Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Bitje_ schreef:Lisenka schreef:Vind trouwens wel dat jullie gemeen zijn hoor om op zulke lieve kleine beestjes te trappen met jullie grote voeten.
ik ben ook gemeen , dus pas maar op of ik stop die muis in je brievenbus
jus schreef:Citaat:en wat Frank in zijn handen heeft is gegarandeerd onbetrouwbaar
Hahahaha wat een zinnetje![]()
Heb niet zo veel tijd om te reageren tot snel.
idefix4 schreef:Wenda: Haha, nou, zonder zadel heeft Sam me in een halve minuut wel afgeleerd. Die wil niet zonder zadel gereden worden. Echt niet.
Ow? Bij Sam zijn de wolfstanden wel getrokken. Die horen er uit te vallen voor het 3e jaar. Voor zover ik weet is het geen gewoonte in NL om tanden te trekken bij paarden. Daar zou een bond voor dieren dan vast wel weer op tegen zijn.Had ik zeker geweten haha! Bij Sam zaten ze er nog in met zijn 7e (bleek bij een controle). Daarna is ie nooit meer bij een tandarts geweest. De DA checkt hem geloof ik altijd wel even als er een enting in gaat. Een goed paard heeft geen tandarts nodig is mijn mening. Despi is ook één keer bekeken, toen Prince moest. Hij is wel één keer behandeld vorig jaar. Hij at slecht, maar zijn tanden waren bijgehouden door een tandarts die de achterste tanden niet deed. Dat is grondig gedaan en nu eet ie nog steeds prima. Zo lang ze eten, komt er geen tandarts.