Aaah ok, ik zat al te zoeken maar het lukte nog niet helemaal.. Dacht dat die witte haren dan weer niet hoorden eigenlijk? Tweety lijkt idd wel een aalstreep te hebben, maar dat kan dan weer countershading zijn toch? Mabrouk heeft dat ook, wel een beetje maar niet totaal doorlopende aalstreep. Die zebrastrepen zijn toch juist weer een Dun kenmerk? En alvast bedankt! Fijn, altijd interessant op het internet staat ook een hoop onzin vaak ertussen he..
Dank jullie allemaal Ben ook zo benieuwd hoe hij er over een paar maanden uit zal zien.. En ja, eigenlijk was het m'n verjaardagscadeau van manlief
Ik wil ook dat deze smileys blijven haahaha, toch veel toepasselijker! Zit ook op een Frans forum en daar herken ik er wel een paar van terug trouwens hehe, daar kan dat dus wel gewoon, waarom hier niet!
Goedemorgen allemaal! Haha het is weekend he? Hier nog even spammen, na 5x de foto's heen en weer te hebben gekopieerd tussen memorycard en camera (grrrrr) kon ik er nog een paar opkrijgen zonder dat de computer zei dat ze beschadigd waren, heb er gelijk maar een topicje van gemaakt: [ITP] Meet Kalife, gouden berber-arabier
Aah heb vandaag weer enorm veel foto's gemaakt, kreeg ze weer niet allemaal op de computer (hij blijft zeggen dat er bestanden beschadigd zijn) maar aangezien het er echt 200 waren is er toch nog wel wat leuks op de computer terecht gekomen, zal zo eens uitzoeken, ook een paar leuke van Flaaf en Dari
Martine nog van harte gefeliciteerd!! En nog een nieuwe aanwinst, gaaaaf! Ik wil ook wel zulke verjaardagscadeautjes haha Ik ga even in je topic kijken!
Martine, nog gefeliciteerd met je verjaardag! En met de nieuwe aanwinst, wat een leukerd! Word een hele verzameling zo bij jou .
Zitouna
Geplaatst: 02-04-11 17:49
Madelief en Ilona dank jullie madelief zat helemaal te blozen net hihi.
Ik gooi er gewoon nog een paar hier op trouwens, nu ik foto's heb wil ik 'm laten zien ook zou er haast weer een topic van kunnen maken maar dat mag nog niet dus val ik jullie er maar even mee lastig
Ze kunnen het gelijk goed met elkaar vinden ligt wat weinig stro in de box want was net tussen het uitmesten en opstrooien door
Martine: Nog gefeliciteerd . Wauw, wat een knapperd is je nieuwe aanwinst zeg . Fijn dat hij het al goed kan vinden met zijn buren .
Debby: Super dat Xantha weer goed loopt .
Gisteren kwam de bijrijdster weer rijden. Shaddy was in het begin erg vervelend en ze is er 2x van 'afgevallen' Ze kwam wel gewoon op der voeten terecht. Op het eind liep Shaddy echt heel netjes. Toen was ze ook erg braaf.
Nouchka is echt zo gek als een deur. Ze bokt springt en rent de wei door.
En we hebben gisteren gekeken hoe ze reageerde als we iets op haar rug zouden leggen. Dit was eenmalig hoor. Ze liet het prima toe en vond het niet eng ofzo .
BrankaZ
Geplaatst: 03-04-11 18:07
Even een egoberichtje. Vandaag weer wedstrijd (barokke paarden wedstrijd in Benningbroek) en het ging goed, 1e proef was matig. Frío was er net niet helemaal lekker door. 2e proef wat tips van stalgenoot gekregen die mee was als groom. Ze rijdt bij dezelfde instructrice als ik en kent Frío vrij goed. Dat hielp. 2e proef ging een stuk beter. Punten leken niet helemaal te kloppen voor mijn gevoel. 183 die hoger was dan verwacht en 185 wat lager was dan verwacht. Toen ik thuis kwam telde ik de boel na en bleek dat ik voor de 2e proef eigenlijk 187 had wat dichter in de buurt van mijn gevoel zat. Maar goed, maakte voor geen verschil wat betreft winstpunten. L1 komt nu eindelijk in zicht! Halsstrekken was overigens een diepte- en hoogtepunt. 1e proef terecht een 3. Meneer bleef niet constant en kwam zelfs tegen de hand waardoor ik te snel mijn teugels op maat maakte. 2e proef een 9, hij was toen erg fijn in de aanleuning en schoof zo heerlijk uit. Geen impulsverlies en hij bleef goed te sturen. Moest ik niets meer aan veranderen volgens de jury
Nog even een vraagje: zijn er dames uit NH die zin hebben om 22 mei te carpoolen naar de Dag van het Iberische Paard in Bunschoten?
Xantha
Geplaatst: 03-04-11 19:02
Branka, fijn dat het goed ging. Prettig als je iemand bij je hebt die jou en je paard en je manier van rijden kent en je dus even kan op peppen.