Autumnn: Wat goed om te lezen, lekker genieten! En benieuwd hoe jullie crosstraining gaat. Hugo vind springen helemaal geweldig.
Flubberboot: Wat een heerlijke foto. Je paard kijkt ook echt zo heerlijk droog. Hoe is het gegaan??
Jenara: Ah nee wat rot dat je zoveel stress hebt. Het schuilen zou ik een beetje loslaten. Hier staan bijna alle paarden 24/7 buiten. Als het regent staan de meeste gewoon buiten met hun kont in de regen

Het is nu overal ellende, waar ik normaal in de zomer gewoon kon rijden moet ik nu ook uitwijken naar een weiland om te rijden. Ik denk dat je gewoon heel erg pech hebt met het weer op dit moment.
En zelf het schuren.. hier nooit geen dekens nodig gehad (lees 20 jaar) en dit jaar echt extreem. Morena begon ook heel haar manen eraf te schuren dus die staat nu onder een vliegendeken. Hugo alleen in de avond/nacht.
Elisa2: Wat een prachtig gezicht zo voor de koets. Die Spanjaarden zijn gewoon heel erg "benig"

_Tarzan: Goed te lezen dat je zo lekker bezig bent met Rambo. Wel echt een knappert hoor!
Welkom Annika_l83! Heb je foto's?
Hier ook even behelpen met het weer.. Mora begon ineens met schuren dus die mist de helft van haar manen. Zuur, want ik had juist gespaard voor haar lange manen. Nu nog twijfel of ik ze niet helemaal in sportcoupe ga doen. Dat is sowieso fijner voor onder haar deken.
Hugo en ik starten zondag weer in een working equitation in Bergen op Zoom. We hebben onze proef iets moeten aanpassen omdat hij te lang was. Dus die gaan we deze week nog wat oefenen. Ik ben qua bitten nog steeds aan het experimenteren. Nu de Trust Inno Sense met tongboog en dit lijkt voor nu hét bit te zijn :-D
Dank nog voor al jullie reacties op mijn foto topic!