(en ben stront jaloers op die manen!
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Even een korte bijlees poging dus..
. Hopen dat je hier snel vanaf komt? *hoelang duurt zoiets?*
. En die foto van jullie 2e is idd echt héél schattig
.
. Ik hoop dat er iets voor je bij zit!
. Zn hals begint echt wat te worden, nog even en dan heeft ie ook een dikke kont
.
.
*
. Leuk ook die tijdlijn, kan je de verschillen heel goed zien. Wat zal die straks uberknap zijn in zomervacht he... Mooie site!
. De eigenaresse van Amanda deed vandaag Chico voor me. Hij zat flink te dollen en haar in de maling te nemen
. Wat een gluperd is het ook. Ze ging hem longeren, en hij wilde telkens naar dr toe draaien en dan stoppen. Als ze er achteraan ging, deed ie zn staart omhoog en showen maar
. Gek paard. Terwijl die bij mij alles keurig doet.. Laatste tijd raakt ie alleen aan het puberen
. Best grappig die streekjes van m, maar hij moet natuurlijk wel blijven gehoorzamen
.
.
Encanto blijft leuk hihi
. Maar shannon! Whoooo, wat wordt ze 'paard' he. Vind dr echt op elke foto groeien kwa uitstraling en lijf
. Delicious! borderjay schreef:Jij mocht ook even met hem spelen???????Ik kreeg hem gewoon niet meer terug van je!![]()

, want die heeft hem gemaakt!
Grapjas!
Helaas verhaart hij nog niet, ik ben zoooo nieuwsgierig naar hoe zijn zomervacht er uit gaat zien!!!
Ik had al 2 keer gehangen en vandaag ben ik recht op gaan zitten. Ze bleef super rustig en Johan heeft ook daar foto's van gemaakt!
.
. Bij de eigenaresse van Amanda moet ie nog even uitvinden wie de baas is
.
. En leuk zeg voor het eerst op Bonita! Ze ziet er erg relaxed uit!
, maar ook erg energiek
. 
Heb je ook zó'n balansboard voor de wii? Dat lijkt me ook nog wel leuk! Maar ben de andere spellen nog niet beu 
en in het bos kunnen we nog wel lekker crossen 
Heb hier ook een wii staan!
Hij zit echt te loeren of je hem wel ziet!