Volgens mij is dat wel echt een karaktertrek van de Iberische paarden, dat ondanks hun eigen angst ze wel alles willen blijven doen en je mee blijven nemen. Ik vind dat zo fijn.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Elisa2 schreef:Ja super lief FB, lijkt ook heel erg op de mijne qua koppie van de voorkant. En die hooibalen, dat is ook eng natuurlijk.![]()
Volgens mij is dat wel echt een karaktertrek van de Iberische paarden, dat ondanks hun eigen angst ze wel alles willen blijven doen en je mee blijven nemen. Ik vind dat zo fijn.
Elisa2 schreef:Ja super lief FB, lijkt ook heel erg op de mijne qua koppie van de voorkant. En die hooibalen, dat is ook eng natuurlijk.![]()
Autumnn schreef:Wat een knapperd Annika! Wauw![]()
Dat van die hooibalen herken ik wel hoor haha![]()
Nero vanmorgen lekker gewassen nadat een stalgenootje hem had gereden. Super leerzaam om hem even bij iemand anders onder het zadel te zien!
Hij vond het wel zeer vermoeiend want tijdens het rollen viel hij spontaan in slaap![]()
[ [url=m/MsjM3B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BQnHFg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ania schreef:Elisa2 schreef:Ja super lief FB, lijkt ook heel erg op de mijne qua koppie van de voorkant. En die hooibalen, dat is ook eng natuurlijk.![]()
Nou dat! En ze kunnen ook zo ongelooflijk snel schakelen in hun emoties, DOODSBANG - jongen het is niks- OH--> relaxt.
Ik heb werkelijk nog nooit zo snel een paard zien gaan van alles naar niets omdat ik het zeg. Zelfs als ze bang zijn dan nog blijven ze bij je. Heerlijke dieren.
Overigens is het de andere kant op ook zo. Als ik op hem roep of hem corrigeer dan is het alsof de wereld vergaat want OMG mijn mens is boos.
Dus heel herkenbaar flubberboot, met die paardetende balen![]()
![]()
Oh en Annika: Welkom met je knapperd!