Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Poosje81 schreef:ClaudiaHS schreef:Poosje, die van mij heeft ook op dezelfde plek die witte vlek rechts bij de schoft.
Echt een kopietje.
Hoe oud is die van jou en hoe is ze qua karakter?
Uit mijn hoofd gezegd wordt ze 13 dit jaar (heb het paspoort opgestuurd voor registratie hier in Fr, dus die kan ik niet inzien). Ze is megalief, echt een kroelkip. Vrij zen, sociaal in de kudde, heel mensgericht.
KirstenChes schreef:Hierbij dan mijn Barock Pinto. Moeder draagt meer dan 50% fries bloed en vader draagt ook fries bloed.Ze was op de keuring reserve kampioen. In februari is ze een jaar. Ik ken zowel vader als moeder vanaf veulen en ook beide ouders van vader en moeder ken ik persoonlijk erg goed, dus dat maakt het wel erg leuk.
[ [url=m/8X98lv.jpg]Afbeelding[/url] ]
met haar moeder
[ [url=m/oBMl2r.jpg]Afbeelding[/url] ]
vader
[ [url=m/q4OyIx.jpg]Afbeelding[/url] ]
KirstenChes schreef:Hierbij dan mijn Barock Pinto. Moeder draagt meer dan 50% fries bloed en vader draagt ook fries bloed.Ze was op de keuring reserve kampioen. In februari is ze een jaar. Ik ken zowel vader als moeder vanaf veulen en ook beide ouders van vader en moeder ken ik persoonlijk erg goed, dus dat maakt het wel erg leuk.
met haar moeder
vader
Kabayo schreef:KirstenChes schreef:Hierbij dan mijn Barock Pinto. Moeder draagt meer dan 50% fries bloed en vader draagt ook fries bloed.Ze was op de keuring reserve kampioen. In februari is ze een jaar. Ik ken zowel vader als moeder vanaf veulen en ook beide ouders van vader en moeder ken ik persoonlijk erg goed, dus dat maakt het wel erg leuk.
met haar moeder
vader
Leuk veulen! Rij je de vader ook? Of is dat een andere Kirsten hihi
Gaaf TiëstoMijn merrie mag over 2 maand een veulen van hem verwachten en die wordt hier uiteraard vermeld
[ [url=m/RpoC4X.jpg]Afbeelding[/url] ]