Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben erg benieuwd
... Marcel of Heidi geeft vast een gil als de foto's online staan. moravita schreef:Hoi hoi
heeft er toevallig iemand nog foto's gemaakt van Enamorado en Gringo gister zo rond kwart over een?ben erg benieuwd
moravita schreef:Hoi hoi
heeft er toevallig iemand nog foto's gemaakt van Enamorado en Gringo gister zo rond kwart over een?ben erg benieuwd

*Hoezo ik ben nieuwsgierig
*
Meer foto's!!

Echt heel vervelend is dat zeg
Ik kan me niet voorstellen dat mensen vroeger gewoon geeneens zo'n ding hadden (erg he
)
. Ik moet maar snel eens rond kijken voor een oplossing.. 

Nou het gaat nu echt weer heel goed tussen mn vriend en mij haha 

Daar zal ik nog wel stukjes van laten zien als ik de film heb 
We gaan ervoor zorgen dat we met zonsondergang op het strand zijn, dus er gaan echt spectaculaire plaatjes worden geschoten (hopen dat het weer meewerkt). En dan 1 mei heb ik de eerste outdoor wedstrijd, dan komt Paoline ook foto's maken 

)?? Zij heeft ook les van Piet. Ik hoop ooit ook zo'n combinatie te kunnen worden, vindt het altijd heerlijk om haar te zien rijden.
zijn hier nog mensen naar het weekend van het iberisch paard geweest op zaterdag? (sorry dat ik zo binnen kom vallen
)
Meer van de echt volle Anda's, en Quilo vond ik dus absoluut niet Lusitano ogen?
Ik ben afgelopen zondag geweest
heb voor een vriendin 1 van haar verkooppaarden gereden die waren nog maar 5 dagen in nederland

ow ben zo verliefd op dat knol, Negro, wil hem eigenlijk zelf kopen maar net ff te duur 

Die zwarte stond volgens mij op meer foto's, haha grappig dat je daar zaterdag was
madelief88 schreef:Ja Chawwa Visser inderdaad met Quilo!
Echt een prachtig stel, zij lijkt me ook echt onwijs aardig!
Na zondag ben ik trouwens weer ernstig in de war wat betreft anda/lusitano. Ik ben namelijk niet zo van de Lusitano'sMeer van de echt volle Anda's, en Quilo vond ik dus absoluut niet Lusitano ogen?
Iemand misschien die het aandurft om aan de hand van een foto van Quilo typische Lusitano kenmerken aan te wijzen?
" Dus Jauke dacht "ohoh" en keek naar rechts, daar stond ook een hengst en die zei "Jij bent lekker, kom hier dan pak ik je!!!" En toen dacht Jauke "vrouwtje hellup!!!!" Ofwel, Jauke heeft het niet zo op stoere hengsten
ken jou ook nog wel
k ga waarschijnlijk als allles goed gat wel kijken voor een anda veulen... maar ja wil liever hem eigenlijk
En als jullie het liever anders hebben dan lees ik dat vanavond wel
Ga nu werken
, haal maar dat "de"weg en dan een 2tje aan het eind
Dat zou top zijn thnx Danielle! Whaha, je hebt het al gefixt top dankje
!
Met dat roodschimmeltje toch? En nu heb je toch zo'n jonge hengst, of was die inmiddels al gecastreerd?
en anders kijken bij equi selec (spanje)