Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Een paar plekjes bij de voorbenen met schilfers, kwam ook omdat het haar alweer redelijk lang was, maar niks ernstigs, ik ben superblij dat ze tot nu toe zo goed door de zomer komt
Ik heb haar ook wel een tijd gehad dat ze echt pijn had en agressief werd als je alleen al naar de benen keek
Maar de leg guards gaan hard op het moment en waren weer op, dus weer besteld. Als ze er zijn neemt hij contact op.

Ze zijn een voorbeeld voor menig stamboek waar ziektes (erfelijk of niet) stilgehouden worden en waar zieke paarden/veulens door de achterdeur vertrekken. Ik ken zo alleen al 3 stamboeken waarbij dat gebeurt, tot zover het doel van een stamboek om een zo gezond mogelijk ras in stand te houden...

) de benen controleer op cpl, maar dat heeft niet zoveel zin heb ik besloten. Ik kan me er wel zorgen over maken, maar ik houd de sokken kort en ik help ze zoveel mogelijk om gezond te blijven qua voeding en beweging en als ik terug zie in hun manier van doen dat ze ergens last van krijgen dan is dat zo, dat zie ik dan wel weer.