Elise: we hebben een rond de longe (oliebol hoe heet dat nou, longeerbak), dus dat zit wel goed ook een grote bak. www.royalcarriageclub.com staan meer foto's geloof ik
Machonito
Geplaatst: 01-09-09 17:16
op naar 502
zasread
Geplaatst: 01-09-09 17:17
Prinslover schreef:
Waar blijft het topic ?!
Saida: heh, ik snap je laatste post niet
Dat heet, niet met je neus kijken
Machonito
Vanaf pagina 499 reageer ik bij in het nieuwe topic.. Frank wil eten en dat moet ik nog koken... Maar we hebben de 500 gehaald, dus ik voel me nu vrij om te gaan...
zasread
Geplaatst: 01-09-09 17:29
Er is iets fout gegaan, er zijn per ongeluk 3 geopend
Machonito
zo dan he ben ik een klein middagje weg en zitten we boven de 500 pagina's nou waar is het nieuwe topic??? link aub nog even op het verhaal van de biotex terug te komen Biotex Blauw werkt niet en doet niets! (ja vlekken uit de hoef halen mischien)
biotex groen zit en stof in die pus en vuil uit wonden haalt en ontsmet dit is bewezen en medisch onderzocht dus als je je paard in blauwe biotex zet werk het dus niet, verder nombardo vindt ik het ngal erg storend dat je zulk commentaar zet en zoals jij noemt opbouwend kritiek! daar is dit topic niet voor, en persoonlijk vindt ik je nogal erg betwetterend over komen, sorry meiden maar dat is mijn mening en zal ik niet ingaan op haar berichten sorry NIET mijn type
Wow haha dat was nog even discussie de laatste pagina's...
@ Zasread: de foto's zijn van de 2e keer op Halley. Hij was wel een boefje en zat me in het begin echt uit te proberen, maar uiteindelijk had ie zoiets van 'Oké, ik snap wat je wilt, ik ga meewerken' en dan voelt ie echt heerlijk!!!
Suelza ik wil je Hyves wel kijken maar ik weet niet zeker of ik jou daar toegevoegd heb?
@ Dinkeygirl: ik voel me prima bij een barokkie
Oh en volgens mij vroeg nog iemand of ik Zorrero nou de leukste vond... weet al niet meer wie heb ik gisteravond nog gelezen. Maar het antwoord: JA!!!
Tips voor vliegende wissels waag ik me niet aan, ik kan ze wel, maar heb ook niet superveel ervaring.
Piep de mus... ohnee paard
Zasread: ik zit niet zo in de vrijheidsdressuur (lees: helemaal niet) maar leuk dat ie wat nieuws kan!!
Handige witmakertjes weet ik ook niet zoveel van, altijd donkere paarden. Voor de C-pony had ik toen wel een speciaal krijtblok, dat was super!