Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
borderjay schreef:Wat leuk,foto's!!!! En het is heerlijk om te lezen hoe trots je op je paardje bentCap ziet er ook super uit!
Ik kan helaas niet naar horse event....moet werken
" hahahah
_Saida_ schreef:Citaat:en wat Frank in zijn handen heeft is gegarandeerd onbetrouwbaar
Hahahaha wat een zinnetje
Hahaha!Ik dacht ook; HUH???
![]()
frankiej schreef:karina: verslavend he dat bokken, maar goed dat daar pc's staan
. Maar verder de lekker lange PB in mijn inbox bewaard tot vanavond hoor (tot straks Heidi
).
gekregen. En ik heb goede gedroogde gember kunnen kopen voor Veludo. Geen poeder maar grover, dus niet dat het stuift. En puur. Ze hadden ook duivelsklauw in pellets geperst, leek wel practisch, misschien ga ik dat ook nog eens bestellen.
..
). Ik ga duimen dat Elise je nog wat verder op weg kan helpen met hem, zoals ik al eerder zei ben ik daar echt benieuwd naar. En mocht het uiteindelijk toch niet gaan werken tussen jullie, dan hoef je jezelf in ieder geval nooit meer af te vragen of je er wel genoeg aan gedaan hebt. En dan zal de juiste baas zich ook wel voordoen. Dit loopt niet voor niets zoals het nu loopt! You go girl! 
T is echt een pechvogel.

gave foto's.
fijn dat ze naar goed adres gaan. 

_Saida_ schreef:en wat Frank in zijn handen heeft is gegarandeerd onbetrouwbaar

foute fotos

) blokeerde de weg en
, zo nou kan ik lopen, .... EN NOU KOMT HET!!!
ben helemaal klaar met die sokken!! _Bitje_ schreef:ja niet,..uitdrukking van stond ik dus op een muis!!
gatver, de hele kop van de muis open gesplatst!!
hij kon nog zo'n mooi leven lijden...net als mijn sok die
nu in de container ligt!!ben helemaal klaar met die sokken!!
en kan ik zo weer van ze genieten.