Ik heb Jerez nu pas iets langer dan een jaartje. En ondanks zijn peesblessure waardoor we een half jaar eruit waren, totaal geen spijt van gehad. Ik geniet echt zo van hem!
Dit is een foto van 3 jaar geleden, toen hij net op stal stond:
En een foto van nu afgelopen zaterdag weer eerste wedstrijd sinds zijn blessure!
fijn dat het in een relatief korte tijd al lekker gaat samen.
ik moet helaas nog even wachten om te rijden. zadel licht niet (en ik wil toch een ander zadel wil terug naar dressuurzadel).
dus mocht iemand nog interesse hebben in een BF. Cheyenne drytex
ik vroeg me wel af wat de andere friezen hier dragen en of het lastig uitvogelen was wat er paste ? *heb wel al topic erover gelezen, maar was toch benieuwd*
sytske staat nog in haar zomer velletje (heb er wel met deze kou een deken op gelegd).
en daisy (mijn new forrest merrie 24jr. (is verwaarloosd geweest) staat wel met dikkere vacht op de nek . zei staat al met 300gr. op omdat ze heel erg ziek is geweest vorige week (luchtweg infectie in de voorste holtes. dit overleefde ze bijna niet. was vergelijkbaar met droes.)
Eigenaresse wil lette misschien ook laten scheren nu ik haat intensief rijd. Maandag had ze nog haar dunne regendeken op, denk dat ze zo wel wat anders op heeft oo al, het is ineens zo koud!
Oooh ik laat haar nog even kweken (staat nu wel onder 200 gr trouwens) maar scheer pas als ze weer naar de binnenmanege gaat hoor, hier is nog niets geschoren…
Maare dames! Ik ben getrouwd! Ennn… mijn moie dame is daarbij aanwezig geweest!
Ze stond eerst echt heel benieuwd naar mijn boeket te kijken