjes herkent hihi, maf dier! En Rints zal zeker heeeel anders zijn dan Piropo! Vind het toch wel een wereld van verschil, friezen en spanjaarden! En Fuur helemaal onderste boven van zijn ritje met jou, ik zie hem kijken
REgineL Gave foto’s van jou en Cappie!!! Vind vooral die foto’s met die gekleurde linten moooooi ! Fijn dat je zo genoten hebt!
Debby: Ooh heb je genoten van je verslag en van de plaatjes!!! Wat is die Xantha toch een beauty!!! Ze lijkt ook net een hengst. En Elise zit er keurig op! TROTS!
Zo, hier ook vele naar HE geweest, jammer dat ik niet kon… Maar is ook wel prijzig en uit de buurt.. Heb iig wel genoten van jullie verhalen !
_Saida_
Geplaatst: 13-09-09 15:11
Regine -> Opa ziet er super uit voor zijn leeftijd! Je kan idd goed zien dat Cap en hij broer en zus zijn. Het was zeker een leuk gezicht om Beda en Rintske samen bezig te zien. Rintske deed super haar best voor haar, en het was mooi om te zien hoe het er vanaf de grond uit ziet, of hoe het eruit hóórt te zien.
Frank -> Frits z'n buikje heeft het afgelopen 2 jaar wel wat meer omvang gekregen, maar zoveel nou ook weer niet, hoor! Het is net of Sam (eh hoe heet dat ook al weer?) in telgang stapt, of zie ik dat verkeerd? *Ik lees net dat het Heidi en Debby ook al opviel*
Lisenka -> Sterkte vandaag bij het afscheid nemen van je 2 merrietjes! Hihi! Jij had echt een rare droom!
Marielle -> Je vermoedens waren dus toch juist met Flan haar andere been..... Hopelijk knapt ze hier net zo goed van op als de vorige keer!
Bitje -> Getver die dode muis onder je voet! Jekkie!
Anouk -> De eerste 2 foto's zien er ontspannen uit, op de 2e loopt Sam idd heel netjes! De galopfoto; kijk eens naar je eigen lichaamshouding.....
Wenda -> Jij hebt echt iets heel moois meegemaakt met die buitenrit!
Cyrina -> Sjee, wat een geld moet je voor het HE neerleggen, zeg! Ik ben niet zo van het massale, dus voor mij is het niets, maar anders zou dit voor mij ook een groot excuus zijn om niet te gaan.
Debby -> Klinkt weer als een hele leuke dag op het HE met een hele brave Xantha! Ze heeft echt een geweldig mooie uitstraling! Leuke foto's ook van de lippizanners aan de lange teugels!
Ilona -> Het was zeker een mooi gezicht om Beda en Rintske samen bezig te zien! Ik genoot er van. Beda was ook meteen aan het uitleggen wat ze deed en waarom, en dat gaf ook weer veel duidelijkheid omdat ik het nu vanuit een ander oogpunt zag. We mogen en kunnen weer een stapje verder!
Cyrina
Geplaatst: 13-09-09 16:50
Owww wat ziet Xantha er weer knap uit!!!!
Lisenka; achossie het duo verkocht..
Regine; gave foto's!
Even weer een kleine spam
Arrojado het huftertje;
Zijn moeder belagen;
Stoer doen;
Jerezana belagen;
Maar Jerezana laat zich niet kisten en doet gewoon een superjump;