Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amigo_tje schreef:Ze heeft een afhangend kruis. Denk er wat spieren bij en het is beter, maar dit is idd haar bouw.
Met haar achterbenen is niets mis, buiten dat ze iets of wat recht zijn. Maar dat belemmert haar niet in haar stappen of lopen, zo zei de osteopate.
Yrrah schreef:Dat is ook wel zo. Maar ik wilde alleen maar zeggen dat Friezen vroeger vaak een afhangend kruis hadden.
Overigens vind ik het magnifiek om te zien dat Ceara het zo goed doet
Amigo_tje schreef:Thx iedereen
En eerlijk? Het geeft zo een zalig gevoel, want hoe vaak wil je niet opgeven? Hoe vaak hoor je niet van anderen van "laat dat paard voor wat ze is, koop een goed paard".
Maar velen begrijpen niet wat ik voor dat paard heb gedaan, wat een band wij ondertss samen hebben.
Ze is een gouden paardje, en al is ze niet perfect, voor mij is ze een écht mooie Friezel
Aise, ben je e-mailadres kwijtKun je me dat nog es doorgeven, aub?
geerke schreef:het is gewoon een goed paard!....ik denk altijd maar...nobody's perfect...
waarom een paard afschrijven omdat er een bult op z'n knie zit?
Ik ben daar gewoon op tegen....als een paard gewoon gelukkig kan leven zonder pijn hoeven ze voor mij niet perfect te zijn...ben ik ook niet.
jij hebt dit paard gewoon gered,zonder jou was ze allang bij de slacht belandt.
En door deze actie heb je een vriendje voor het leven....dit paard zal altijd onthouden dat jij op het juiste moment in haar leven kwam!
Ik heb dat vaak meegemaakt met 'bijna dood' paarden....ze blijven je dankbaar!
Dat merk ik trouwens ook met m'n 6 zwerfhonden....onvoorwaardelijke liefde!