Bij ons is de bak/wei alles flink bevroren dus ik hoop maar dat ze niet rennen haha ik heb altijd pech met dat soort dingen. Bij ons was het echt wit vanmorgen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar dat was natuurlijk nergens voor nodig want hij was super mega braaf. Lekker met een los teugeltje gedraafd en in galop lekker neusje over de grond. Gisteren voor het eerst in de bak gereden en ook daar super braaf. Hij was wel heel blij om weer wat te mogen doen! Donderdag gelongeerd met balkjes en een klein sprongetje neergezet. Wat vond hij dat leuk. Hij werd er wildenthousiast van haha. Het was 1 keer een sprongetje en daarna 3 rondjes in galop van blijdschap erlangs
Blij ei. Ik zag in zijn ogen dat hij helemaal voldaan was. Super leuk. Ze zijn ook zo dankbaar hé

Gefokt door mijn moeder, toen verkocht na een paar jaar en via via de mogelijkheid gekregen om haar na jaren een goede laatste dag te geven. Zo gezegd, zo gedaan! Zij is helaas inmiddels overleden. Mijn huidige paard is ook van mijn moeder geweest. Alleen bleken zij net geen match en ik wel met hem. Zo ben ik aan mijn tweede paard gekomen. Alles via moeders dus
, ben al met zoveel paarden vanaf 0 begonnen. Ik vind opleiden erg leuk.
Nogmaals heel veel sterkte en beterschap met je herstel 
) en zijn nu zo enorm hecht aan elkaar en op elkaar ingesteld, zo'n sterke band had ik nooit verwacht 
Ik was op een gegeven moment doodsbang en heb hem te koop gezet, en toen heeft die lieve Fuego mij een dikke spiegel voorgehouden, ben ik keihard aan mijzelf gaan werken en zijn wij samen echt zo enorm gegroeid, dat paard heeft zoveel voor mij betekend en nog altijd, echt een enorm speciale band 
Elisa2 schreef:Het was ook wel heel erg koud he Ineke, gaat het beter als het weer rond de 10 graden is?
) ik zou niet meer anders willen.
maar ondanks dat, is hij het meest betrouwbare paard die ik ooit gehad heb.

Doe mij maar 20 graden. Niet kouder, niet warmer.