Super mooie foto's gett! Wat heb jij ook mooi haar!

Vervelend is dat het criske, dat je altijd te maken hebt met een eigenaar.. Je probeert in ieder geval het beste voor haar te doen!
Leuke foto's KittyDylan.

Misschien valt hij zo in omdat het winter is? Heeft Menno ook altijd, trekt wel weer bij in de zomer!
wauw kusvoorjou! Wat een super mooie omgeving.

Mooi halster voor Siebert!

hannelover wat een fijne foto's, ziet er lekker ontspannen uit!
Pablo blijft zo machtig mooi he, wauw!

Fijne foto's ook steffiee, let erop dat je je schouders naar achteren houdt. Ik ken het hoor, heb ook rugklachten en dan is het zo verleidelijk naar voren te leunen maar probeer er veel op te letten dan wordt het vanzelf beter!
Volgens mij is het heel mooi bij jou in de zomer fabske, als alle bomen groen zijn!
Prachtige merrie Kris_P, lekker eigenzinnig hoofdje!

Welkom Lonneke, ook al zo'n schoonheid!

Die wit onderlegde neusriem staat Pablo heul erg goed!
heerlijk filmpje renskep!

lekker KittyDylan! Heb je oortjesfoto? Die zijn altijd welkom!

Prachtige foto LadyKim!

Welkom Elmira, mooie foto's! Die in het water, wauw!
Friezen hebben gewoon een zwakke rug, vaak kort maar bij de wat luxere typjes is de rug juist erg lang vergeleken met de rest van het lijf. Ook is de nek vaak lang waardoor ze lastig correct over de rug te rijden zijn.
Mok is echt ruk, wij hebben toen eens de sokken geschoren, scheelde echt een hoop! Ziet er even niet uit maar groeit toch wel weer aan.

Heerlijke foto ffnessence!
Chriske, ik denk dat je prima kunt rijden, desnoods enkel stappen. Toen Menno's zadel niet goed meer lag heb ik ook tijdelijk zonder zadel gereden, ondanks dat hij pijn in zijn rug kreeg van het zadel had hij geen pijn als ik zonder zadel reed dus dat een poosje gedaan.
Elmira, rijd je haar wel? Zo ja, hoe stel je haar in met het rijden? Ik vind laag, rond en diep altijd wel prettig, en dan bedoel ik geen rollkur maar laag ingesteld maar wel dat ze de rug en buikspieren aan moeten spannen zeg maar!
Zo.

Sorry voor lange afwezigheid.. Erg druk met school en veel bij Menno.
Zondag heerlijke buitenrit gemaakt, gruwelijk hard gegallopeerd. Krijg morgen mijn GoPro binnen dus kan ik het binnenkort eens filmen.

Verder is er een vriendin pas meegeweest, dus zal ff kijken of ik zo wat epics kan photoshoppen weer..
En heb ook nog wat foto's:
'ff kijken of je het wel goed doet..'
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[ [url=m/P80PYm.jpg]Afbeelding[/url] ]