Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Enamorado schreef:voor wie het leuk vind....
bij deze een indruk van gister bij paarden van de zon
ik heb alles in mijn album gezet zodat ik geen foto's hoef uit te kiezen en jullie niks hoeven te missen.....
http://www.mijnalbum.nl/Album=6ZLIAS47

! Jij gaat door voor de magnetron hihihi! En wat een ontzettend leuk
! Ik kwam daar ook Doutzen tegen dus meteen viel mijn kwartje. Je hebt groot
. Ik ben ook een beetje het type wie zijn billen brandt..
..
.
. Dat koppie als ie op zijn voorpootjes geknield zit je hoort hem gewoon nadenken.. hoe doet
Grytsje is vandaag jarig! Ze is nu 6 jaar!

. Beide liepen nog wat kort en voorzichtig.... maar als je niet beter wist zou je het niet eens zien.

Karina schreef:Hee Saida, dat is grappig, Veludo is vandaag ook 6 geworden
Ik stap inderdaad wel met hem, maar dat voelt nog niet zo lekker in het gekwetste kruis geloof ik... arme dier. Voordeel is wel dat hij zich rustig houdt en ik me geen zorgen hoef te maken om losschietenden hechtingen. Ik gooi er nu ook maar wat arnica druppels in, baal er een beetje van dat ik dat niet eerder bedacht heb want dat had waarschijnlijk wel geholpen om dat stolsel van die nabloeding sneller op te ruimen.
Wel héél druk, had eigenlijk ook niet genoeg plek voor 30 man in de huiskamer..
Maar goed, was leuk zo! Daarna nog wezen stappen met het overgebleven clubje in Rotterdam (holly wood music hall
) Daar dus lekker staan swingen. Zondag ook mn schoonouders voor het eerst bij mij thuis
Vanwege de afstand, was dit de eerste keer. Was ook erg leuk dat die zijn geweest. Oja, vrijdag ook nog met me schattie uit eten geweest. Heel gezellig druk weekend dus 
En je voetbal, jammer dat je gaat stoppen, maar volgens mij is het team niet echt leuk…?
Echt gaaf dat Doutzen nu van jou is!!! Was je altijd al van plan om er een 2e bij te nemen?? En had je van te voren al een idee dat je graag een veulentje wou van friesje?

Ziet er goed uit, en ze gebruikt al lekker dr benen! Toch mistaat het niet hoor, jij op Sita! 
En over de foto’s, als je de flits uitzet wordt de foto heel erg bewogen…. Dus dan word ie nog niet beter haha
Maar jou foto’s van Cipke en Gryts zijn daar in tegen echt geweldig!! Dat commentaar erbij is ook leuk!
En een pas de deux op een grote van 1.70 m wat leuk! 

Maar goed, is ook reuze spannend voor ruiter en paard denk ik… Wel jammer dat ik het gemist heb.
Wat leuk dat je het weer op gaat pakken! Ben benieuwd..
GEFELICITEERD!! Geef Gryts een kus en een hand van me 
Prachtige paarden zo te zien. Al vind ik stiekem de foto's van Heidi met Baron toch wel 1 van de gaafste zo in kostuum enzoo
Hoe vond je het zelf Heidi??? Jammer trouwens dat de meeting niet goed is gegaan, zonde!!!! Maar sommige hebben elkaar wel gezien gelukkig!
)
._Saida_ schreef:Ik heb gisteren een hele leuke, lange en vermoeiende dag gehad!
Eerst naar de paarden van Mayke geweest om samen met Sandra uit te mesten, de mannen even los te gooien en eten geven.
Toen naar Cipke om zijn medicijnen te geven en toen naar Bunschoten!
Toen we aankwamen zag ik meteen Ellis, was niet te missen dat koppie!
Ik heb haar even kort gesproken want ze moesten de paarden gaan inspannen.
Toen naar binnen gelopen de hal in.
Mayke had daar een stand helemaal links, gelijk naast de tribune -> Ollashop.
Ze moest nodig naar de wc en een dringende behoefte aan koffie.![]()
We hebben haar even bijgepraat en zij ons en toen konden we gaan genieten van al het moois om ons heen!
Wat een prachtige paarden heb ik gezien!
Ik heb Debby nog ontmoet in de stand van de LVN, heel leuk!
Ze heeft me foto's laten zien van Xantha toen ze nog een veulentje was, lief!
En gesproken met Sabine die onwijs mooi kan schilderen, wat een gave heeft die meid, prachtig!
Daarna heb ik Heidi en Baron nog gezien met hun schitterende creatie!
En dan heb ik het nog niet eens over al het moois wat er voorbij kwam gehad!
Ik heb onwijs genoten en een hele leuke dag gehad, voor herhaling vatbaar!
Toen het was afgelopen werd mijn auto volgeladen met spullen van Mayke, zo kon Master (haar hond) tenminste heerlijk languit liggen in haar auto, hahaha!
Daarna het hele eind weer terug gereden, onderweg nog gezellie samen een hapje gegeten.
In Enkhuizen aangekomen weer naar Cipke om zijn medicijnen te geven, toen naar Venhuizen om Mayke haar spullen uit te laden en nog even na te praten.
Om 23.15 was ik eindelijk thuis, ben direct m'n bed in gekropen!![]()
Mijn vriendin heeft heul veel foto's gemaakt, stuk of 800.....
Ze komt zo haar geheugenkaart even copiëren naar mijn pc, dus ik hoop vanmiddag wat foto's te kunnen plaatsen!
Oké dan,..... ik heb alvast stiekum 2 foto's van iemand die wij wel kennen........

Is er ook een foto van heidi en marcel samen..
?? Ben wel heel benieuwd naar dat koppel op de foto
Stelletje tortelduifjes
maar daarna weer goed gemaakt.

Hoezo prioriteiten stellen...
Hoe bedoel je de perfecte match
Hahahahaha, Ik heb met Heidi nog wat afgelachen om dr "vriendjes"
Hahahaha!! Heidi had de moed al opgegeven, maar moet je eens zien wat ze is tegen gekomen
!!!! *Knap zeg van Marcel en zn 80%!!*
En leuk dat je Halley hebt gezien, dat is ook zo'n lekker paard! En idd, dat is ook echt mijn sterkste kant, prioriteiten stellen

Fijn dat ie los is geweest met andere! Maar ben je niet bang dat het op vechten uitloopt? En wil je m hengst laten?