[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Carmuh

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 16:37

@Prinslover: Hij is inderdaad nog best jeugdig...doen rustig aan!! Was wel beetje bnag inderdaad wat hij ging doen maar moet zeggen ze stonden met 3, en eentje was helemaal niet dominant dus die bleef uit de buurt en die ander was beetje zoals hem dus die waren wel gewaagd, en ze hebben in het begin wel even gevochten maarja had zoiets van tjah hij moet wel even zijn plaats weten enzo en daarna ging het eigenlijk heel erg goed, niet meer gericht trappen enzo maar meer spelen!!
Hij word ook geruint met de tijd, maar wil hem eerst even de tijd gunnen om tot zichzelf te komen, en wanneer ze het land op kunnen laat ik hem ruinen.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 17:27

jeetje jullie gaan te snel!! Kan het niet bij houden!!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 19:55

Saida, ja, zijn best veel 3 lingen hoor bij ons, wel erg leuk! Alleen moet je die wel goed in de gaten houden, vaak wel 1 achterblijvertje. Verder wel erg leuk ja!
Heidi, leuke fotos, goede punten ook van Marcel zeg!
Karina, fijn dat je het zo leuk had met Baron, wel spannend denk ik!
Patries, fijn dat je ventjes weer goed lopen, gek hoor, zo opeens..

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 20:52

Hoi hoi

heeft er toevallig iemand nog foto's gemaakt van Enamorado en Gringo gister zo rond kwart over een? Cheese! ben erg benieuwd Haha!

Manjafiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 21:13

Ik gok Marcel Bloos Cheese! ... Marcel of Heidi geeft vast een gil als de foto's online staan.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 22:21

moravita schreef:
Hoi hoi

heeft er toevallig iemand nog foto's gemaakt van Enamorado en Gringo gister zo rond kwart over een? Cheese! ben erg benieuwd Haha!

volgens mij heb ik jullie wel zien rijden, gaaf zeg!
helaas geen foto's gemaakt, misschien iemand die met ons mee was, die heeft heel veel foto's gemaakt, zal haar eens vragen...

verder een erg mooie Fries voorbij zien komen! en hele mooie foto's van Heidi en Marcel, die heb ik ook nog zien rijden volgens mij...

ik heb alleen wat foto's van mijn proef tot nu toe ontvangen, misschien dat er later meer volgt...

Afbeelding

Don_Marcello

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 23:54

moravita schreef:
Hoi hoi

We hebben foto's. Ik ben er mee bezig, nog even geduld...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 10:26

Carmuh: Okee, zn ballen gaan er dus nog af haha. fijn dat ie tot die tijd nog even op zich zelf kan komen Ja

Marcel: Leeeeeeeeeuk meeeeeeeeeer foto's!! Haha! Haha! *Hoezo ik ben nieuwsgierig ROFL *

Nouvel: Oehlala, wat zag Tulp er goed uit zeg!! Altijd netjes en strak in pak haha Haha! Meer foto's!! Vork

Soeske: hoe is het op je stage? En hoe is het met Goya en Bram? Lekker aan het trainen? Of geen tijd?

Missdonna: Haha, idd, hier vliegen de bladzijdes voorbij! Haha! Haha!

Ohjee, mijn oplader is kapot, en nu me batterij dus leeg... of te wel, ik ben mobiel-loos Nagelbijten / Gniffelen Echt heel vervelend is dat zeg Bloos Ik kan me niet voorstellen dat mensen vroeger gewoon geeneens zo'n ding hadden (erg he Bloos ) ROFL . Ik moet maar snel eens rond kijken voor een oplossing..

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 10:36

Ik kom ook weer even kieken Haha!

Saida: Ik heb echt gelachen om je foto's van Cipke, wat leuk en schattig!
Gefeliciteerd met Grytsje gisteren!
Anita: Zo'n stageverslag is inderdaad een heel werk volgens mij, fijn dat je het af hebt!
Patricia: Wat balen dat de mannen niet goed liepen, helemaal als je een les hebt gepland, jammer.
Gelukkig gaat het al weer beter!
Sanne: Balen van het voetbal, misschien iets anders leuks voor in de plaats doen? Was gezellig je ff te zien Haha!
Michelle: Leuk dat je weer met die Shannon begint, die vond ik leuk!
En Encanto die kindjes gaat maken, stoerrr Pling
Paola: Hoe was het in Duitsland?
Breghje: Aaah, oke dan weet ik ook even meer over je paarden-verhaal. Gelukkig dat het weer beter gaat, peesblessures zijn altijd erg vervelend.
Karina: Jij ook nog gefeliciteerd met Veludo, hopen dat ie snel weer helemaal de oude is na de castratie Ja
Esmee: Hahaha, logisch dat je hier niet zo vaak bent, hoop dat je het weer leuk hebt in NL! Nog twee weekjes en dan komt Fue weer toch?
Ilona: Klinkt alsof je een gezellige party heb gehad met je verjaardag, lekker hoor!
Ik kan ook écht niet meer zonder telefoon hihi Tong uitsteken
Oja, weet je nog over standvastigheid? Tong uitsteken Nou het gaat nu echt weer heel goed tussen mn vriend en mij haha Haha!
Heidi: Whahaha, dat Baron die hengst aanvloog, ik denk dat iedereen die er zondag was ook weet welke hengst je bedoelde, hij viel echt op, die zwarte!
Carmuh: Leuk dat je een nieuw paard hebt, gefeliciteerd! Hij is echt práchtig! Mooie foto's ook Ja

Nou, ik was er zondag dus ook, in Bunschoten!
Jammer dat het met de meeting niet echt gelukt is Bloos
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik wel heb gekeken of ik iemand zag maar heb niemand herkend, en wist ook niet precies waar die LVN stand was.
Wel herkende ik Ellis! Zag haar eerst achterop het koetsje, met Tulipa, en was dat nou ook Fifi er naast, Ellis?
Ellis zag ik meerdere malen voorbijkomen, in de ring dan, dus erop af stappen gaat dan wat lastig.

Danielle en ik zaten te kijken, toen opeens iemand aan me vroeg of ik Madelief was, dat was dus Sanne Haha!
Vet stom, ik herkende haar niet haha! Nouja, had alleen een foto gezien in dr profiel maar Ilona en Michelle herkende ik wel de vorige keer hihi. Dus dat was gezellig!

Marcel zn kur vond ik ook écht heel goed gaan! Hij kreeg ook een flink applaus, dat was wel stoer en die punten zijn ook gaaf!
Heidi zag er echt mooi uit! Je zag ook echt dat ze trots was hihi, en het was zó schattig toen ze hand in hand aan het rijden waren Lovers

Wat echt mn favoriet was, was die Lusitano met dat blonde meisje, ik vond haar onwijs leuk met haar paard om gaan en ook dat ze hem groen had gekregen (toch?).

Voor de rest, heel eerlijk, ik vond de paarden wat tegen vallen Bloos
Er waren echt maar 2 a 3 paarden die ik echt gaaf vond, die naar mijn smaak waren zegmaar. Vond het ook leuk maar had het groter verwacht, locatie was wel prima overigens!

Zo nou dat is mijn impressie van zondag in Bunschoten Haha!

Gisteren weer lekker les gehad met Furia, een vriendin van me ging mee en die heeft de hele les gefilmd Haha! Daar zal ik nog wel stukjes van laten zien als ik de film heb Pling
Komende zondag wedstrijd, zin in! Zaterdag ga ik naar het strand met een meisje van stal, en de zondag daarop nog een keertje en dan komt Paoline waarschijnlijk weer foto's maken Haha! We gaan ervoor zorgen dat we met zonsondergang op het strand zijn, dus er gaan echt spectaculaire plaatjes worden geschoten (hopen dat het weer meewerkt). En dan 1 mei heb ik de eerste outdoor wedstrijd, dan komt Paoline ook foto's maken Lovers

Trainen gaat lekker afgelopen tijd! Alleen gisteren met de les zat hij wat vast en was hij onrustig in zijn aanleuning, ik hoop echt haha dat het niet net als de vorige keer is dat zn tandje zondag echt nog aan 1 draadje hangt.
Mn instructeur zei dat ik niet moest zeuren en er gewoon aanrijden Bloos
Vanmiddag weer lekker erop, ik hoop dat het droog blijft!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 11:34

[quote="madelief88]
Wat echt mn favoriet was, was die Lusitano met dat blonde meisje, ik vond haar onwijs leuk met haar paard om gaan en ook dat ze hem groen had gekregen (toch?).
[/quote]

Denk dat je Chawwa bedoeld met Quilo(beide lange manen Haha! )?? Zij heeft ook les van Piet. Ik hoop ooit ook zo'n combinatie te kunnen worden, vindt het altijd heerlijk om haar te zien rijden.

Echt, volgens mij waren zondag alle mensen die ik niet kende van hier van het forum lijkt het wel... Clown

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 11:37

hoi hoi Lachen zijn hier nog mensen naar het weekend van het iberisch paard geweest op zaterdag? (sorry dat ik zo binnen kom vallen Bloos)

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 11:38

Ja Chawwa Visser inderdaad met Quilo!
Echt een prachtig stel, zij lijkt me ook echt onwijs aardig!

Na zondag ben ik trouwens weer ernstig in de war wat betreft anda/lusitano. Ik ben namelijk niet zo van de Lusitano's Bloos Meer van de echt volle Anda's, en Quilo vond ik dus absoluut niet Lusitano ogen?
Iemand misschien die het aandurft om aan de hand van een foto van Quilo typische Lusitano kenmerken aan te wijzen?

Argievai: Moet je even de afgelopen 5 bladzijdes lesen, die gaan er zowat alleen maar over Knipoog Ik ben afgelopen zondag geweest Knipoog

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 11:40

ik heb op zaterdag meegereden Lachen heb voor een vriendin 1 van haar verkooppaarden gereden die waren nog maar 5 dagen in nederland Lachen

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 11:52

Argievai ja er zijn veel mensen van dit topic heengeweest, als je even op de vorige blz kijkt staat daar een link met foto's van de verkooppaarden. Onze eigen Lobke heeft ook meegereden!

Is het trouwens ook iemand anders op gevallen dat er in de titel van ons topic het cijfer 2 ontbreekt? We kletsen gezellig verder in deel... Haha!

Tsjonge wat gaat het hier weer hard. Ik lees braaf mee maar heb geen tijd om te antwoorden, sorry! Bloos

Ik heb goed nieuws, Willy gaat mij zeer waarschijnlijk weer lesgeven, hij heeft iemand bij mij in de buurt gevonden die zijn hulp ook nodig heeft, dus mailde hij mij. Donderdag avond ga ik bij zijn les van Eef en Enno kijken en dan gaan we het een en ander bespreken. Ikke = happy Hyper!

Verder ben ik aardig nerveus aan het worden, Steffi komt as donderdag en probeer er rustig onder te blijven, maar diep van binnen zit er toch een stemmetje dat zegt "wat als het nou wel iets ergs is?" Nou ja afwachten maar, ik hou jullie op de hoogte!

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 11:55

heb tussen de mijnalbum foto's een foto van mezelf gevonden Haha! ow ben zo verliefd op dat knol, Negro, wil hem eigenlijk zelf kopen maar net ff te duur Boos!

Afbeelding

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 11:57

@ Malin: Jups, 2 is weggevallen... Mogen maar een aantal karakters in een titel en je ziet het volgens mij pas als je het geplaatst hebt Knipoog
Fijn dat je weer les van Willy kunt krijgen, spannend dat Steffi komt hopelijk is alles in orde, succes!

Argievai: Leuk! Ik ben ff je naam kwijt maar ken je nog wel van Poelenburgh Knipoog Die zwarte stond volgens mij op meer foto's, haha grappig dat je daar zaterdag was Lachen

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 12:02

madelief88 schreef:
Ja Chawwa Visser inderdaad met Quilo!
Echt een prachtig stel, zij lijkt me ook echt onwijs aardig!

Na zondag ben ik trouwens weer ernstig in de war wat betreft anda/lusitano. Ik ben namelijk niet zo van de Lusitano's Bloos Meer van de echt volle Anda's, en Quilo vond ik dus absoluut niet Lusitano ogen?
Iemand misschien die het aandurft om aan de hand van een foto van Quilo typische Lusitano kenmerken aan te wijzen?

Chawwa is ook heel aardig! En Quillo is gaaf! Hoewel Jauke er niets aan vond toen hij ernaast stond in Hardenberg. Die stond in zijn stal en keek naar links en Quillo zei "he, lekker ding Knipoog" Dus Jauke dacht "ohoh" en keek naar rechts, daar stond ook een hengst en die zei "Jij bent lekker, kom hier dan pak ik je!!!" En toen dacht Jauke "vrouwtje hellup!!!!" Ofwel, Jauke heeft het niet zo op stoere hengsten Clown

Een echt verschil tussen andalusiers en Lusitanos is er niet. Deze 2 rassen waren tot voor kort verenigt in 1 stamboek. Ze zijn dus eeuwen lang als 1 ras gefokt en worden nu sinds enkele tientallen jaren als 2 rassen gefokt. Dus je begrijpt dat er meer overeenkomsten dan verschillen zijn. En tuurlijk proberen ze toch bepaalde raskenmerken te volgen, maar ik weet zeker dat er maar weinig kenners zijn die altijd direct kunnen zeggen of een paard tot de PRE's of tot de Lusitano's behoort.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 12:03

Kunnen ze dan niet bv het woordje "De" weglaten aan t begin van de zin, of vaan deel dl maken en dan de 2 erachter zetten? Dit staat zo vaag Haha!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 12:03

Als jullie willen kan ik wel kijken of ik iets kan fiksen aan de titel?

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 12:04

ja stond idd op meer foto's, ja steffanie Tong uitsteken ken jou ook nog wel Haha! k ga waarschijnlijk als allles goed gat wel kijken voor een anda veulen... maar ja wil liever hem eigenlijk Lovers

Amable

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 12:07

Gefixt Lachen En als jullie het liever anders hebben dan lees ik dat vanavond wel Clown Ga nu werken Scheve mond

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 12:10

Danielle: Ja, ze zat de hele tijd zo leuk te lachen op Quilo, haha!
Hihi, Jauke die het niet op heeft met die stoere hengsten Cool
Wilde het net vragen of je wat kon aanpassen Schijnheilig , haal maar dat "de"weg en dan een 2tje aan het eind Haha! Dat zou top zijn thnx Danielle! Whaha, je hebt het al gefixt top dankje Haha! !
Ja, maar we hebben in t vorige topic inderdaad ook over de verschillen gehad en dacht dat ik het toch wel een beetje kon zien, maar ja je hebt dus duidelijk ook echt paarden waarbij je ziet dat er niet echt een vershcil is.

Ojaaah, Steffanie Haha! Met dat roodschimmeltje toch? En nu heb je toch zo'n jonge hengst, of was die inmiddels al gecastreerd?
Ja, Anda's zijn echt geweldig hihi, zou wel leuk zijn als er in de omgeving nog een anda komt Cool

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 12:11

ja had die roodschimmel nu een jonge ruin die ik al vanaf veule heb en rij een hengstje voor de eigenaresse van stal en ga nu dus kijken voor een anda Haha!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 12:17

Er waren zaterdag bij die veiling 2 echt leuke veulens te koop ze staan ook bij de foto's op de andere pagina

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 12:25

ja had ze gezien waren idd erug leuk! maar wil alleen kijken of er ergens een zwarte anda te koop is Lachen en anders kijken bij equi selec (spanje)