[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bienotje

Berichten: 10897
Geregistreerd: 09-09-04

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 09:15

Het blijven mooie foto´s Saida Lachen Hopenlijk blijft Cipke niet al te lang last houden van die open wonden etc. en herstelt dat allemaal weer. Allemaal gezond en wel is een veel mooier aanzicht Knipoog

Het ziet er trouwens naar uit dat Wieg gaat verhuizen. Dan houdt het nogal snel op hé Knipoog Maar voorlopig nog niet, dus geniet ik gewoon nog even van hem. Gisteravodn na een weekje vakantie weer gereden en dat heb ik gemerkt. Hij was me flink aan het uittesten Knipoog Gelukkig na zo´n 20 minuten ging dit over en heb ik alsnog heerlijk gereden. Dat maakt een boel weer goed, dus daar geniet ik gewoon nog maar even van Lachen

Ania, wat een mooi hoofdstel heb jij! Mooie foto´s ook Lachen

Voor wie weer zijn aangesloten hier die ik nog even heb gemist, jullie ook welkom Lachen

Esmee, fijn trouwens dat het zo goed ging. Ik duim voor je dat het zo blijft en geen toevalstreffer was Knipoog

Machonito, kan me voorstellen dat je hebt genoten na een tijdje niet rijden. Heerliljk is dat hé Lachen

zasread

Berichten: 2466
Geregistreerd: 28-03-05

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 09:44

Patries: De moeder is een bruin, misschien dat dat er mee te maken heeft.
Ik zou het natuurlijk het mooist vinden als hij zwart of bruin wordt, maar schimmel vind ik ook geen punt, het enige nadeel is dat ze dan wel heel vies kan worden Nagelbijten / Gniffelen

Machonito: Fijn dat je zo genoten hebt Haha! Geeft altijd zo'n goed gevoel!

Jus: Welkom!

Saida: Balen dat Cipke wat opstart moeilijkheden heeft! Ik hoop dat het allemaal weer goed komt! Gelukkig laat hij in de bak zien dat hij ook levendig kan zijn Haha!

Nikitah86

Berichten: 796
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Medemblik

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 09:55

Hallo!!
Mag ik ook meekletsen?? Ik ben de bijrijdster van Sam van Marit (Lusitano) en heb dus geen eigen barok paardje maar wie weet, ooit Knipoog. Ik ben 21 jaartjes jong, ben aan het afstuderen voor de opleiding HBO -Rechten en werk daarnaast ook nog vrij veel.
Verder woon ik samen met mijn vriendje en rijd ik natuurlijk paard Knipoog

December vorig jaar zag ik een oproepje van Marit die een bijrijdster zocht voor Sam, mijn andere bijrijdpaardje was net verhuisd naar Duitsland en ik was dus rustigaan wat aan het zoeken naar een ander paardje.. Echter, verstand komt met de jaren dus ik werd wel enigszins kritisch en wilde een paard met een leuk karakter, goed gereden en een eigenaar die er ook echt wat meedeed zodat je samen de problemen etc. kan delen.. Dat heb ik dus gevonden bij Sam, het rijden ging echt gigantisch slecht de eerste keren waardoor zowel Marit als ik erg getwijfeld hebben (we hadden beiden balansprobleem en dat versterkt elkaar dan natuurlijk).. Uiteindelijk begonnen met werken aan de hand en nu sinds kort kruip ik rustig aan ook eens op zijn rug en gaat het al stukken beter! Ik vind Sam super en ook met Marit is het erg gezellig Knipoog.
Over Sam hoef ik verder niet teveel te vertellen want die kennen jullie natuurlijk al Knipoog.

Groetjes!

edit: Wat een gave openingspost!!

Barroco

Berichten: 2727
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 10:18

Saida, oh wat vervelend van Cipke. Ik hoop dat het snel beter gaat. Ik denk idd ook dat het te maken kan hebben met dat Grytsje op zijn been heeft gestaan, kan niet echt iets anders verzinnen en dat veulenbeet klinkt me een beetje vreemd toe. Maar goed ik heb ook geen ervaring met veulens die niet vrolijk rondhuppelen gehad.
Ja lekker ding is ie he, en hij lijkt idd wat op Yippie en dat is natuurlijk ook wel logisch. FriesxAndalusier, mooier kan het niet Knipoog.

Hai bijrijdster van Sam Haha! Haha!! Welkom hier! Mag ik vragen hoe je heet, praat wat makkelijker Knipoog.

Zo ik weet niet waar ik last van heb, ben elke ochtend vroeg wakker terwijl ik gewoon door kan blijven slapen! Vanmiddag even in de stad en in de krant kijken voor een baantje Knipoog. Hebben jullie nog tips voor baantjes waar je veel geld bij verdient?
Oh, en zondag (niet as maar de week erop) ga ik kijken naar Billy!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben echt heel nieuwsgierig. Hij word ook zo snel mogelijk gecastreerd, dan is het ook makkelijker om een plek voor hem te vinden. Dan moet ik natuurlijk nog wel die 6 weken afwachten, maar ik kan niet wachten een eigen paardje weer te hebben, en dan al helemaal zo'n knapperd.
En heel misschien heb ik een plekje dat echt dicht in de buurt is, maar daar moet ik nog even voor bellen (dat doe ik als ie gecastreerd is).

Dani_
Berichten: 4087
Geregistreerd: 31-08-07
Woonplaats: Leiden

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 10:31

Hoi allemaal!
Ik ben 'aan het werk' en een beetje bokken tussen de bedrijven door... Haha!

Gaat het altijd zo hard hier?? Mijn god!!!

Ook welkom hier nikitah86. Lachen

Anoniem

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 11:14

Lusitano schreef:
Hey [naam verwijderd]! Volop respect dat je zoveel geduld opbrengt en er nu pas op gaat! We verwachten natuurlijk een volledig fotoverhaal!!!


Ja, hij is nu alweer een jaar van mij! Volgende maand wordt hij 5. Het gaat nu wel echt kriebelen hoor als ik met hem aan het werk ben aan de dubbele longe en hij loopt daar zo opgezadeld rond.
M'n instructeur zal wel eerst erop klimmen. Dan kan hij het voor doen en dan wordt ik er misschien wel niet als eerste vanaf gelanceerd, haha Haha! Vork
Ben echt heel benieuwd hoe hij het gaat doen. Foto's komen er zeker aan!

Saida Wat naar van Cipke! Zo'n mooi lief klein veulen.

FahyaFemke

Berichten: 3555
Geregistreerd: 09-12-05
Woonplaats: Goeree-Overflakkee, ZH

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 11:17

@Furia

super leuk paard!
welk ras of kruising?
mijn paard is een kruising fries x arabier. en toen zij 1 jaar was zag ze er precies hetzelfde uit!!!

nu word ze wel steeds lichter. maar heel mooi Haha!

groetjess Mariëlle

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 11:19

Marit dank je wel, het gaat inderdaad erg fijn met Cap. Ze is op de foto meer aan het wijken inderdaad, nouja het zit er een beetje tussen in. Ze vind het appuyement nog erg moeilijk waardoor de stelling niet altijd correct is. Maar goed we oefenen rustig verder.
(heb niet veel tijd om op iedereen te reageren ook ik zit ff illegaal te bokken sorrie)

Heb nog een paar fototjes die ik gister online heb gekregen

schouder-binnen
Afbeelding

travers
Afbeelding

galop (nog wat tegen de hand maar tis zooooo moeilijk zegt Cap... Clown )
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door regine op 19-03-08 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Pipi

Berichten: 4077
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Poeldijk

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 11:43

Stoere Cap Cool
Lijkt me echt zo moeilijk aan de lijnen.
Zou het voor Mynke ook wel leuk vinden om te doen,maar ik snap er zelf echt niks van.
Meer als een beetje rechtuit en een volte zit er niet in (bij mij) Nagelbijten / Gniffelen

Yennke> gaaf zeg,eindelijk bijna je knapperd onder de man.
Veel foto's maken hoor en allemaal hier plaatsen Haha!
Is een moment om nooit meer te vergeten....geniet daarvan!!

Welkom bijrijdster van Sam Doei!

Saida> Ik vind Cip echt een dotje.
Hopelijk geneest z'n beentje snel.
En als het dan ook nog eens een beetje mooi weer wil worden kan hij lekker sterk worden van het spelen in de wei.

Jasmijn> pfff volgende week zondag is nog ver weg,je geduld wordt dus nog even op de proef gesteld Knipoog
Hopelijk wordt je geduld beloond en is Billy echt je droompaardje.

De rest ben ik alweer vergeten en ik heb eigenlijk ook geen zin om zover terug te zoeken Bloos
Ik ben echt lui vandaag,heb nergens zin in en zit maar een beteje te hangen al de hele ochtend,nog steeds in pyama,erg he?
Ga me nu maar aankleden en een beetje rommelen hier,wasje draaien,opruimen,boodschapjes doen,jullie kennen het vast wel.
Dan heb ik vanmiddag lekker de tijd om uitgebreid met m'n meissie te tutten.

Dani_
Berichten: 4087
Geregistreerd: 31-08-07
Woonplaats: Leiden

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 11:57

Mijn paard is echt ontzettend fotogeniek! Ja


Afbeelding

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 12:04

Aaaah wat een lief ezeltje Clown

ROFL kei grappige foto!

cruesli

Berichten: 2026
Geregistreerd: 20-07-05

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 12:13

@Saida: Arme Cipke, houd indd zijn wonden maar goed schoon en knuffel hem maar plat, wie weet helpt het Knipoog

@Nikitah86: Welkom, wat een geluk dat jij op die knappe Sam mag rijden Lachen

@Furia: zo'n callcenter werk van enquetes enzo telefonisch afnemen verdient geloof ik wel aardig

@Regine: Stoer hoor, van Capriola. Ik zou het ook zo graag leren, aan de lange lijnen bedoel ik dan!

@Dani62: briljante foto, hahaha!

Bluhhh wilde ik net Sil gaan buiten zetten, zie ik dat het sneeuwt! Nors opkijken
Nou dan ga ik hem maar hooi geven en zijn jollybal en dan wordt het maar een dagje vermaken op stal Koe
Stom weer toch...!

Barroco

Berichten: 2727
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 12:15

FahyaFemke schreef:
@Furia

super leuk paard!
welk ras of kruising?
mijn paard is een kruising fries x arabier. en toen zij 1 jaar was zag ze er precies hetzelfde uit!!!

nu word ze wel steeds lichter. maar heel mooi Haha!

groetjess Mariëlle


AndalusierxFries Lachen.

Danielle, haha leuke foto!

Yenneke, tof zeg, idd respect dat je zo lang hebt kunnen wachten, dat wil ik ook gaan doen.

Regine, gave foto's! Ziet er netjes uit!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 12:17

Regine, gaaf dat lange lijnen. Ik kan helaas alleen maar longeren met dubbele lijn. Maar als ik dat zo zie bij jou, zou ik dat ook wel erg gaaf vinden. Ik kan wel al travers, renvers en appuyement aan de hand, dus misschien moet dit ook wel lukken. Maar zal dan eerst maar eens een lesje nemen Knipoog.

Bienotje, dat is geen leuk nieuws. Hopen dat je nog even van hem kan blijven genieten. Gaat de eigenaar verhuizen, of woont die zowiezo al niet in de buurt waar Wieger nu staat?

Yenneke, GAAF!!!! Jammer dat ik dan de hele dag al met verjaardagen zit. Anders was ik wel komen kijken hoor. En hou je Willy wel heel. Ik wil ook nog les van hem hebben hoor Lachen. Hoe laat heb je trouwens les? Kijken of ik misschien wat kan regelen.

Saida, arme Cipke. Hopen dat hij snel wat aansterkt. Maar laten lopen lijkt me zowiezo wel goed voor een veulen hoor.

Jasmijn, ben erg benieuwd wat je van Billy vind in het echt. En wel foto's maken he?

Madelief, hoe gaat het eigenlijk met je vriend?

Welkom Jus en bijrijdster van Sam.

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 12:23

madelief, ten eerste wil ik je echt feliciteren met jouw opening, WAW zeg !
Dat heb je meer dan fantastisch gedaan, echt top gewoon ! OK dan!
Goede vakantie nog ( dacht te lezen da je weg was hé)
Ik moet ook vast stellen dat ik mijn belofte niet erg nagekomen ben, sorry Bloos , ik ga proberen meer eens te komen posten, maar ik hou het niet bij en kan niet volgen dan..een beetje lastig om dan ineens binnen te vallen Bloos
Ik heb gans de intro gelezen en dus toch een beetje de samenvatting gehad van het eerste deel Tong uitsteken
Ik wou het hier bijhouden en ik merk dat ik al te laat ben en het allemaal al niet meer kan volgen..ik merk ook dat ik de namen niet ken van vele..dus wil ik iedereen eerst goede dag zeggen, de zieken ( als er zijn ) het beste toewensen, de nieuwe welkom heten ( al voel ik me zelf nieuw Knipoog), de paardjes allemaal een knuffel geven..enzov
Ik zal eens nog Inviernoke ITP zetten want dat is lang geleden en misschien zijn jullie hem vergeten.
Voor de rest gaat het super goed hier met de dieren, met mij altijd hetzelfde ( rug en knie slecht)
Aquatje en ik verjaren, ik ben vandaag 33 en aquatje morgen 3, grappig toch hé allemaal 3kes.
Ik heb het echt heel heel erg moeilijk gehad op begin met haar en dacht dat ik ze niet zou kunnen houden maar nu gaat het echt super, ik denk dat het komt omdat ik de knopjes ken nu maar ik moet altijd toch op de puntjes van mijn sokjes lopen met haar Tong uitsteken
Invienro maak het super super goed, en hij blijft mijn oogappelke toch samen met Ralph mijn 14 jarige Golden Lovers
Zo voor de rest vind ik het allemaal hele mooie paardjes dat ik hier gezien heb dus geniet er allemaal maar goed van en plaats véééél fotoss Haha!

Barroco

Berichten: 2727
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 12:29

Heeeeeeeee Cin! Lang niet gezien zeg! Jippie, kunnen we zo genieten van Invierno, lekker ding is dat altijd. Enne.. Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

Anita, ja foto's komen er zeker! Ik ben ook erg benieuwd wat ik van hem vind. Pling

Ohja, Christy, bedankt voor de tip! Ik ga even kijken op internet of er iets in Alkmaar te vinden is Lachen.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 12:41

Cin, gefeliciteerd met je verjaardag. Ik kan het af ent oe ook niet allemaal bijhouden met die barokkies hoor. Maar als je maar vaak genoeg komt, leer je iedereen weer kennen. Gezellig toch Knipoog.

Pipi

Berichten: 4077
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Poeldijk

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 12:42

Cin!!!
Ik zat net aan je te denken,dat je idd alweer een poos niet gesignaleerd was hier Clown
Nu wel wat vaker wat laten horen hoor,dan val je maar gewoon binnen,doe ik ook weleens.
Gefeli met je verjaardag Go jij! Go jij!
Fijn dat het met Vierno nog steeds super gaat en met Aqua ook steeds beter.
En Ralph,ook nog steeds bij je OK dan!
Als het nu met jouw gezondheid ook beter zou gaan zou het helemaal fijn zijn.

Ik heb nog steeds niks gedaan en zit alsnog in pyama.
Kind komt al bijna uit school,genant gewoon Bloos
Dus ik moet echt onder de douche springen nu en me in de kleren hijsen.

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 12:46

Hihi Pipi, ja anders moet ge in pyama naar school hé, beetje te laat wel voor carnaval Lachen

Dank jullie wel allemaal.
Ja meer komen...ik gaan ook niet echt veel meer op forums hoor, vroeger had ik een laptop nu is het scherm stuk dus moet ik in de bureau gaan zitten en dat hou ik niet lang vol hé.
Ik dacht er net aan, mijn digi heb ik in de regen laten liggen gans de nacht, verdeke toch, en die is precies stuk, dus daag fotos...ik baal echt want het was een dure verdeke toch,vergeet kop dat ik ben !...
Ik heb nu wel net een camera gekregen voor mijn verjaardag dus...kan ik dat eens gaan uit testen hé.
Pipi hoe is het met Mynke ? is ze braaf ?

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 12:50

Ja, camera uittesten en dan het resultaat hier showen Lachen

Eskimo
Berichten: 3068
Geregistreerd: 04-04-07

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 12:51

@ Cin: Gefeliciteert voor je verjaardag:

En welkom aan de bijrijdster van Sam Haha!. Leuk dat je hier ook bent!

@ Pipi: Hahah, geen zorgen, zit ook nog in pyjama, net wakker.. Nagelbijten / Gniffelen

@ Dani62: Hahhah Huilen van het lachen.

Dani_
Berichten: 4087
Geregistreerd: 31-08-07
Woonplaats: Leiden

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 12:54

Ik ben jaloers op alle mensen in pyama.. Ik heb er alweer een halve werkdag op zitten! Slapen

Pipi

Berichten: 4077
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Poeldijk

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 12:56

Mynke is superbraaf,ik heb met haar echt een gouden greep gedaan.
Ben zo vreselijk trots en verliefd op haar Lovers
Ik heb even teruggezocht waar ik voor het laatst foto's had geplaatst,zet ze ff in een link,want hier hebben ze ze al tig keer gezien Haha!
Pipi @ [BKR] [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)
Inmiddels gaat ze alweer een stuk beter,we werken daar dan ook hard aan samen.

Esssss,jij hebt dus lekker uitgeslapen Knipoog
Ik was al om half 8 op,maar ja,die pyama zit gewoon errug lekker Haha!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 12:57

Ik zit ook nog in pyama, maar ik ben nog beetje ziek. Heb wel een berg medicijnen erin zitten dat ga vanmiddag toch maar weer eens proberen Sun te bestijgen en te rijden. Misschien een lekker staprondje buiten.

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 13:08

Pipi, wat is ze mooi zeg, och jong zo super dat ze lief is en dat het goed gaat ermee. Dat is goud waard een braaf paard, daar ben ik nu tot vast stelling gekomen Haha!

spokie79, aie veel beterschap dan. Pyama gebruik toegelaten Haha! Haha!
Ik hang alle dagen rond in mijn paarden kleren...wel zielig..ik rij zelf niet eens Tong uitsteken
allez ik ga Vierno wat verzorgen nu en mijn ruin en shet erna buitenzwieren erna Aqua pesten Tong uitsteken