geeft echt een slow-motion gevoel haha. Ook in de galop, dat is alsof je zweeft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
geeft echt een slow-motion gevoel haha. Ook in de galop, dat is alsof je zweeft
maar wat een prachtige peerdjes komen er weer voorbij. Is die van jou nu inmiddels al wat meer op gewicht, Cherell? En wow Elise, die is inderdaad flink gegroeid sinds de laatste foto's die ik zag!
Die die ik rijd kan je ook flink in de maling nemen. Je moet bv. niet net aan je handschoenen zitten pulken met éen arm door de teugels terwijl je langs een terug-paadje komt, tegen de tijd dat je de teugels bij mekaar hebt geraapt zit je al aan de rand van het bos
)
Hoop dat ik een fatsoenlijke foto kan maken om in het topic te plaatsen! tjaakje schreef:Hier ook geen slowmo. Sterker nog, als meneer op een buitenrit bedenkt dat hij er wel genoeg van heeft en naar huis wil, kan hij zich in een kwart seconde omdraaien en naar huis draven. Voor ik in kan grijpen, zijn we al een aantal meter op weg terug
Bambolina schreef:Heb me al weer een tijdje niet gemeld hiermaar wat een prachtige peerdjes komen er weer voorbij. Is die van jou nu inmiddels al wat meer op gewicht, Cherelle? .
.
sorry hoor

Bambolina schreef:En wow Elise, die is inderdaad flink gegroeid sinds de laatste foto's die ik zag!