Gab Zwaar balen!
Bah, Irm liep vandaag weer op 1 been kreupel in plaats van op 4. Je ziet duidelijk dat ze pijn heeft, helaas kon de ostheopaat echt niet eerder, dus heb haar momenteel even op Quadrisol gezet. Wil de veearts er wel bij halen, maar ze loopt iedere dag anders, en mijn gevoel zegt me echt dat het haar rug is. We zullen zien hoe of wat. Mijn moeder begon er vandaag ook over dat ze het gevoel heeft dat Irma het niet zo heel lang meer doet. Ik had dat gevoel vorige winter al, ondanks dat ze nog relatief jong is, heeft ze toch steeds meer kwalen, en begint het been dat gebroken is geweest haar toch echt op te breken. Aan de ene kant zou ik haar graag met pensioen sturen naar Drenthe (nou ja, niet graag, maar voor Irma is het wel lekker), maar aan de andere kant is haar verzorgster zo gek met haar, dat ze momenteel iedere dag volop aandacht krijgt. En ik wil wel dat ze 100% goed is voor ik haar met pensioen stuur. Het is ook zo moeilijk, Irma staat al 15 jaar op een steenworp afstand, het idee dat ze dadelijk misschien op een uur rijden staat, of er zelfs helemaal niet meer is, is zo onwerkelijk.
Ik ga haar in ieder geval even binnenste buiten laten keren. Ik weet dat de ostheopaat enkel losmaakt, en dat het verder op de training aankomt, maar omdat ze dus geen training meer krijgt, moet ze anders maar gewoon iedere 3 maanden naar de fysio/ostheo.
Zucht, sorry hoor, maar ik weet het echt even niet meer zo goed.