sjanien schreef:Heb hier al een poos niet meer gereageerd, maar zie nog steeds je merrie vooruit gaan. Hoe gaat het met haar been? Lijkt toch ook een heel stul minder dik. Deze merrie heeft het echt getroffen dat jij haar tegen kwam!!
Haar been komt nooit meer goed, maar is wel al héél veel verbeterd. Recht komt het ook nooit meer, maar de hoefsmid zet haar voet zo dat ze op één of andere manier haar voet moet zetten, waardoor ze haar been op een andere manier gaat gebruiken en dus rechter wordt.
Dik is het niet meer, allé, in die zin van gezwollen. Ze heeft wel nog een dikke knie, maar dat is nu puur bot. Plooien kan ze voor ong. een 20 à 30 %, maar ze schijnt er geen last van te hebben. Ze gaat liggen en staat in no time recht. Ze rent en springt en bokt als een "normaal" paard. Als je haar ziet lopen en springen, zou je niet zeggen dat ze zo'n been heeft.
Na de zomer wil ik naar de kliniek om foto's van haar been te laten nemen en ik wil ook foto's van haar kaken. Die zouden soort van beetje scheef staan door wie-weet-waarom.
Ceara is heel gelukkig nu, dat zie ik wel. En ik vind het fantastisch
Zalig toch, hoe je een miserabel paard ziet openbloeien tot een gelukkige spring-in-t-veld?