[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 23:31

Dan heb ik jou inderdaad ook nog gezien Haha!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 23:50

Enamorado schreef:
voor wie het leuk vind....

bij deze een indruk van gister bij paarden van de zon

ik heb alles in mijn album gezet zodat ik geen foto's hoef uit te kiezen en jullie niks hoeven te missen.....

http://www.mijnalbum.nl/Album=6ZLIAS47

Wat een mooie foto's zitten er tussen zeg!
Dank je wel voor de moeite Ja

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 08:09

Foto's van bunschoten zijn leuk! Ik vind het jammer dat ik niet kon!

patries: Hoe gaat het met je mannen, zijn ze niet meer kreupel?

carmen: foto's van je eigen aanwinst! Worden de kosten hiervoor dan niet te hoog?

Ik ben toch maar weer rustig met shannon begonnen, *kruising friese merrie, halfzusje van sita van dezelfde eigenaar* Vorige herfst waren we begonnen met zadelmak maken ed en toen ben ik er 2x heel goed afgevallen, Pierre is toen verder met dr gegaan, ging redelijk alleen was ze heel nerveus. Toen kwam die regen en lukte het hem niet om met dr door te gaan en is hij er helemaal mee gestopt. Ze kon dan ook even rustig alles bevatten en weer rustig worden. Ze heeft 3 maanden stilgestaan en nu het weer beter is en de bak goed ben ik toch maar een poging aan het wagen. Ze is nu veel rustiger en luisterd al beter (ben alleen nog maar aan het longeren) Als ze zo blijft ga ik er weer op:)
Afbeelding

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 09:09

Zo, ik zal eens een poging wagen met kladblok,zodat ik niet voor niets een roman zit te tikken..

Prinslover/Ilona: Ik ben idd de nieuwe stalgenoot van Mies Ja ! Jij gaat door voor de magnetron hihihi! En wat een ontzettend leuk
paardje heb je! Jullie passen zo te zien mooi bij elkaar.

SandravdB: Mooi paard!

Pipi: Nou weet ik waar ik je van ken! Van het FPF Haha! ! Ik kwam daar ook Doutzen tegen dus meteen viel mijn kwartje. Je hebt groot
gelijk, het is een schitterend veulen, papa en mama mooi barok dus dat wordt echt een droompaardje. Dat koppie alleen al is om te
stelen... Als ik het goed lees heb je haar gisteren irl gezien, vertel vertel!

Peetisgreat/ Ilona:Baaaalen voor je dat je man zijn rijbewijs is kwijtgeraakt Ach gut . Ik ben ook een beetje het type wie zijn billen brandt..
Mag best even de blaren voelen! En daarna doorgaan met ademhalen maar ik heb makkelijk praten langs de zijlijn..Hoe is je man eronder
als je met een dikke grijns in zijn auto wegrijd.. hihihi! Duivel

Mies: Leuke foto's! Leuk om jullie straks lekker live bezig te kunnen zien. Zijn dat trouwens de foto's van Apollo waar jullie zaterdag m
mee bezig waren? Het zal vast date's gaan regenen voor dat lekkere ding! Als mijn merrie hem straks ziet moet ik ook nog even afwachten of ze niet meteen acuut spontaan hengstig wordt. Nagelbijten / Gniffelen ..

Karina: Geweldig geschreven verslag van een castratie!! Wel heel goed dat je hem weg hebt gebracht, anders had het er misschien ander
uitgezien.. Ik zie die merrie ook echt helemaal voor me.. hoe ze het laatste restje hengst er nog uit wil peuteren ROFL .

Madelief88: Ik heb een Friese merrie. Gisteren zijn er foto's gemaakt van het rijden, zal ze binnenkort eens plaatsen. Ze staan al
wel in het peesblessuretopic waar ik zo'n beetje woon, ze is genezen verklaard van een tussenpeesblessure, en ze revalideerd goed. Het nadeel van die revalidatie is dat ik van een harde bak afhankelijk ben, een zware bak zou de blessureplaats weer kunnen irriteren en dan ben ik weer terug bij af.Daar denk ik maar niet teveel aan, en straks kan ik ook lekker afwisselen met verende bosgrond dus dat gaat helemaal goed komen.

Saida: die foto;s van Cipke zijn echt dottig Lovers . Dat koppie als ie op zijn voorpootjes geknield zit je hoort hem gewoon nadenken.. hoe doet
ze dat nou met die stelten omvouwen!!

Spokie79: succes met afstuderen!!

Bunschoten ben ik niet geweest, ben niet zon fan van grote mensenmassa's bij elkaar. Ik geniet achteraf wel van de foto's.

Yenneke: cool! Mag je echt trots op zijn op zo'n vent.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 10:16

Go jij! Go jij! Clown Go jij! Go jij! Grytsje is vandaag jarig! Ze is nu 6 jaar! Go jij! Go jij! Clown Go jij! Go jij!
Vanavond ga ik mijn meisje lekker verwennen met een emmer slobber met fruit en wortels, daar kan ze altijd zo van genieten!

Madelief -> Cipke drinkt alleen nog maar moedermelk en probeert af en toe een sprietje hooi of stro, dus ik kan hem jammer genoeg nog niet paaien met iets lekkers.
Ik heb je gisteren niet gespot in Bunschoten, maar ik heb meerdere mensen niet gezien, of niet herkend.
Jammer hoor!
Leuk zo'n pas de deux!
Dat wordt nog even flink oefenen aankomende week!

Sanne -> Leuk dat je op af en toe op Boykin kan rijden om te helpen.
Zo hou je het zelf ook een beetje bij!
Cipke ziet er idd heel goed uit, en hij is gelukkig ook weer vrolijk en levendig.
Het is zo leuk om hem te zien rennen en springen buiten, dan wordt ik spontaan vrolijk en blij!
Ja als je er telkens zo tegenop ziet om te gaan voetballen dan zou ik er ook een punt achter zetten.
Dan kan je die tijd wel beter besteden, nl aan iets wat je wel echt leuk vindt!

Yenneke -> Mijn camera wil ik nog wel eens vergeten, maar ik probeer het zeker zo vaak mogelijk mee te nemen.
Het is zo leuk om die foto's weer terug te zien en te zien hoe snel Cipke groeit!
Wat gaaf dat je voor het eerst op X-Tremohebt gestapt!!!
Op die laatste foto straalt de blijdschap er echt vanaf! Heel leuk om te zien!
Gemma heeft zondag idd ook meegereden, ik heb haar gezien.
Ik vind haar tuigage zo mooi!
Ik vond veel paarden niet zo mooi bespierd, veel front maar weinig kont.

Paola -> Cipke gaat al een stuk beter nu.
De zwelling in zijn nek is minder, maar nog niet weg.
AnneMarie gaat het morgen geloof ik weer controleren.
De wonden op zijn benen genezen redelijk, alleen heeft hij nu een knobbel wildvlees op één wond.
Ik moet even navragen of het mogelijk is deze te laten verwijderen want het is best wel een raar gezicht.
Hoe was je dag gisteren?
Eindelijk Doutzen in het echie kunnen bewonderen en knuffelen?

Jasmijn -> De 25e een KK, dat is al snel!
Best wel spannend hoe dat afloopt, hopelijk vinden ze niets!
Als ze nou ergens overtwijfelen, laat je dan ook nog een röntgenologische keuring doen?
De wonden van Cipke genezen wel, maar gestaag.
Op één wond heeft hij nu een wildvleesknobbel zitten, echt een raar gezicht.
Ik zal er nog naar laten kijken door de VA en vragen of het verwijderd kan worden.
Verder is het een schatje, hij lijkt op z'n moeder qua karakter!

Spokie -> Staat Sun al op het land? Dat is al vlot!

Patricia -> Hoe gaat het ondertussen met je mannen hun kreupelheid?
Ik heb foto's van Marcel en Heidi, dus als ze zelf niets plaatsen........ Clown Knipoog
Moet ze alleen nog uitzoeken op de computer, er zijn wel 800 foto's gemaakt geloof ik....... Bloos

Michelle -> Ik bedoelde dat je na een maand van trainen en sterker maken in het bos en rechte stukken al zoveel resultaat kunt zien. Knipoog
Hebben zich al wat aantrekkelijke dames gemeld voor Encanto zijn dating advertentie? Haha!
Leuk weer een nieuwe uitdaging erbij om mee te werken!
Veel plezier met haar!

Heidi -> Jij en Baron zagen er geweldig uit gisteren!
En hij gedroeg zich als een echte heer vond ik, heeeeeeeel braaf!

Frankiej -> Leuke foto's! Veel paarden heb ik gisteren ook gezien.
Het viel mij ook op dat veel paarden niet mooi bespierd waren, veel front en weinig kont.

Ellis -> Leuk je een keer in het echie gezien en gesproken te hebben!
Hoe vonden jullie het in Bunschoten?
Mijn vriendin heeft veel foto's gemaakt (ca. 800.....) maar die moeten nog op mijn computer gezet worden en dan moet ik ze nog uitzoeken.
Ik zal wel een paar leuke foto's van jou plaatsen! Knipoog

Malin -> Ik hoorde al van Mayke dat er leuke verkooppaarden tussen zaten, maar ook rotzooi.
Maar het was wel leuk zaterdag?

Petra -> Feliciteer Celine maar met haar 2e plaats!
En die galop,...... ach hij is nog zo jong, dat komt zeker goed!
Je hebt gelijk dat je kerel zelf maar voor vervoer moet zorgen en dat jij hem brengt/haalt wanneer het jou uitkomt.
Hij kan van jou niet verwachten dat jij al je dingen laat vallen om zijn stommiteit.
Ben zeer benieuwd hoe lang je man moet wachten tot hij zijn rijbewijs weer terug krijgt.
Het gaat gestaag beter met Cipke zijn wonden.
Het scheelt veel dat hij elke dag even een paar uur zijn beentjes kan strekken.
Dat is beter voor de doorbloeding wat weer beter is voor de genezing.
Op één been zit nu een wildvleesknobbel, een heel raar gezicht.
De VA komt als het goed is morgen weer zijn hals controleren, dan kan ze meteen even kijken naar die knobbel.

Karina -> Jammer genoeg ook jou niet ontmoet gisteren......
Beweging doet altijd veel goed tegen de zwelling na een castratie, dus als hij mag zou je met hem kunnen stappen?

Fanny -> Leuke foto's van jullie!

Branka -> Leuk om Frio weer eens te zien!

Suzanne -> Bij ons wordt ook het één na het andere lammetje geboren, liiiiiieeeeeef!
Worden er bij jullie ook zoveel drielingen geboren? Bij ons heeft 75% van de ooien wel een drieling.

Enamorado -> Die Garocha show heb ik gisteren ook gezien met dezelfde ruiter en paard, heel leuk om eens te zien!
Meerdere ruiters en paarden komen me trouwens bekend voor, die heb ik ook gezien.

Carmuh -> Gefeliciteerd met je eigen fries!
Kom je snel foto's plaatsen?

Debby -> Insgelijks!
Leuk om eens het gezicht achter de naam te zien! Haha!

Breghje -> Lief gezicht hè die foto's van Cipke?
Stom eigenlijk want als meneer gaat liggen dan twijfelt hij geen moment, maar zoals nu dat hij mams na wil doen met rollen zag (en hoorde je hem idd bijna) denken hoe hij dat nu moest doen, hahaha!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 10:24

Gisteravond waren mijn beide mannen weer zo goed als rad Lachen. Beide liepen nog wat kort en voorzichtig.... maar als je niet beter wist zou je het niet eens zien.

Ga vanavond weer even stukje met ze wandelen om te zien of het nog goed gaat. En als dat zo is morgen voorzichtig maar weer wat "werk".
Rijden laat ik deze week zowiezo maar even voor wat het is(voor de zekerheid) ongeacht of Ensueno weer rad is of niet. Een weekje "vrij" kan ook geen kwaad denk ik Haha!

Saida: Gefeliciteerd met Grytske's verjaardag!! Geef d'r maar een dikke knuffel van me vanavond Haha!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 10:34

Hee Saida, dat is grappig, Veludo is vandaag ook 6 geworden Lachen
Ik stap inderdaad wel met hem, maar dat voelt nog niet zo lekker in het gekwetste kruis geloof ik... arme dier. Voordeel is wel dat hij zich rustig houdt en ik me geen zorgen hoef te maken om losschietenden hechtingen. Ik gooi er nu ook maar wat arnica druppels in, baal er een beetje van dat ik dat niet eerder bedacht heb want dat had waarschijnlijk wel geholpen om dat stolsel van die nabloeding sneller op te ruimen.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 10:57

Sorry dat ik zo lang niets van me laat horen, ik slaap nu voor een week bij me vriendin, en dat gaat zo om de week verder.

Met Fuego gaat het beter, de zwelling is niet meer zo erg en mindert. Hij is wel heel erg wild.

Met mij gaat het ook goed, mis Fue wel heel erg. Zaterdag een feest van een paar jongens die Dee kent (Dewi, vriendin) dus dat gaat gezellig worden.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 10:58

Ik heb gisteren een hele leuke, lange en vermoeiende dag gehad!
Eerst naar de paarden van Mayke geweest om samen met Sandra uit te mesten, de mannen even los te gooien en eten geven.
Toen naar Cipke om zijn medicijnen te geven en toen naar Bunschoten!
Toen we aankwamen zag ik meteen Ellis, was niet te missen dat koppie!
Ik heb haar even kort gesproken want ze moesten de paarden gaan inspannen.
Toen naar binnen gelopen de hal in.
Mayke had daar een stand helemaal links, gelijk naast de tribune -> Ollashop.
Ze moest nodig naar de wc en een dringende behoefte aan koffie. Haha!
We hebben haar even bijgepraat en zij ons en toen konden we gaan genieten van al het moois om ons heen!
Wat een prachtige paarden heb ik gezien!
Ik heb Debby nog ontmoet in de stand van de LVN, heel leuk!
Ze heeft me foto's laten zien van Xantha toen ze nog een veulentje was, lief!
En gesproken met Sabine die onwijs mooi kan schilderen, wat een gave heeft die meid, prachtig!
Daarna heb ik Heidi en Baron nog gezien met hun schitterende creatie!
En dan heb ik het nog niet eens over al het moois wat er voorbij kwam gehad!
Ik heb onwijs genoten en een hele leuke dag gehad, voor herhaling vatbaar!
Toen het was afgelopen werd mijn auto volgeladen met spullen van Mayke, zo kon Master (haar hond) tenminste heerlijk languit liggen in haar auto, hahaha!
Daarna het hele eind weer terug gereden, onderweg nog gezellie samen een hapje gegeten.
In Enkhuizen aangekomen weer naar Cipke om zijn medicijnen te geven, toen naar Venhuizen om Mayke haar spullen uit te laden en nog even na te praten.
Om 23.15 was ik eindelijk thuis, ben direct m'n bed in gekropen! Haha!

Mijn vriendin heeft heul veel foto's gemaakt, stuk of 800.....
Ze komt zo haar geheugenkaart even copiëren naar mijn pc, dus ik hoop vanmiddag wat foto's te kunnen plaatsen!

Oké dan,..... ik heb alvast stiekum 2 foto's van iemand die wij wel kennen........
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door _Saida_ op 14-04-08 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 11:01

Karina schreef:
Hee Saida, dat is grappig, Veludo is vandaag ook 6 geworden Lachen
Ik stap inderdaad wel met hem, maar dat voelt nog niet zo lekker in het gekwetste kruis geloof ik... arme dier. Voordeel is wel dat hij zich rustig houdt en ik me geen zorgen hoef te maken om losschietenden hechtingen. Ik gooi er nu ook maar wat arnica druppels in, baal er een beetje van dat ik dat niet eerder bedacht heb want dat had waarschijnlijk wel geholpen om dat stolsel van die nabloeding sneller op te ruimen.

Jij ook gefeliciteerd! Go jij! Go jij!
En wens Veludo veel sterkte, de arme jongen, dat ie zo z'n verjaardag moet doorbrengen..... Knipoog

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 11:29

Saida: Gefeliciteerd!
Nog geen dames helaas, maar volgende maand wordt hij gekeurd, dan zullen ze wel in de rij komen staan!
Ben benieuwd hoe het met shannon gaat lopen, ze is heel lief en aanhankelijk, zo span ik altijd een draad in de bak om dr in te longeren. Als ik klaar ben ga ik die draad dus oprollen en loopt ze gewoon met me mee, terwijl ze dan lekker door de hele bak kan lopen (waar soms ergens hooi ligt, of dr vriendjes staan) pas als de draad buiten de bak op de grond ligt en ik dr geaaid hebt trekt ze weer dr eigen plan...

Mooie fotos van heidi, ben nieuwsgierig naar de rest!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 11:39

Zo even Word erbij gepakt, want ik moest echt veel bladzijdes door! Heb geprobeerd om op iedereen te reageren!! Haha!
Van het weekend mn verjaardag gevierd, wat echt ontzettend leuk was Ja Wel héél druk, had eigenlijk ook niet genoeg plek voor 30 man in de huiskamer.. Bloos Maar goed, was leuk zo! Daarna nog wezen stappen met het overgebleven clubje in Rotterdam (holly wood music hall Tong uitsteken ) Daar dus lekker staan swingen. Zondag ook mn schoonouders voor het eerst bij mij thuis Tong uitsteken Vanwege de afstand, was dit de eerste keer. Was ook erg leuk dat die zijn geweest. Oja, vrijdag ook nog met me schattie uit eten geweest. Heel gezellig druk weekend dus Haha!

Sanne: Ik lees dat jij een heel leuk barok-paardendagje hebt gehad op Moravita en bij Lisenka! Heb je Halley IRL mogen bewonderen? Haha! En je voetbal, jammer dat je gaat stoppen, maar volgens mij is het team niet echt leuk…?

Sandra: Wauw, wat een mooie zwarte kanjer heb je zeg, hij ziet er goed uit! Knipoog

Paola: Jeeeeeeeeeeh wat een nieuws zeg!! Haha! Haha! Echt gaaf dat Doutzen nu van jou is!!! Was je altijd al van plan om er een 2e bij te nemen?? En had je van te voren al een idee dat je graag een veulentje wou van friesje?

Peet: Jeetje, lekkere vent heb je! Wanneer krijgt ie zn rijbewijs terug?

Yenneke: Dat veldje is op parnassia. Ik ben daar dus “illegaal” aan het rijden Nagelbijten / Gniffelen Clown

Mies: Leuke foto’s zeg van jou en Sita! Ja Ziet er goed uit, en ze gebruikt al lekker dr benen! Toch mistaat het niet hoor, jij op Sita! Knipoog

Karina: Gelukkig is de castratie goed verlopen!! Hoe maakt hij het nu?

Saida: Ja, daar kan je zeker nog wat van leren! Hij heeft ook echt een mega dikke nek Wow! En over de foto’s, als je de flits uitzet wordt de foto heel erg bewogen…. Dus dan word ie nog niet beter haha Clown Maar jou foto’s van Cipke en Gryts zijn daar in tegen echt geweldig!! Dat commentaar erbij is ook leuk!

Madelief: Heb zeker genoten van me vrije dag hahaha. Lekker heel de dag wezen chillen. Clown En een pas de deux op een grote van 1.70 m wat leuk! Haha!

Jasmijn: Spannennndd!!! Billy komt nu wel erug dichtbij dacht ik zo!! Als ie er is, dan is het misschien wel leuk om in de mei vakantie te meeten! Knipoog

Frankiej: Wat een leuke foto’s zeg van zaterdag!! Prachtige paarden, maar wel veel spanning zie ik Knipoog Maar goed, is ook reuze spannend voor ruiter en paard denk ik… Wel jammer dat ik het gemist heb.

Carmen: Jeetje, in een korte tijd veel gebeurd! Wat jammer van Pablo, maar je eigen paard is ook super!! Foto’s!!

Eef: Geweldige foto’s zeg!!! Echt prachtige paarden er tussen. Ja

Mies again Knipoog Wat leuk dat je het weer op gaat pakken! Ben benieuwd..

Breghje: Wat leuk dat je daar komt staan!! Volgens mij is het erg leuke stal verder!

Saida agian Knipoog GEFELICITEERD!! Geef Gryts een kus en een hand van me Clown

Patries: Heb ik iets gemist? Lopen Ensueno en Bailando niet goed? Zijn ze gevallen ofzo?

Wat betreft Bunschoten; Gelwedige foto's!! Wow! Prachtige paarden zo te zien. Al vind ik stiekem de foto's van Heidi met Baron toch wel 1 van de gaafste zo in kostuum enzoo Haha! Haha! Hoe vond je het zelf Heidi??? Jammer trouwens dat de meeting niet goed is gegaan, zonde!!!! Maar sommige hebben elkaar wel gezien gelukkig!

Manjafiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 12:03

Het was echt super leuk! Heidi is nu vast druk bezig om de foto's uit te zoeken. Marcel heeft echt goed gereden maar Heidi zal daar vast nog wel wat over vertellen (en over zichzelf natuurlijk....ze was echt heel mooi Bloos )
Ik vond het ook leuk om Karina zo even met Baron te zien. Voor de rest heb ik alleen bokkers uit 'mijn' demi-lifers verzorg topic gemeet. Dat zijn meiden die ook allemaal in de 20 zijn en paardjes van anderen bijrijden. Nieteens zozeer Barokke paardjes maar ze hadden gewoon zin om even langs te komen en waren onder de indruk van al het moois uit Portugal en Spanje Knipoog .
Ik vond het een geslaagde dag in ieder geval!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 12:45

_Saida_ schreef:
Ik heb gisteren een hele leuke, lange en vermoeiende dag gehad!
Eerst naar de paarden van Mayke geweest om samen met Sandra uit te mesten, de mannen even los te gooien en eten geven.
Toen naar Cipke om zijn medicijnen te geven en toen naar Bunschoten!
Toen we aankwamen zag ik meteen Ellis, was niet te missen dat koppie!
Ik heb haar even kort gesproken want ze moesten de paarden gaan inspannen.
Toen naar binnen gelopen de hal in.
Mayke had daar een stand helemaal links, gelijk naast de tribune -> Ollashop.
Ze moest nodig naar de wc en een dringende behoefte aan koffie. Haha!
We hebben haar even bijgepraat en zij ons en toen konden we gaan genieten van al het moois om ons heen!
Wat een prachtige paarden heb ik gezien!
Ik heb Debby nog ontmoet in de stand van de LVN, heel leuk!
Ze heeft me foto's laten zien van Xantha toen ze nog een veulentje was, lief!
En gesproken met Sabine die onwijs mooi kan schilderen, wat een gave heeft die meid, prachtig!
Daarna heb ik Heidi en Baron nog gezien met hun schitterende creatie!
En dan heb ik het nog niet eens over al het moois wat er voorbij kwam gehad!
Ik heb onwijs genoten en een hele leuke dag gehad, voor herhaling vatbaar!
Toen het was afgelopen werd mijn auto volgeladen met spullen van Mayke, zo kon Master (haar hond) tenminste heerlijk languit liggen in haar auto, hahaha!
Daarna het hele eind weer terug gereden, onderweg nog gezellie samen een hapje gegeten.
In Enkhuizen aangekomen weer naar Cipke om zijn medicijnen te geven, toen naar Venhuizen om Mayke haar spullen uit te laden en nog even na te praten.
Om 23.15 was ik eindelijk thuis, ben direct m'n bed in gekropen! Haha!

Mijn vriendin heeft heul veel foto's gemaakt, stuk of 800.....
Ze komt zo haar geheugenkaart even copiëren naar mijn pc, dus ik hoop vanmiddag wat foto's te kunnen plaatsen!

Oké dan,..... ik heb alvast stiekum 2 foto's van iemand die wij wel kennen........
Afbeelding

Afbeelding

dat ben ik Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Haha!
gave foto's.

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 12:53

Jullie zagen er prachtig uit.... Baron en LLano... en vooral jij en Marcel saampjes... geweldig Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 12:55

Ik wil meeeeeeeeer foto's zien heidi!!! Haha! Is er ook een foto van heidi en marcel samen.. Haha! ?? Ben wel heel benieuwd naar dat koppel op de foto Tong uitsteken Stelletje tortelduifjes ROFL Haha!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 13:05

foootooooo'sssss!!! haha we worden met z'n allen toch wel benieuwd naar gister.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 13:17

Hihi dank je ik vond me zelf ook super mooi hahaahaha Bloos
Ik was erg trots hoor dat ik mee reed en Baron hahahaha die had eventjes misdragen bij mijn verzorgster. hahaha Tong uitsteken
wat bleek Baron heeft al hekel aan dominante hengsten en vooral zwarte Rolleyes
ze zat erop en ging eventjes voor me alvast warm rijden omdat alles ineens opschoof dus ik starte eerder dat dat het gepland was.
dus ik omkleden en zij inrijden. Haha!
Maar ze ging aan galoperen wat goed ging en ineens liep er een groot zwart mooi anda voor haar op de hoefslag en hij was aan het stappen. Rolleyes
dus Baron kwam aan galoperen en vloog zo ineens de zwarte hengst zowat aan. Nagelbijten / Gniffelen
gelukkig kon mijn verzorgster wat voor komen en trok zo Baron opzij en was eventjes boos ( ze zei NEE BARON DOE EVENTJES NORMAAL MAN JE BEN NU ERG STOUT ) Whoosh! maar daarna weer goed gemaakt. Vriendjes zijn?
ze zei nog netjes sorrie tegen die man en die man zei geef niet. Vriendjes zijn?
Baron kan een mannetje zijn en dat heeft ze nu wel gemerkt hahah Tong uitsteken
gelukkig kan ze hem aan en is ze niet geschokken of bang geworden dus een goede tante voor Baron Haha!
Daarna ging ik erop en dat ging goed. Bloos
was wel voor het eerst hoor zo in een vreemde omgeving en nog eens een jurk aan hahaha. Haha!
Wel Knap dat Baron braaf was met mijn jurk dat zo over hem heen hing. Lovers
Baron kan heel angstig zijn met wappende dingen op zijn lichaam. Ach gut
Dat weet Karina wel Bloos
Het leek wel dat Baron juist trots liep van kijk mij eens Haha!
weer een overwinning zeg ik maar hahahaha Lovers
komt ook ik ben zelf erg rustig op hem mischien te rustig maar het gaat om het idee en dat we het leuk hebben samen Haha!

Baron heeft vroeger veel mee gemaakt dat ie erg bang was en geen vertrouwen in de mens meer had (Toen Karina hem net had en je ging zijn box in dan vloog ie de lucht in van angst en zat ie gelijk aan de muur vast geplakt of aan het plafon).
en moet je nu zien hij pronkt gewoon en loopt als een trots rond Lovers

Ik heb erg genoten van zo een mooie zonnige dag.

Karina zat lekker aan Baron geplakt toen ze hem weer zag Lovers
en daarna toen ze erop klom hahaha zat ze echt met een Big Big Big smile op Baron Haha!
wat heerlijk om dit zo tezien ze had nooit normaal afscheid van kunnen nemen van Baron.
ze had veel verdriet ervan gehad en nu is ze weer helemaal happy Haha!

Marcel met Llano ging ook goed OK dan!
Hij reed een Z kurr op Muziek met 1 hand ne kreeg de eerste prijs en had de hoogste score van die dag.
score van 80% Go jij! Go jij!

Daarna de feria gereden hahaha dat stampen en klappen van de dansers is niet erg daar ging baron van knielen hahahaha maar dat gezwaai en gedraai vond ie eng tja dat wapperd ineens zo een jurk wat die mevrouw aan had hahaha.

Marcel had zijn trouw pak aan gedaan en zo reden we naast elkaar en hand in hand hahahaha. Lovers
daarna kregen we een alcoholdrankje aan geboden en die moest je in 1 hand nemen dus ander hand sturen hahaha
dat is erg leuk met dansende en zingende en klappende dansers hahaha Tong uitsteken
ik dacht ik neem een slok en toen sprong Baron lekker opzij dus schoot het drankje zo lekker tussen me Bh hahaha Vork
voelde heerlijk aan hahaha maar niet heus zo een kleef goedje die zo tussen je borsten voeld glijden hahahahahaha Bloos

We hebben genoten hahaha

foto's komen eraan Haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 13:37

Wauwie, mooie foto's van jou en Baron Heidi en wat een superscore van Marcel en Llano!!! Zijn er foto's van hun kür? Ik ben heel benieuwd Lachen

Ja euhm, de hengst die ik moest voorstellen was ook erg stout met inrijden en ik denk dat ik ook enkele keren bijna iemand van haar paard heb gereden... Ik heb me ook wel geëxcuseerd bij die personen Haha!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 14:50

eventjes een voorproefje van ons Haha!

de twee tortelduifjes hahah Tong uitsteken
Afbeelding

Rest komt nog

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 15:04

Wat aandoenlijk!!!!
Mooie foto!!!! ik vind bij Llano (daar zit marcel toch op) dat rood gele dingetje op zn borst leuk!

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 15:30

ben ik ook weer!!

Vanochtend was ik al vroeg op stal, want dan gingen we proberen Peer samen buiten te zetten met de 2 3 jarige van me instructice.... nou die andere 2 stonden er al dus ik peer eruit heel braaf helemaal hinniken toen hij ze zag en hup erin...nou heel interessant natuurlijk en even ruzie met eentje die ook dominant is, maar toen ging het wel goed spelen met elkaar enzo(stijgeren en op de knieen enzo en geluid maken) was wel heel leuk!! Heb hem ook nog even gepoetst, maar dat vond hij nog vreemd, vooral als ik zijn benen wilde poetsen...

@ Mies Apollo: Ik kan het wel bekostigen hoor, heb voordat ik hem kocht eerst een schema gemaakt met inkomsten en uitgaven enz en dat zat allemaal goed!!

@Saida: Ben heeel blij met hem!! Zal proberen morgen foto's te maken, heb wel nog wat foto's bij de vorige eigenaar die zal ik wel even plaatsen zo!!

@Prinslover: Ja vind het heelr erg dat ik met Pablo moest stoppen, hij was me maatje, maja het was niet anders. Gelukkig heb ik nu een eigen paardje en dat is ook wel weer heel leuk!!

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 15:33

dit is mijn knappe man!!

Afbeelding

Afbeelding

en nog 2 van zn koppie:
Afbeelding

Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 15:39

Michelle: Wat een leuk beestje, hopelijk gaat het deze keer wel goed.

Saida: Gefeliciteerd met Grytsje haar verjaardag!
Heb je al een besluit genomen?
Hé, zat jij ook op de tribune toen Heidi moest rijden?

Ilona: Fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad!!!
Ja ik heb Hally in irl gezien, hij had alleen wel erg druk met eten. Maar mooi beestje is het!
Ik heb Heidi en Marcel wel samen op de foto staan, hand in hand Tong uitsteken

Op mijn foto's moeten jullie nog even wachten, ik heb voor morgen nog een deadline en ik ben door gisteren nog niet aan het werk toe gekomen Schijnheilig Hoezo prioriteiten stellen...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 16:16

Echt geweldig om jullie zo samen op die witte pracht paarden te zien!! Haha! Hoe bedoel je de perfecte match Haha! Haha! Hahahahaha, Ik heb met Heidi nog wat afgelachen om dr "vriendjes" ROFL ROFL Hahahaha!! Heidi had de moed al opgegeven, maar moet je eens zien wat ze is tegen gekomen Haha! !!!! *Knap zeg van Marcel en zn 80%!!*

Sanne: Ik wacht ook nog geduldig op jou foto's Knipoog En leuk dat je Halley hebt gezien, dat is ook zo'n lekker paard! En idd, dat is ook echt mijn sterkste kant, prioriteiten stellen Huilen van het lachen ROFL

Carmuh: Geweldig paard zeg!! Je kan wel zien dat ie jong is, lekker puppie bekkie Lovers Fijn dat ie los is geweest met andere! Maar ben je niet bang dat het op vechten uitloopt? En wil je m hengst laten?