Barb schreef:Nog 5 weken wachten en dan word mijn Fries x Lippizaner x New Forest geboren
Oke

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barb schreef:Nog 5 weken wachten en dan word mijn Fries x Lippizaner x New Forest geboren
Sander_ schreef:Uit kruisingen kunnen hele mooie paarden komen. Bijvoorbeeld het paard van Vlasta, zo'n mooi beest!
shanetimo schreef:ik ben blij dat ze gekruist worden, sommige friezen zijn niet bepaald mijn smaak ( gelukkig dat smaken verschillen) zoals de friezen met een typische zwanenhals.Ik heb zelf een 3 jarige kruising fries andalusier en vind het een pracht dier om te zien, mooie lange manen, actie van een fries alleen met een wit kolletje en een waarschijnlijk blauwschimmel vachtje.Dus idd blij dat er gekruist word,anders had ik onze Shane niet hier in de wei staan.
Ocorde schreef:Stal Okkema had destijds ook een "bonte fries" genaamd Nico. Afstamming is Tamme x Samber. Voor ons natuurlijk erg leuk om te weten, want Tamme was van ons. Nico is in 1999 naar Amerika verkocht en schijnt daar erg goed te fokken.
Jeany schreef:wij hebben fries X arabier... alleen worden kruisingen niet zo gewaardeert door het stamboek
Ocorde schreef:Stal Okkema had destijds ook een "bonte fries" genaamd Nico. Afstamming is Tamme x Samber. Voor ons natuurlijk erg leuk om te weten, want Tamme was van ons. Nico is in 1999 naar Amerika verkocht en schijnt daar erg goed te fokken.
Samar schreef:Jeany schreef:wij hebben fries X arabier... alleen worden kruisingen niet zo gewaardeert door het stamboek
Goh, wat raar...