Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Trots op m'n toppertje

.
. Maar al met al ging het veel beter dan verwacht en mogen we donderdag ons laatste proefje opsturen en dan kunnen we nog net ons L2 debuut gaan insturen.
. Dus daarna nog extra geoefend met laden en dat ging weer heel goed. Daar blijven we nog even mee oefenen en gaan dan 26 september voor het eerst op locatie starten
daar heb ik nu al super veel zin in en ik ben vooral benieuwd hoe Esra het vindt.

_xwien schreef:Succes anne, hopelijk behaal je je laatste puntjes!
Hoe is het gegaan evelien?
Wij mogen as zaterdag weer bij Judith Pietersen gaan trainen
Als Anouk dan eenmaal spant, ga ik daarop vast houden, wat natuurlijk ook niet mee helpt. Dus helemaal geen fijn gevoel. De tweede proef wel iets relaxter en in de galop kon ik ook echt even groot uitademen waardoor ik en daardoor zij ook weer iets ontspanden.
dus weer 3 punten rijker! Aanstaande zondag hebben we weer een wedstrijd. Nog twee puntjes te gaan!
Hopelijk wordt dit niet onze nieuwe manier van wedstrijdrijden haha.
Gauw een rondje links en rechts draf+galop in die vreselijke baan (waar iedereen me voor gek verklaarde en zeiden dat ze zelf dan maar niet gingen losrijden...). Geen ringmeester die aangaf wanneer je naar de binnenbak mocht (en de buitenbak was aan de andere kant van het terrein, dus je kon ook niet 'even' kijken. Vervolgens was ook de binnenbak was mul en zwaar (dus m'n voornaamste commentaar is ook: actiever houden/activeren
) Ze hadden er een 20x20 stukje afgezet waar je voor/tijdens de proeven even mocht rijden. Daar reden we met 4(!!) paarden. Zodra ik de bak in mocht, moest ik gelijk van start en zodra ik de ring in stapte, begon de voorlezer direct met lezen (mijn eigen voorlezer kreeg een astma-aanval), dus kon m'n paard niet eens een rondje laten kijken in de binnenbak. De eerste proef was dan ook niet zo denderend. Veel spanning... De tweede proef veel meer ontspanning en tempocontrole. 184 en 190,5 punten.
. Nadat we opgewarmd waren nog even rustig gestapt en toen mochten we de ring in. We hadden mooi de tijd om beide kanten op een rondje te stappen zodat ze alles even gezien had en toen mochten we beginnen.