Saida Wauw,wat is Rints toch prachtig,en wát een uitdrukking op dat schitterende koppie van haar...ik vind haar prachtig (en ben stront jaloers op die manen! )
Karina
Geplaatst: 28-02-09 21:44
De knuffelfoto vind ik nog het allermooist Saida!
Oh zo'n lekker paarden-dagje hier.... vanochtend dus al zoveel lol met Veludo en vanmiddag heel leuk Moreno-date met Gab, ik mocht ook nog even met hem spelen, thanks . Hij is zooo leuk en lief, en deed echt zo zijn best. Genieten hoor!
borderjay
Geplaatst: 28-02-09 21:58
Jij mocht ook even met hem spelen???????Ik kreeg hem gewoon niet meer terug van je!
Michelle_88
Geplaatst: 28-02-09 22:03
Ik lees+reageer morgen bij! Maar heb al even 2 fotoos van vandaag en die kan ik niet langer onthouden!
Hij blijft zooooooooooo'n lekker ding! (let niet op die pinguin poten)!
Prinslover
Geplaatst: 28-02-09 22:11
Zo, wat een geklets weer! Ben bij vriendje, en die heeft een virus op de pc, dus hij kan ieder moment uitvallen . Even een korte bijlees poging dus..
Gab: He, meen je niet zeg.. vervelend . Hopen dat je hier snel vanaf komt? *hoelang duurt zoiets?*
Saida: Joepie, foto's! Ziet er goed uit hoor, je bent lekker bezig zo te zien . En die foto van jullie 2e is idd echt héél schattig .
Malin: Zo, jij zet er vaart achter . Ik hoop dat er iets voor je bij zit!
Karina: Whaa, veludo is knap! Vind jullie echt een leuk stel, en dat setje maakt het af zeg . Zn hals begint echt wat te worden, nog even en dan heeft ie ook een dikke kont .
Esther: Leuk, dirty dancing eerste rang! Bofkont .
Heidi: Spannennnd. Hoe is het gegaan?
Benthe: Ach, Irmpje...
baditto: Lekker gereden dus! *Begint al bijna standaard te worden he *
Denise: Knappe Heike! Straks als je het knopje erop hebt gaat het vast op wedstrijd ook veel beter!
Sanne: Whaa, Iggie's weblog is mooi geworden zeg . Leuk ook die tijdlijn, kan je de verschillen heel goed zien. Wat zal die straks uberknap zijn in zomervacht he... Mooie site!
Zo, dat was het voor nu... . De eigenaresse van Amanda deed vandaag Chico voor me. Hij zat flink te dollen en haar in de maling te nemen . Wat een gluperd is het ook. Ze ging hem longeren, en hij wilde telkens naar dr toe draaien en dan stoppen. Als ze er achteraan ging, deed ie zn staart omhoog en showen maar . Gek paard. Terwijl die bij mij alles keurig doet.. Laatste tijd raakt ie alleen aan het puberen . Best grappig die streekjes van m, maar hij moet natuurlijk wel blijven gehoorzamen .
Karina en Gab; genoten van de paarden dus! Jaloers, ik mis Chico .
Mies, leeeeeeeeeeeuk! Encanto blijft leuk hihi . Maar shannon! Whoooo, wat wordt ze 'paard' he. Vind dr echt op elke foto groeien kwa uitstraling en lijf . Delicious!
frankiej
Geplaatst: 28-02-09 22:14
wat worden we weer verwend met mooie foto's. gaaf hoor saida. sanne, ik heb gereageerd in je blog. heidi: en lekker gereden?? ilona: boktverslaafd?? haha bij je vriendje met een viruspc en dan toch nog ff bokken
dr is een veeeeeeeeeeeel mooiere foto van shannon...maar die heb ik alleen nog maar op de camera gezien! Heb zoooo'n zin in ons weekend!!!!!!!
Karina
Geplaatst: 28-02-09 22:18
borderjay schreef:
Jij mocht ook even met hem spelen???????Ik kreeg hem gewoon niet meer terug van je!
Nou jaaaaaaaaaaa zeg, ik MOCHT er niet eens meer af, werd eerst nog de wei ingestuurd
Iloon veel plezier bij vriendje, wel lastig dat je Chico niet mee kan nemen
Sanne, heb nu ook de blog van Iggy gezien, heel leuk gedaan!
zasread
Geplaatst: 28-02-09 22:19
Penny: Beterschap
Karina: Oei, dat is nou niet echt slim van je dochter
Heidi: Fijn dat Jesse weer thuis is! Hoe gaat het nu met hem? Ah, wat lief, dat Jesse met tijgertje praat Hoe ging het rijden?
Cindy: Ik zal voor je duimen
Gabriella: Bah, dat is echt balen! Beterschap!
Denise: Veel plezier met buitenrijden morgen!
Bandito: Hoe was je duinrit?
Frank: Wat is Des toch een tophengst! Zo lekker rustig! Dan ga ik zo even je reactie lezen
Marielle: Wat een mooie combinatie hebben jullie!
Benthe: Jeetje wat een lastige beslissing, ik hoop voor je dat Irma opknapt en je voorlopig nog geen besluit hoeft te nemen! Ik kan me voorstellen dat je je paard graag in de buurt wilt houden!
Saida: Fijn dat jullie echt vooruitgang boeken en dan ook altijd fijn dat iemand dat bevestigd Mooie foto's trouwens weer! Ik vind nog steeds dat Rintske en Iggie een keertje moeten daten
Mies: Jeetje, wat loopt Encanto weer te showen op die foto! En wat is hij wit geworden!!! En Shannon ziet er lekker ontspannen uit! Hoe was de crematie gisteren?
Ilona: Ja!! Ik ben ook echt super benieuwd naar zijn zomervacht... Hij is nu al knap, maar dan helemaal Ben ook erg blij met de site! En dus ook blij met Johan , want die heeft hem gemaakt! Haha, dat is toch wel een teken dat chico lekker in zijn vel zit! een beetje uitproberen Grapjas!
Vandaag heeft Johan foto's van mij en Dosie gemaakt tijdens een buitenritje, mevrouw was lekker druk, maar ze zijn nog best wel mooi geworden. Met Igneo gaat het nog steeds helemaal goed, in de groep wordt hij met rust gelaten en niet meer opgejaagd en meneer is nog steeds lekker vrolijk. Vandaag en gisteren heb ik lekker geknuffeld met hem Helaas verhaart hij nog niet, ik ben zoooo nieuwsgierig naar hoe zijn zomervacht er uit gaat zien!!! Enenen, ik heb op Bonita gezeten Ik had al 2 keer gehangen en vandaag ben ik recht op gaan zitten. Ze bleef super rustig en Johan heeft ook daar foto's van gemaakt!
borderjay
Geplaatst: 28-02-09 22:19
Shannon veranderd idd heel hard! Wat een prachtige "barokkerd" begint ze te worden
ER IS HOOP VOOR FEIKJE! Zoals sommige van jullie weten,.. heeft feikje een afwijking aan haar been. De DA van wolvega kwam langs en hij zei dat het verholpen kon worden!! Nu moet ze elke dag naar de fyshio en heeft ze een speciaal trainings schema gekregen wat ze moet doen.. Stukje lopen,. stukje draven en dat soort dingetjes. Ik hoop zo dat haar been dan weer goed word... K hoop t zo! Nix is beter dan op me eigen vertrouwde ouwe paardje!
Vandaag naar de Friezen competitie geweest. In oanstsjerk ofzow.. Papa moest de L2 jureren en ik mocht natuurlijk mee schrijven... Echt heb lopen kwijlen alemaal hengsten.. En we hadden de eer om de dekhengst Maurits te jureren. Kwam ik in de kantine een of andere kerel die reed voor een handelstal die geen punt had gekregen omdat dat arme paardje met t kin op de borst liep was razend... *had me doodgelache maar goe* slap als je zo niet wilt toegeven dat de jury soms nou eenmaal wel gelijk heeft ^^ Ik ben nog steeds op zoek naar een hondje,.. en zoals sommigen hier al zeiden ga naar het asiel. Ik weet niet persee of ik naar het asiel een uitzoek,.. ik ga wel kijken maar ik loop van zelf ergens tegen aan waar ik verliefd op word (l) T liefst een husky ^^ Zo he dat was mijn dag
Karina
Geplaatst: 28-02-09 23:16
OWW Bonita is LEUK! Stoer hoor, hoppa, weer een rijpaard erbij Foto van Vaidosa is heel gaaf ook.
Mies_Apollo: Leuke foto's . Ilona: Hahahaha Chico weet gelukkig dat jij m de baas bent . Bij de eigenaresse van Amanda moet ie nog even uitvinden wie de baas is . Sanne: Leuke foto's . En leuk zeg voor het eerst op Bonita! Ze ziet er erg relaxed uit! Melisxfeikje: Hopelijk komt het nog goed met Feikje! We duimen voor je! Husky's zijn leuke honden , maar ook erg energiek .
evdpanne: ik ben t gewend met 5 bordercollie's om de deur.. zucht.. mét pups..
Michelle_88
Geplaatst: 01-03-09 09:07
saida: Ow die wintersport foto's! Ziet er leuk uit...krijg altijd meteen weer zin als ik zulke foto's zie! En toch ook nog van rintske! Wat een bonk joh, wel lekker strak in dr velletje! Die foto's van jou en rints zijn mooi!
frank: Gaan jij en des het circus in
Benthe: Ik ken het gevoel, had het in het begin ook omdat shannon toen regelmatig aan de kletter ging. Ik weet het niet zeker, maar denk niet dat een bodyprotector veel zal schelen, je moet je rug rechter houden dus wordt wel iets minder geshaked maar veel klappen komen toch van onder die naar boven door schieten...
Denise: Ah zo'n galop dag is ook wel lekker Heb je ook zó'n balansboard voor de wii? Dat lijkt me ook nog wel leuk! Maar ben de andere spellen nog niet beu
Ilona: Ze gaat inderdaad erg goed, al mis ik stiekem toch wel even zo'n cross galopje...was toch wel leuk...maarja in deze bak heeft ze geen ruimte dus wie weet wat ze straks in de nieuwe bak verzint en in het bos kunnen we nog wel lekker crossen Dat wordt de dansmat inpakken en meenemen Heb hier ook een wii staan!
karina: Gelukkig was je nog op tijd! Waarschijnlijk heeft ze er wel van geleerd! Mooie foto's! Die zandvlek op veludo's hoofd, heel herkenbaar!! Ik vind jou rijbroek gaaf!
malin: Ik heb geen verstand van trailers! Welke is het geworden?
Gabriella: Balen! Maar gelukkig weet je nu wel waar het vandaan komt! Beterschap!
sanne: Weblog is mooi!!!! Hoe krijg je het toch steeds voor mekaar om het in elkaar te zetten! Wel grappig dat iggie echt een standaard pose heeft De crematie + mis waren 'goed'. Mn oma had een tijdje terug alles vastgelegd hoe ze het wilde en zo is het dan ook gegaan. Ze wilde ook dat we erna met de familie nog gingen eten en dat was wel heel leuk. Je sluit het dan toch op een andere manier af en gaat met een iets vrolijker gevoel weg ipv heel triestig. Stoere dames heb je onder je kont! Heb je expres je beugels niet in? Igneo is opgegroeid met de camera Hij zit echt te loeren of je hem wel ziet!
benthe: Hopelijk kan de osteo nog wat doen! Kan ze niet op pensioen waar ze nu staat?
heidi: Lekker gereden?!
esther: Dat zijn dan nog is goede plaatsen
Nou moet nog een weekje wachten met ophalen van mn armband.... kwam toch niet helemaal lekker uit gister... Vandaag ga ik met shannon (en de rest van stal) op boktmeeting! Of te wel lekker ritje naar de hei!
_Saida_
Geplaatst: 01-03-09 10:11
Bedankt voor de leuke reacties op de foto's!!
Marielle -> Ik moet mijn foto's zelfs nog verkleinen voor ik ze plaats omdat mijn fototoestel ingesteld staat dat de foto's zo groot worden gemaakt. In PSP verklein ik ze dan tot 800x600 en doe er een randje omheen.
Petra -> Ik denk niet dat ik een grote foto van mij en Rints boven het bed hoef te hangen, is manlief het niet mee eens ben ik bang..... Geeft niet, ik heb al een grote foto van Rints (die van m'n avatar) in de hal hangen!
Michelle -> Gaat het nog steeds goed met Encanto onder het zadel? Geen last?
Sanne -> Ik denk dat Rints dan heel erg dominant gaat doen tegen Iggie, dat doet ze tegen elk jong paard. De diva laat ze flink kauwen van onderdanigheid, hihi! Bonita is ook leuk! Ga je haar er ook bij doen?
Melissa -> Gelukkig dat er voor Feikje nog iets gedaan kan worden! Hopelijk helpt het en kunnen jullie dan weer genieten samen!
saida: Nee helemaal niet! Ik rij hem zo'n 1x in de week en dat gaat prima. Als ik hem een week laat staan*dus is ga wandelen of beetje vd ipv rijden* is hij meteen die week erna veel te druk! Hij voelt zich echt super de laatste tijd. Gister was hij dan ook flink aan het showen! *krijg vandaag de andere foto's* Ik merk wel dat wat meer rust hem goed doet, hij voelt nu wat sterker dan 1,5 jaar geleden en is ook veel beter in zn spieren gekomen ondanks veel minder trainen. Het koste hem gewoon teveel energie om 'full-time' te trainen en zo gaat het prima!
Ik wordt ook gewoon al blij als ik naar deze foto kijk...zn oortjes kunnen niet verder naar voor..lekker aan het sjouwen met zn benen en ik hoef alleen maar te zitten en mee te rijden!
Bijgelezen maar het was zoveel dat ik bijna niet meer weet waar ik op moet reageren. De pech van Marcel en Heidi met de kleine Jesse, maar gelukkig is hij weer uit het ziekenhuis. Verder een geweldig filmpje van Cloris en mooie foto's van Saida haar Rintske.
Even een ege-reactie van mij: gisteren gruwelijk trots op Frío geweest. Paard is eigenlijk wel een enorme koele kikker. Een meisje bij mij op stal had les op hem omdat de Lusitano die ze met haar moeder heeft onlangs door een ostheopaat is behandeld en daarom een weekje rust heeft. Ze hebben ook les van mijn instructrice en Frío en zij zijn al vanaf de dag dat hij hier op stal staat gek van elkaar. Dus als alle partijen (moeder en instructrice) het goed vonden mocht ze wel les op Frío nemen. En Frío reageerde werkelijk nergens op en liep geconcentreerd met haar. Reagerde niet op de staleigenaar die de hoefslag onder handen nam omdat die veel te diep was. Dus eerst dichtgooien en later met een slang flink nat maken. Gewoon braaf paard. Wel reageerde hij veel sneller dan hun eigen paard. Maar goed, daar kan ik alleen maar blij om zijn