Super Gaaf !!:) Ja ik ga doen als me verzorgster tijd heb staan wel heel jaar door 24/7 buiten of halve dagen maar is gewoon nodig staat nu ook onder 200 gram
We gaan nog een shoot doen met Chim erbij, maar dat durfde ik de dag zelf niet aan (door het trailerlaad-probleem wat ik in een jurk niet op kan lossen en doordat ik t risico niet wilde lopen om heel vies te worden of mijn jurk kapot te maken… haha) Maar het was echt geweldig gaaf… we reden naar de kerk in de auto, met dan 4 paarden ervoor, op ijzers, lekker lawaai door de stad! Heel veel bekijks en super tof om achter je eigen paard aan te rijden…
Django zijn rem is er af en ik heb de moed gevonden... gisteren voor het eerst weer serieus in de bak gereden, eerste keer galop en de rem in draf is er nu eindelijk ook af! Nu flink oefenen en hier vast van genieten
Voor de liefhebber, bij ons op Stal zijn binnenkort verschillende clinics. Van Hester Bischot en Bruno Rodrigues da silva. Meer info staat bij mijn advertenties! Beide zijn super leuk!
Nee heb ze naar huis gereden Heb op de wei geen stroom dus thuis maar gedaan ouders waren minder blij met me actie maar goed heb schoon achter gelaten hihi
Rem er af bij django! Fijn! Knappe kale paardjes ook gezien! Lette is nu na het rijden ook al drijfnat van het zweet, word nog wat... word misschien geschoren maar eigenaresse rijd alleen in het bos en niet intensief dus das misschien beetje koud
Splashy is na een half uur ook zeiknat van 't zweet.. Gisteren voor het eerst springlesje gedaan met hem, wat een heeeeeeeerlijk dier is 't... Wat ben ik me toch blij dat ik hem mee naar huis heb genomen
Een kennis had een net harrys horse dressuur liggen . dus die ga ik proberen . Het is kunstof dus dat is nieuw maar wel beter gezien ik alles buiten moet doen ... weer of geen weer .
Lette was een beetje moe na de les woensdag Zijn steeds meer op het achterbeen aan het rijden, Wijken gaat nu goed dus hebben nu schouderbinnenwaarts erbij gepakt en binnenkort ook start maken met travers. Ze gaat dan echt LOPEN. Ruimer, vlotter, dragend, echt heerlijk!
Door eerst harder te gaan probeert ze weer van het achterbeen af te gaan lopen, als ik dan ook weer doorga met overgangen maken krijg ik d'r dus ineens zo goed voor elkaar, heel fijn
My_Chimanga
Geplaatst: 24-10-15 10:57
Omdat ik er zelf nog even geen genoeg van kan krijgen