Dus overtuigd? Ehm nee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Starbreeze schreef:ik durf geeneens balkjes te lopen met dr nu, ze stapt van lompigheid op die balken... niet zo goed voor dr oude blessure!~
nee laat ons maar lekker 20*60-en
Starbreeze schreef:ja maar geen heel parcours Z, daar ging het topic over
Starbreeze schreef:ik durf geeneens balkjes te lopen met dr nu, ze stapt van lompigheid op die balken... niet zo goed voor dr oude blessure!~
nee laat ons maar lekker 20*60-en
Citaat:Berith van het FPF spring regelmatig met haar fries..
Overtuigd?
SuuZzel schreef:Berith van het FPF spring regelmatig met haar fries..
Overtuigd?
wendyashley schreef:Zou een fries iets zijn voor een cross?
_sientje_ schreef:Op maneges springen friezen opzich best hoog zon ongeveer m1 ofso dat is dan all bijna z ja:o
Armani88 schreef:_sientje_ schreef:Op maneges springen friezen opzich best hoog zon ongeveer m1 ofso dat is dan all bijna z ja:o
das b lieve schat
casperrr schreef:Nu we het toch over crossen hebben. Ik kreeg een keer commentaar van een aantal mensen op bokt, dat ik juist de vooroordelen van een fries in stand hield omdat ik er niet mee wilde crossen want ik vond het geen geschikt paard...
Juist ja.. Hun zeiden dat er een fries cross liep en dat ik dat ook eens moest doen.........
casperrr schreef:Nu we het toch over crossen hebben. Ik kreeg een keer commentaar van een aantal mensen op bokt, dat ik juist de vooroordelen van een fries in stand hield omdat ik er niet mee wilde crossen want ik vond het geen geschikt paard...
Juist ja.. Hun zeiden dat er een fries cross liep en dat ik dat ook eens moest doen.........