[Verzameltopic]Barokke/Klassieke Paarden ITP (max 2 foto's)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Angela77

Re: [Verzameltopic]Barokke/Klassieke Paarden ITP (max 2 fot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:16

regine schreef:
Heej angela! zo kom je mekaar weer tegen op het net! haha! Mooie foto's van Auk!!!

Hahaha, dás grappig!
Hoe gaat het met jou en Cap? Alles goed?
Ik heb echt nog bijna niets gelezen hier op Bokt hoor........ Bloos

Nouvel

Re: [Verzameltopic]Barokke/Klassieke Paarden ITP (max 2 fot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:38

atreyuevita schreef:

Sorry maar vind toch dat ze echt met haar mond open loopt en erg op haar voorhand.. ook op de andere foto's....
Ziet er wel netjes uit maar is niet zo goed voor je paard en zo te zien kun je wel erg goed rijden. Waarom niet meer vanuit achter rijden, waar bij Lusitano's zoveel kracht zit en hier gebruik van maken om haar imponerend en stuwend te laten lopen? Dat ze voor boven de loodlijn loopt is niet zo erg... als ze erachter komt dat het gemakkelijker is als ze buigt doet ze dat vanzelf.
Bedoel het niet als aanval of als ongevraagd advies hoor! ... zal verder mn mond houden... Bloos

bedankt voor je tips!
ik zal het meenemen in de training, is nu allemaal nog even zoeken met een paard dat net een beetje aanleuning gaat zoeken, vooral als het op vreemd terrein is en alles spannend vindt...
(dus lukt het niet echt om haar mooi van achteruit van je hand af te rijden...)

regine schreef:
Heej Nouvel heb je weer een nieuwe dame!! Wat een leukerd! Ik vind het mooi als ze nog zo grijzig zijn, jammer dat ze dat niet blijven he! Ik vind wel dat ze voor net onder het zadel al braaf loopt hoor!! En het zijn niet de makkelijkste die jij krijgt! Tis een mooie dame dat zeker!

Hey!
Ja, mooie kleur zo, en zoveel makkelijker dan wit! Knipoog
Dank je!
Het is een leuk dier, alleen in de omgang nog erg dominant... Bloos