Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Enamorado schreef:voor wie het leuk vind....
bij deze een indruk van gister bij paarden van de zon
ik heb alles in mijn album gezet zodat ik geen foto's hoef uit te kiezen en jullie niks hoeven te missen.....
http://www.mijnalbum.nl/Album=6ZLIAS47
Karina schreef:Hee Saida, dat is grappig, Veludo is vandaag ook 6 geworden
Ik stap inderdaad wel met hem, maar dat voelt nog niet zo lekker in het gekwetste kruis geloof ik... arme dier. Voordeel is wel dat hij zich rustig houdt en ik me geen zorgen hoef te maken om losschietenden hechtingen. Ik gooi er nu ook maar wat arnica druppels in, baal er een beetje van dat ik dat niet eerder bedacht heb want dat had waarschijnlijk wel geholpen om dat stolsel van die nabloeding sneller op te ruimen.
_Saida_ schreef:Ik heb gisteren een hele leuke, lange en vermoeiende dag gehad!
Eerst naar de paarden van Mayke geweest om samen met Sandra uit te mesten, de mannen even los te gooien en eten geven.
Toen naar Cipke om zijn medicijnen te geven en toen naar Bunschoten!
Toen we aankwamen zag ik meteen Ellis, was niet te missen dat koppie!
Ik heb haar even kort gesproken want ze moesten de paarden gaan inspannen.
Toen naar binnen gelopen de hal in.
Mayke had daar een stand helemaal links, gelijk naast de tribune -> Ollashop.
Ze moest nodig naar de wc en een dringende behoefte aan koffie.![]()
We hebben haar even bijgepraat en zij ons en toen konden we gaan genieten van al het moois om ons heen!
Wat een prachtige paarden heb ik gezien!
Ik heb Debby nog ontmoet in de stand van de LVN, heel leuk!
Ze heeft me foto's laten zien van Xantha toen ze nog een veulentje was, lief!
En gesproken met Sabine die onwijs mooi kan schilderen, wat een gave heeft die meid, prachtig!
Daarna heb ik Heidi en Baron nog gezien met hun schitterende creatie!
En dan heb ik het nog niet eens over al het moois wat er voorbij kwam gehad!
Ik heb onwijs genoten en een hele leuke dag gehad, voor herhaling vatbaar!
Toen het was afgelopen werd mijn auto volgeladen met spullen van Mayke, zo kon Master (haar hond) tenminste heerlijk languit liggen in haar auto, hahaha!
Daarna het hele eind weer terug gereden, onderweg nog gezellie samen een hapje gegeten.
In Enkhuizen aangekomen weer naar Cipke om zijn medicijnen te geven, toen naar Venhuizen om Mayke haar spullen uit te laden en nog even na te praten.
Om 23.15 was ik eindelijk thuis, ben direct m'n bed in gekropen!![]()
Mijn vriendin heeft heul veel foto's gemaakt, stuk of 800.....
Ze komt zo haar geheugenkaart even copiëren naar mijn pc, dus ik hoop vanmiddag wat foto's te kunnen plaatsen!
Oké dan,..... ik heb alvast stiekum 2 foto's van iemand die wij wel kennen........